znizenie skody 120

prohledat
45 příspěvků (zobrazeno 1 až 45) od 28.12.2008 do 03.01.2009, založil/a petermy
řadit dle data
18:28:34
03.01.2009
Bedřich - zrušená registrace
-> Eidy: Jo díky.Zatím zjišťuju co a jak.A možná nakonec půjdu úplně jinou cestou.
18:22:17
03.01.2009
Eidy
-> Bedřich: Bylo to tak trochu na Tebe a i na Petra s, který sem okopíroval článek o ohýbání za studena a ty ses pak ptal, jestli ti to Svozil ohne. Jen jsem chtěl poukázat na to, že on asi ne, páč to není úplně za studena. Nejlepší bude, když se dohodneš přímo s firmou, proč přes někoho dalšího?
09:50:17
03.01.2009
Bedřich - zrušená registrace
-> Fén - Neznalej a neodborník: Nevadí díky.

-> Eidy: Jsi se uklik???Nic o ohýbaní za studena jsem nepsal.
01:32:08
03.01.2009
Fén
-> Bedřich: Bohužel nevím jestli naohýbá tak jak budeš potřebovat.
23:01:29
02.01.2009
Eidy
-> Bedřich: Pokud je mi známo, tak výraz "za studena" neznamená za pokojové teploty ale třeba 200°C.
18:19:28
02.01.2009
Bedřich - zrušená registrace
-> Eidy: Z toho co jsi napsal vyplývá, že pokud víš jak naohýbat 14-ku ocel potřebuješ "pouze" kalírnu.A tak jsem to prvně myslel.Navíc na to na co se tady celou dobu snaží poukázat Petr je to, že p.Svozil má za barákem firmy které dělají ten samý sortiment jako Invel.Pro mne je právě naohýbání toho materiálu klíčová věc protože to sám neudělám a ani nevím kam to zadat.TZ vím kam zadat, ale ne naohýbání.Proto jsem se ptal Féna jestli p.Svozil je schopný mi naohýbat to co si vymyslím.

-> petr s: Díky za ty odkazy, nemá cenu to řešit přes prostředníka.Až to bude akutní poptám se tam.
17:52:48
02.01.2009
petr s
-> Eidy: Stabilizátory firmy MUBEA snižují rozdíly zatížení kola mezi vnějšími a vnitřními koly v zatáčkách, způsobí protikolébání (klonění) vozidla a postarají se tak o dobré jízdní vlastnosti a bezpečné chování v zatáčkách.



• Stabilizátory podvozku se vyrábí ve firmě MUBEA tvářením za studena jako plné stabilizátory z kulatiny nebo jako trubkové stabilizátory ze svařovaných trubek. To zaručí dobrou reprodukovatelnost a stabilizátory se vyznačují velmi dobrou přesností rozměrů.



• Kulatinu pro tváření za studena vyrábí firma MUBEA "inhouse" dle příslušných požadavků v různých jakostech z polotovarů; proces, který zredukuje i náklady. Svařované trubky pro standardní trubkové stabilizátory jsou indukčně zušlechťovány ve vlastních výrobních zařízeních a tvarově optimalizovány speciálními technologiemi – jako nauhličení, vnitrní tryskání, zušlechťování kusů, částečné zredukování – a jsou vybaveny pro nejvyšší zatížení.



• Tváření za studena nabízí výhody, které jsou přímo ku prospěchu výrobců automobilů, protože při vzrůstajících nárocích na jízdní vlastnosti a tuhost proti klonění musí zabudovat stabilizátory do stále menších prostorů a se stále složitějšími tvary. Proto firma MUBEA dosáhla v posledních letech v oblasti za studena tvářených stabilizátorů v Evropě podíl na trhu ve výši 30 %.
17:50:21
02.01.2009
Eidy
-> Bedřich: I na stabik potřebuješ pružinárnu nebo nějakou firmu. Proti Svozilovi nic nemám, ale pochybuju, že má doma indukční pec a kalící lázeň.

