4q nebo 5q

prohledat
51 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 07.01.2009 do 11.01.2009, založil/a szwed
řadit dle data
13:36:44
11.01.2009
Petkar1
-> elbacil: No jo, jenže tady točí motory 8000, tak proto tak krátký převodovky:)
12:31:15
11.01.2009
elbacil
Ja nechápem čo máte stále s tými prevodovkamy 4,6 a 4.5.Ked mám dobrý motor može byť bársjaká.Ked máš točivý motor treba troška kratšiu a ked máš motor čo má kruťák treba troška dlhšiu prevodovku a basta.Samozrejme kto chodí na nejaký pretek ten si dá podla charakteru trate na kopec,slalom kratšiu na okruh dlhšiu . Ja mám na šprint 3.9 a nesťažujem sa.
21:15:47
08.01.2009
peti
-> Surík: nj ja si to aztak detailne nepametam , som sa snou viezol iba zoparkrat6 , ale zato na tu akceleraciu si pametam4
20:42:29
08.01.2009
archanjel
-> peti: najlepšie bolo že som chodil kopce 3,4 a pridal si a ako raketa až kým neodpadol zub
20:25:59
08.01.2009
peti
-> tomo-DK: jj v pohode , ja to zas viem ze aj do kil sa davali 4,66 ako horsky prevod, sam som taketo auto videl a aj sa snim viezol, bohuzial uz asi neexituje, aspon neviem uz onom nic4
20:16:25
08.01.2009
Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
-> peti: ja ti nechcem povedat ,ze kila mali 4,22 4 ja som to tam zle napisal 10 nemalo tam byt "akoto,ze" ale malo tam byt len "do" kil ... 4 ospravedlnujem sa 4



viem ,ze kila mali a maju 4,44 ale o tom ,ze na prania 4,66 sa daval to neviem ...4 6 ja ,ze len do eriek sa daval 4,66 4 6 a to nie na prianie
20:08:07
08.01.2009
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> tomo-DK: 4,44 byl normálně ve stovkách
20:06:08
08.01.2009
peti
-> tomo-DK: preco chces mi povedat ze kila mali vzdy staly prevod 4,22? to si nemyslim tie mali stopro 4,44 a ako pisem este aj prve 105/120 a ano skutocne existoval horsky prevod 4,66 pre 100 a 1000
20:02:26
08.01.2009
Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
-> tomo-DK: ja ze 4,44 je uz "horsky prevod"... zeby nie ?
20:00:22
08.01.2009
Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
-> tomo-DK: vela kileckarov veru nebude,ktori maju tento prevod 7 ak sa najdu aspon 2 ludia z virtu ktori maju " na pranie " staly prevod 4,66 tak je to super 3
19:57:01
08.01.2009
Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
-> peti: akoto,ze do kil sa daval 4,44 a na pranie 4.66 ??? aha dobre,tak teda : KTO MA KILO A MA V NOM STALY PREVOD 4,66 ???4 9 9 9
18:58:43
08.01.2009
elnino130
matthes.bacil ma pravdu treba poradny motor.3
18:30:42
08.01.2009
elbacil
-> Syny: Už si to skušal ?
18:15:36
08.01.2009
skodenka
7 ludia pomoc zohnal som sy prevodovku zo130rapidy a poloosy suche a co este treba aj ramena ???a co este ked to cem dat do 110r ale tunel mam us predelany bo tam bola 5q ale mokra potrebujem s tymto pomoctfakt surne co vsetko ete treba????
15:07:59
08.01.2009
Syny
-> peti: 52
15:01:11
08.01.2009
peti
-> Peťa Klíč: ja viem tak ze do 1000 a 100 sa daval 4,66 na prianie a ako horský prevod , do 120 urcite nie , tam sa daval do roku 1977 4,44 a od tohto roku 4,22 a 4,44 iba na prianie ako horsky prevod
11:25:56
08.01.2009
petr s
-> Peťa Klíč: Do 120 už ne
11:24:27
08.01.2009
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> tomo-DK: byly to 1100, a ten 4,66 se dával jen na zvláštní přání pokud vim tak do 100 jestli i do 105/120 nvm
11:16:33
08.01.2009
petr s
-> tomo-DK: 1100 byli
11:14:17
08.01.2009
Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
-> petr s: takze maju byt len v niektorych 1000-ckach 6



ze 23 500 kusov 1000MB mali silnejsi motor o objemu 1107 cm co je na tomto pravdy ??? zatial som sa nestretol s tisickou ktora ma takyto objem ....



sorac,ze zasieram forum 4
11:07:20
08.01.2009
petr s
-> tomo-DK: Do 1000 mb a říkám že skoro v žádné není
11:04:35
08.01.2009
Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
-> petr s: a kde sa montovali ??? do akych skoduli ??? ci kto si povedal ze chce mat 4.66 v 105 alebo 120 tak mu ju tam dali ???

