Děliče 4p brzdičů

prohledat
32 příspěvků (zobrazeno 1 až 32) od 04.01.2009 do 28.02.2009, založil/a venni
řadit dle data
09:49:49
28.02.2009
bflm
-> venni: Brzda měří účinnost a souměrnost brzd
09:38:27
28.02.2009
venni
-> Saky: taky jsem se ho ptal jestli to není náhodou tím že sešlápl víc,ale bylo mi řečeno že by to takovej rozdíl neukazovalo.Pak mi řekl že mam vzdau určitě 22 válečky.Prej to má osobně vyzkoušený,když to jezdil,že zadek byl přebržděnej.Kolik přesně to ukazovalo už si nepamatuju :(

bflm 27.02.09 20:26:30 napsal:

→ Saky: Jednoduše zadek s bubny nenabrzdí víc než

15 s kotouči&nb sp;22
asi jsem ještě nevyspalej,ale nějak nemužu tuhle větu pochopit :)
20:39:32
27.02.2009
bflm
-> Saky: Do těch 25 je zhruba maximum více 120 nedá a může šlapat jak chce
20:33:36
27.02.2009
Saky
-> bflm: mimochodem to skodovka na tom brzdnem aparatu ukaze pouhych 15 nebo 22 jednotek a vic jako ne? to prece zalezi jak se opru do pedalu ne? vic clovek fakt neuslapne? tak to teda je bida proti novejm autum.. nedavno jsem byl na technicky a behalo to nekam na 35..pokud maji tedy vsechny STK stejnej aparat.. jen se ptam pro zajimavost nidky jsem to nezkoumal jinak nez coby pozorujici divak pri STK..
20:30:49
27.02.2009
Saky
-> bflm: a jak z toho vyplyva ze zadek brzdi vic? -)
20:26:30
27.02.2009
bflm
-> Saky: Jednoduše zadek s bubny nenabrzdí víc než 15 s kotouči 22
20:20:49
27.02.2009
Saky
-> venni: mimochodem jak na technicky poznas ze brzdi zadek vic nez predek? kdyz najede predni napravou nejak na to dupne a pak najede zadni napravou a zase na to nejak dupne.. jak vis ze dupne stejne? a nebo ze na zadek dupne daleko vic aby se mu ty rucicky hnuly?

kdyby najely vsechny kola najednou tak je to jasne ale takhle to podle me zas tak jasny neni
15:53:58
27.02.2009
venni
-> m8rinek: no jo 3

Ale nic na tom nemění že když jsem tam měl 2 pístky a vzadu 19tky prasátka krok byl špatnej.Pak 4 pístky a 19tky vzadu a krok špatnej.Teď tam mam 4pístky a vzadu 22 a krok je opět kupodivu špatnej.Pořád jsem měl HBV 19 takže to ted zkusím přendat a uvidím.Jinak na technickej mi zadek s 22 prasatama nabrzdil o hodně víc než předek....
upraveno 1x, naposled 27.02.2009 15:59:23
15:40:19
27.02.2009
m8rinek
-> venni: spíš bych řekl že jezdíš 6ti pístky, na zadku nebude objem o moc větší než u prasátek
15:02:38
27.02.2009
venni
-> vhml: hmmm,posilovač mám nu,ale asi tam stejnak vrznu tu 22 protože ten krok je šílenej.Já jen myslel jestli to nemá někdo odzkoušený s 19 i s 22 136
08:01:12
27.02.2009
vhml
-> venni: pokud máš posilovač tak je to celkem jedno. Obecně platí 19mm = menší potřebná síla, ale delší krok...
20:11:23
26.02.2009
venni
-> Saky: díky za radu čtu jí až dneska 6

Jinak mě napadla další věc týkající se 4P na zadní nápravě.Takže se chci zeptat jakej HBV jezdíte když máte na autě vlastně 4x čtyřpísty?Mam tam 19tku tak se rozmýšlím jestli vrznout 22.Je fakt že s tou 19 je ten krok takovej všelijakej.Opět díky za rady
upraveno 1x, naposled 26.02.2009 20:17:36
23:20:13
14.01.2009
m8rinek
jo jo zlatej omezovač brzdovýho tlaku :))
23:15:00
14.01.2009
Saky
je dej pozor na spravnou vuli desek asi 0,1mm myslim.. das-li velkou bude to delat silenej rachot...
08:07:26
13.01.2009
m8rinek
-> venni: krása sama pane veliteli :)
23:21:51
12.01.2009
venni
-> vhml: ty voe jen to ne :)Já to dělal poctivě,dokonce jsme na to vzal i šupléru,ale toho sr*ní s tím.Jsem rád že to mám za sebou,dokonce nepraskla ani jedna fréza 3
23:15:16
12.01.2009
vhml
-> venni: uvědomuješ si na co sis zadělal? Do měsíce tam máš mě i Jendu :1
22:24:09
12.01.2009
Bagrr- máma mele Emu
-> venni: To věřím.. Ale vypadá to fajne:-)
22:19:50
12.01.2009
venni
-> Bagrr- máma mele Emu: byl to mazec se trefit s tima drážkama,není to uplně ono,ale tak prasečina to taky uplně není 19
22:15:19
12.01.2009
Bagrr- máma mele Emu
-> venni: Nemáš zač:-) a vypadaj fajně:-)
22:11:35
12.01.2009
venni
Tramtadadááá.

Všem co poradili ještě jednou děkuji.
zvětšit Děliče 4p brzdičů - obrázek od venni vložen 12.01.2009 22:11:35
22:55:27
04.01.2009
Bagrr- máma mele Emu
-> m8rinek: Já tě jen upozorňoval:D
22:54:01
04.01.2009
m8rinek
-> Bagrr- máma mele Emu: Tebe jsem nezval 3 3 3
22:31:41
04.01.2009
Bagrr- máma mele Emu
-> m8rinek: neříkej dvakrát:D
22:24:02
04.01.2009
m8rinek
-> venni: -> havlik: vlezte mi do ucha3
22:02:01
04.01.2009
havlik
-> venni: m8 je hrozná huba:)
22:01:18
04.01.2009
venni
-> Bagrr- máma mele Emu: jj už mi i m8 kamenuje po skype a odkaz na dokumentaci už mám 3 Dikes páni
21:58:51
04.01.2009
Bagrr- máma mele Emu
-> venni: Ono se zdá že až takovej pohyb nemaj ale prostě bez přepážky bych to radši ani nezkoušel, to můžeš rovnou nechat destičky tak jak jsou a neřezat je....
21:57:52
04.01.2009
Bagrr- máma mele Emu
21:53:10
04.01.2009
venni
-> Bagrr- máma mele Emu: jako já bych to tam radši taky viděl,ale zase takovej pohyb tam ty desky nemaj aby se tam někde zasekly. Jinak nemáte někdo výkres na výrobu? 1 Já vim bude někde v dokumentaci l/a
21:50:11
04.01.2009
Bagrr- máma mele Emu
-> venni: bez něj je to humpolácklý ešení a hrozí riziko zaseknutí destiček o sebe... Přepážka tam musí být....
21:47:56
04.01.2009
venni
Nazdárek pánové.Mám dotaz na ty co maj vzádu kotouče.Chci je tam časem dát.Klasika dva pístky provozní a další dva ruční,desky rozříznu na půl.Jde mi o to,že někdo má mezi destičkama přepážku aby se nešoupaly po sobě.Takže se táži je to lepší s děličem nebo bez? (než si dám tu práci to vyrábět,popř koupit od Davese) Předem dík za rady a zkušenosti
upraveno 1x, naposled 04.01.2009 21:48:37
Extreme Tyres