Ocel musíš zakalit a pak popustit a to autogenem neuděláš.
14:24:23
02.01.2009
Bedřich - zrušená registrace
-> petr s: Tak o to to má jednoduchší.Ale myslím, že víš jak jsem to myslel.
12:17:16
02.01.2009
petr s
-> Bedřich: třeba tahle firma je z Prostějova a jsou tam ještě 3 další

www.mubea-hzp.cz/cz/defau lt.asp
10:20:59
02.01.2009
Bedřich - zrušená registrace
-> havlik: Ale tak jsem to přece nemyslel...
10:20:25
02.01.2009
havlik
-> Bedřich: okej už mlčim:))
10:19:43
02.01.2009
Bedřich - zrušená registrace
-> havlik: P.Svozil je z prostějova.A pokud příjdeš na to jak naohýbat materiál vhodný pro výrobu stabilizátoru Invel nepotřebuješ.Pružiny to je jiná, ale stabilizátory si myslím, že si vyrábí sám.
09:35:03
02.01.2009
petr s
-> havlik: Já si zase myslím že to dělá v prostějově
09:28:58
02.01.2009
havlik
-> Bedřich: no řekl bych že svozil to bude taky dělat v invelu jen tim že dělá víc kusu tak to bude mít levnější
09:26:50
02.01.2009
Bedřich - zrušená registrace
-> Fén - Neznalej a neodborník: Svozil je schopný vyrobit to co si vymyslím?Když bych mu dodal výkresovou dokumentaci?
00:36:04
02.01.2009
Klubko_
petřík 30.12.08 10:15:03 napsal: Pokrácenim pružiny její tvrodost jak už bylo psáno stoupne a když to vezmeš třeba o závit tak v tom nevidim problem… dřív se to tak dělalo i na autech na závody to tady zase jenom vznikl blábol že je to špatný… eště ale nevim o nikom kdo řekl proč je to špatný (když pominu umělce co to řežou o 3 závity a pak se diví že jim to jaksi skáče a mlátí)… je to jenom jeden z mnoha tradovanejch blábolů jako že loukotě sou krajně nebezpečný protože se zajisté každou chvili rozpadnou, u každý druhý vlečky padaj kola a kdo jezdí s dvoupístkama a má v autě něco jinýho než maximálně 120 motor je hazardér a ohrožuje ostatní. Takže asi tak ale třeba to tak vidim jenom já1pekne receno, souhlasim
22:31:27
01.01.2009
jankomy
a co hovorite na struny zo skody 100 ?hm
17:04:40
01.01.2009
Trax
-> petřík: Svata pravda. Ja s kyvkou delam takovy kraviny a nerekla ani slovo. Ono asi nejde o napravu, ale o stav napravy4
01:53:22
31.12.2008
Fén
-> Crestik: Dělají, ale jsou drahé. U p. Svozila jsou mnohem cenově přijatelnější.
22:58:44
30.12.2008
minno
-> Zaki: no ak na Slovensku objavíš firmu, ktorá by to dokázala vyrobiť, tak daj vedieť.

V Invele vyjde zákazková výroba pružín na prednú nápravu v malopočetnej sérii (čiže 1 sada) v prepočte do cca 2500 Sk....
22:43:06
30.12.2008
Crestik
...hele, se dívám, že v Invelu dělaj i stabilizátory, nezkoušel někdo?
22:22:22
30.12.2008
Zaki
-> Surík: preco ne z invelu? Daleko a za hranicami. Potom daj vedet kolko ta to vislo