ci ako ??4
11:01:29
08.01.2009
petr s
Tak proč není moc těch 4,66 ? protože se montovali na zvláštní přání proto skoro vůbec nejsou
10:58:24
08.01.2009
Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
-> Peťa Klíč: a do ktorych rocnikov sa montoval 4.66 ??? starsich ci mladsich ??? ja zase viem,ze kila nemaju 4.66 ale iba 4.44 staly prevod ale,ze erky mali niektore staly prevod 4.66 4 6
06:35:24
08.01.2009
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
4,66 jen pro úplnost se montovaly do 100 nevim jestli i do 1000 na přání pro auta do hor
23:01:08
07.01.2009
Syny
-> elbacil: Tak kdyz postavis vedle sebe uplne stejny auta na sprintu, se stejnym motorem a jedno bude mit prevodovku 4.22 a druhy 4.44, tak pokud ten s tou 4.44 nepojede konec na omezovaci, tak vyhraje, protoze ten vetsi staly prevod, znamena vetsi akcelerace a mensi top speed.
22:25:46
07.01.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> elbacil: No to je ale blbost.
22:21:26
07.01.2009
elbacil
Na sprint treba motor a nie prevodovku.
21:09:49
07.01.2009
szwed
taky to vidím na 5q 4,22.......díky
20:39:34
07.01.2009
MOLSO
-> szwed: na tvojom mieste by som sa s tym nesral a naozaj radšej hodil 5q 4.22 a nizkoprofiláče 4
20:38:32
07.01.2009
Syny
-> szwed: Pokud to chces vylozene na sprinty, tak ok, ale pokud ne,tak myslim, ze 4.22 je prevod akorad a mel bys to bez prace - ne bys tma fiknul 5q 4.22... Plno lidi zavodi na 3.9 a prave to predelava na 4.22.
20:17:01
07.01.2009
szwed
no motor nic moc je to 130, leštěná klika,rovné písty,hlava 105 leštěné kanály,vačka 280/280, odlehčený setrvák, řemenice,laděné svody, př.výfuk, zaplování favorit,karbec z fuega.toť vše k motoru, ale ten pastorek bych mohl nechat vyrobit, ozubení stejné jako u 4q a zbytek jako u 5q .
20:15:39
07.01.2009
Tom125
-> szwed: Stejnýho výsledku jako změnu stálýho převodu dostaneš taky změnou profilu pneumatik hnaný nápravy. Nevim jaký gumy máš teď, ale třeba 165/55 R13 už je na škodovce hodně znát...
20:05:12
07.01.2009
archanjel
-> Syny: jj máš pravdu a to čo chce on je neprevadateľné ale ak chce mať 4q v 5q skrini tak oki
19:58:47
07.01.2009
Syny
-> szwed: Nevim co stavis, ale mysli na to, ze akceleraci zvednes, ale zmensis o dost maximalni rychlost. A vymenit stalej prevod je docela mrdacka... Pokud prevodovkam nehovis, tak bych se do toho asi nepustil... To chces na seriovej motor?
19:54:49
07.01.2009
archanjel
-> szwed: ale pastorok s 4q nepasuje
19:39:01
07.01.2009
szwed
no , když vyměním diferák a pastorek ,tak změním 4,22 na 4,44 a tím teoreticky zlepším akceleraci ne,???poloosy mám mokré .
19:22:25
07.01.2009
archanjel
-> szwed: podľa toho aké máš poloosy
19:17:59
07.01.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> szwed: Diferak jo no ale co si tim pomuzes?
19:15:01
07.01.2009
szwed
nevíte někdo jestli jde dostat diferák z 4q 4,44 do 5q 4,22
16:37:03
07.01.2009
archanjel
-> MOLSO: 4,66 mali vraj vývozné 1000ky každopádne som ho mal ale bez zubu
16:30:23
07.01.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> szwed: Ono taky zalezi jakej mas motor, abys s 4,44 4q nejel poslednich 100m s motorem na omezovaci 1
16:28:54
07.01.2009
MOLSO
-> Shark: nie 4,66 ? 4
16:26:12
07.01.2009
archanjel
-> Shark: to malo aj100 aj prvé 120
16:23:11
07.01.2009
Shark
4,44
16:15:46
07.01.2009
archanjel
-> Shark: to je aká?
16:03:11
07.01.2009
Shark
najlepsia na sprinty by bola prevodovka z 1100MB4 6
15:45:40
07.01.2009
szwed
no řekněme na sprinty na 400m
15:01:47
07.01.2009
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
pokud vim tak I,II,III je stejná. u 5q je kratší čtyřka, takže na IV lepší zrychlení než u 4q ale menší rychlost; na V pak zrychlení mizerný ale větší maximálka. 4q má sice horší zrychlení na IV ale furt lepší než pětka na 5q
13:54:20
07.01.2009
vhml
Jde o to do jaký rychlosti chceš zrychlovat...
Extreme Tyres