skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Závodní převodovka
23:51:05
03.01.2009
03.01.2009

KITer
No tak to mas prave stejnej problem jako my :) Taky bysme radi skladacku ale nemame 20tis.. Mame 10tis tak hledam vsemozny alternativy.. U ty poharovky me stve ze jednicka zustane stejna, takze nejaky vracaku na rucni nehrozi.. Jedine na dvojku a na to nemam vykon. Proto bych rad komplet petikvalt, ale.. chjo
14:19:33
03.01.2009
03.01.2009

Peklo-Evo-Luboš
-> vhml: jo, bohuzel to mame odzkouseny, v Kralovicich jsem dal petku dokonce 3x za celej zavod :-) No my to nějako zrobime, nejlepe kdyby jsme meli penize na skladanou :-)
14:05:58
03.01.2009
03.01.2009

vhml
-> Peklo-Evo-Luboš: To víš sériovej 4,22 je jenom tříkvalt. Nikde nedáš jednotku ani pětku. A se sériovým 4Q z litru si taky moc nepomůžeš, jelikož má ve výsledku čtyřku delší než pětikvalt, takže pokud 4,44 tak jedině se čtyřkou z pětikvaltu...
13:39:52
03.01.2009
03.01.2009

Peklo-Evo-Luboš
-> vhml: my jezdime zatim seriovou skrin, 3.9 bylo hrozny, 4.22 je o trosku lepsi ale strasne moc ztracime oproti ostatnim. Potom se to snazime honit a docela to smrdi :-( Chteli by jsme do letoska novou prevodovku, kdyby nevysla skladana (penize) tak jsme rozhodnuty jit do 4Q z 1000MB.
-> petr s: 25 :-)
-> petr s: 25 :-)
12:46:55
03.01.2009
03.01.2009

petr s
-> Peklo-Evo-Luboš: A samosvor?
12:46:24
03.01.2009
03.01.2009

vhml
-> Peklo-Evo-Luboš: jj, přesně tak. Jenže pořád nemáš jak odject z křižovatek, kdy dvojka je moc, sériová jednotka je moc krátká. Svezl jsem se dlouhou jednotkou na Příbrami a do takových křižovatek je to úplně suprový...
12:43:54
03.01.2009
03.01.2009

Peklo-Evo-Luboš
-> vhml: to je fakt, nekde to mam rozpocitany a za kazdej prevod to je 2-3000 tis, tak kdyz mas tri rychlosti tak to je do desitky..
10:52:08
03.01.2009
03.01.2009

vhml
-> Peklo-Evo-Luboš: Taky když dáš jenom jiný 3,4,5 tak to taky vyjde někam do těch 10t. Ovšem když dáš hewlanda se samosvorem, tak opravdu seš na těch 50 a ani nevíš jak :-)
10:49:55
03.01.2009
03.01.2009

Peklo-Evo-Luboš
-> KITer: wow tak to je dobry ,me by prevodovka do LR stala vic jak 50 tis bez DPH :-) Myslim ze si to sice muzes poskladat sam, ale tech par korun za jistotu profi prace te nezabije ne? :-) Aspon pak budes moct v pripade problemu nadavat na nekoho jinyho a ne na sebe :-) :-)
06:42:58
03.01.2009
03.01.2009

KITer
No prave ja bych taky rek ze se to tak musi udelat.. Ale kdyz jsem s nim mluvil, tak rikal ze na poharovku jsou jenom kratsi 3. 4. a 5. kvalt za 6000,- + kratsi st. prevod asi za 3000,- + praci, a nic jinyho mi nerikal, tak jsem myslel jestli je problem kdybych si to poskladal sam..
23:59:37
02.01.2009
02.01.2009

Peklo-Evo-Luboš
-> KITer: a kolik te tedy vyjde na facko? Jen tak odhadem bych rekl, ze menit hridel nebude, ale bude ji obrabet a davat na ni nova kolecka, takze asi jako kdyby ji vymenil.. ale popravde o facku nic nevim, tak treba melu nesmysl..je to jen dedukce zalozena na informacich o LRovy prevodovce.
22:51:42
02.01.2009
02.01.2009

KITer
Ja uz mu volal a dozvedel jsem se par veci, ale vzdycky se zapomenu na neco zeptat a taky nechci obtezovat se zakladnima informacema. Tak sem myslel jestli by me tu nekdo nepoucil. Abych to zúžil predevsim me zajima jestli je treba menit i hnaci hridel.. V pripade skladani ty poharovky..
21:40:09
02.01.2009
02.01.2009

venni
-> KITer: není nic jednoduššího než mu zavolat.Pan Sixta rád poradí co jsem slyšel.
19:50:05
02.01.2009
02.01.2009

KITer
No pohárový kolecka od p. Sixty udajne stoji 6tis + st. prevod.. Tak me zajima jestli potom musim menit i nejaky hridele, nebo to staci preskladat na seriovy hridele..
19:39:14
02.01.2009
02.01.2009

aceboss
Zaleží taky jakou třídu tý převodovky chceš zda ji jen tak nějak přeskládat nebo profi práci na špičkové úrovní za desítky tisíc
19:26:16
02.01.2009
02.01.2009

KITer
Potřeboval bych trochu osvětlit problematiku zavodnich převodovek na Favorita. Jaký je rozdíl mezi pohárovou a Áčkovou převodovkou. Co všechno je třeba měnit při přestavbě ze seriové. Jestli se u tý pohárový musí měnit i hnací hřídel, resp. jak jsou na ní kolečka uloženy. Popř jaké jsou ceny.. Diky za info