-> petřík: tak kazdy tu nieco haji a nieco zhadzuje, ale je fakt, ze tvoj prispevok mi zahral do noty
19:30:37
30.12.2008
petřík
-> Zaki: přepsal sem se, myslel jsem samozřejmě kyvku. No jsem rád že to aspoň někdo vidí stejně spíš sem čekal salvu opačnejch názorů
17:43:19
30.12.2008
archanjel
-> Zaki: u nás nie je nič zháňal som dlho a najhrubší drôt urobia 10mm a nechápem prečo nie s invelu tiež tam dám namotať
14:33:09
30.12.2008
Zaki
SR please
11:47:41
30.12.2008
minno
10:54:26
30.12.2008
Nwkt
-> Zaki: V Invelu
10:53:32
30.12.2008
Zaki
-> Surík: vies o nejakej pruzinarni kde mi vytocia aj pruziny do auta? ja som nasiel len same take, co robia max priemer 8mm



-> petřík: na vlecke padaju kola? inak si to vystihol celkom pekne aj ja to tak vidim4
10:44:19
30.12.2008
minno
-> petřík: tak jazdiť sa dá na hocičom, 70% dnes jazdiacich škodoviek sú šroty, ktoré nebrzdia, neštartujú a smrdia....záleží na čo si človek zvykne :)

Na rezaných pružinách je zlé len to, že zrezaním zničíš dosadaciu plochu pružiny, ktorá potom sedí v náprave tak 2 centimetrami z obvodu pružiny...
10:15:03
30.12.2008
petřík
Pokrácenim pružiny její tvrodost jak už bylo psáno stoupne a když to vezmeš třeba o závit tak v tom nevidim problem... dřív se to tak dělalo i na autech na závody to tady zase jenom vznikl blábol že je to špatný... eště ale nevim o nikom kdo řekl proč je to špatný (když pominu umělce co to řežou o 3 závity a pak se diví že jim to jaksi skáče a mlátí).... je to jenom jeden z mnoha tradovanejch blábolů jako že loukotě sou krajně nebezpečný protože se zajisté každou chvili rozpadnou, u každý druhý vlečky padaj kola a kdo jezdí s dvoupístkama a má v autě něco jinýho než maximálně 120 motor je hazardér a ohrožuje ostatní. Takže asi tak ale třeba to tak vidim jenom já1
09:19:48
30.12.2008
Eidy
-> havlik: No jo, já zapoměl. Tady jsou jinačí fyzikální zákony než v učebnici. 3
08:43:09
30.12.2008
havlik
-> Eidy: ale takhle to přece na virtu nefunguje4
00:21:43
30.12.2008
Eidy
Jen tak mezi námi. Zkrácením pružiny se její tuhost zvětší.4
19:33:40
28.12.2008
Nwkt
-> petermy: šak to jsou Sakyho stránky
19:31:52
28.12.2008
petermy
tak jeden pise 1400 druhy 2500...nasiel som toto skoda-upravy.wz.cz/ co nato hovorite?4
19:11:04
28.12.2008
archanjel
-> petermy: nájdi si jeho nick tu na stránkach inak natočenie páru pružín stojí 2500 pokiaľ viem
19:04:14
28.12.2008
Nwkt
-> petermy: invel-plus.trade.cz/
18:27:10
28.12.2008
petermy
-> Surík: ano?a mas nanho daky kontakt?alebo ma web?
18:25:09
28.12.2008
archanjel
-> petermy: 1500 za pružiny je moc? lacnejšie nezoženieš určite nie
18:19:43
28.12.2008
petermy
no to rezanie sa mi moc nevidi...pretoze si myslim ze to straty tuhost..a od Sakyho sa mi to zda drahe10
18:16:51
28.12.2008
Fén
-> petermy: Když je už budeš řezat tak to ber rovnoměrně z obou stran.
18:14:48
28.12.2008
Fén
-> Kuladmin: Já je poprvé taky řezal. :o)
18:13:47
28.12.2008
Kuladmin
A co tvrdsi kratsi pruziny od Sakyho napriklad. (PS o rezani pruzin tady moc nemluv takovydle praseciny tady nedelame )3 3
18:10:46
28.12.2008
petermy
Čaute tunery, poradte chcel by som znížit 120-inu a neviem či mam zrezat pružiny alebo tam dat struny zo stovky. chcel by som to len tak trocha znížit do roviny DIKI 4
Extreme Tyres