bubny s130 (105-120)

prohledat
35 příspěvků (zobrazeno 1 až 35) od 28.12.2008 do 29.12.2008, založil/a Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
řadit dle data
22:21:15
29.12.2008
minno
-> Syny: iba ručka a nožná brzda nefungovala, ináč žiadny problém, koleso sa normálne točilo3 3
13:30:26
29.12.2008
tomapa
-> Syny: šak co parkoval jsem na šutr a na kvalt na popíježdění v 16 to stačilo, ale říkám s těma 233 nebyl žánej problém klidně bych to znova zkusil odbrzdit
13:28:53
29.12.2008
Syny
-> tomapa: Jen ta rucka nefungovala 3 Jinak zadnej problem 3
13:27:42
29.12.2008
tomapa
tak sem se díval na ten protokol a byla špatná ručka a házivost levýho kola což bylo tím bubnem měl 236 3
13:25:41
29.12.2008
tomapa
-> kubina: -> Syny: se moc bojíte kdo brzd prohrává ne vážně měl sem to auto ve škole na válcích sem zkoušel brzdy a nebyl žádný problém jen ta ručka nefungovla ještě bych někde našel protokol z linky
13:20:35
29.12.2008
Syny
-> tomapa: Ja teda nevim, ale 233 to uz je hodne... To uz brzdis jen tak 1/10 pakny... Ja mam 231,5 a uz to bylo na hrane... Tech 232 bch rekl ze to uz nemuze moc brzdit natoz jeste vetsi prumer... Idealni je kdyz se to pohybuje 230 - 231. Pod tech 231 uz je to nic moc...
09:01:49
29.12.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
-> petr s: V 1000000% stavu
08:25:17
29.12.2008
petr s
-> kubina: Ale to je dobře ojedeš bubny a prodáš jako zánovní
07:15:01
29.12.2008
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> tomapa: tady je to jako v bilem dome-samej hazardni hrac47
07:13:48
29.12.2008
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> Matthes, záškodník z TechWebu: kouknu se na to
23:23:33
28.12.2008
tomapa
-> kubina: no já měl na autě 236 a taky to brzdilo, ale ručka i s novýma paknam vůbec po té sem sehnal od Dušana 233 a to byla lahoda ručka funguje a brzdí to perfektně paken mám tolik, že je klidně v půlce životnosti budu měnit až to budeš házetpo cigánech až to bude mít těch 232 tak se stavím 1
23:20:01
28.12.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
-> kubina: Nojo ale co ty plechy? Nejsou delsi?
22:57:12
28.12.2008
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> minno: tohle jsem nedavno dostal,jeste CSSR vyroba,meril jsem je.vsechny maji 5mm
zvětšit bubny s130 (105-120) - obrázek od Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace vložen 28.12.2008 22:57:12
22:45:36
28.12.2008
minno
-> kubina: áno tak nejako by sa to dalo asi vysvetliť.... aj keď ja som mal donedávna jeden bubon, a ten bol určite s vnútorným priemerom väčším ako 232 mm (nemeral som ho, ale kraje sú podozrivo úzke), a jazdilo sa s tým, a brzdilo to normálne.
22:41:25
28.12.2008
minno
-> Matthes, záškodník z TechWebu: veru, sú nejaké iné. Porovnával som ich aj so starými origami, a rozdiel som nenašiel. Každopádne do nového ČSSR bubnu mi nepasovali a to som mal dve značky pakien.
21:55:25
28.12.2008
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> minno: ono andrt pise obrobeni na 231 ale abych pravdu rekl,tak tohle je zbytecny udaj,protoze kdyz to obrobim na 231,9 tak je to jen moje vec a pritom jsem jeste v toleranci.Andrt to psal za socialismu,kdy byly jine ceny,to je jedine moje vysvetleni proc k teto hodnote dospel.ja se drzim toho,ze se na 232 buben vyhazuje

tech 232 je podle me hodnota kdy ten system jeste nezacina ztracet na spolehlivosti a ucinnosti a pri teto hodnote je jeste zarucen ten fak,ze pakna i v posledni fazi bude funkovat....nad tuto hodnotu uz nebude platit rovnovaha napr. v posledni fazi zivotnosti pakny.navic buben zacina byt nachylny na ovalitu apod.

takhle nejak si to vysvetluji...
20:40:43
28.12.2008
petr s
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Vemu staré pakny a v prodejně mě dá tlouštku jakou chci
20:31:48
28.12.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
-> minno: Toto nam tvrdil petr s. Kazdopadne je fakt, ze novy bubny a oblozeni se jen tak neskamaradi 3 Takze ty pakny jsou nejaky jiny 6
20:16:13
28.12.2008
minno
MOLSO 28.12.08 15:29:55 napsal: → kubina: ked kupis nove brzdove oblozenie ma vacsiu hrubku



Neviem prečo to všade píšeš, keď to nie je pravda. Nikdy som nikde netvrdil, že nové obloženie je hrubše ako origo. Len som si to myslel, ale po zmeraní má aj to druhovýrobné obloženie hrúbku 5 mm.



-> kubina: podľa mňa je to s tými bubnami na uváženie. Ono síce Andrt píše, že maximálne obrobenie sa robí na 231 mm, lenže nikde sa nepíše, pakne s akou minimálnou hrúbkou obloženia je možné k takýmto bubnom použiť.... A je rozdiel, ak dáš pakne čo majú 2 mm, alebo 5 mm.... Podľa mňa ak sa použije bubon aj 233 mm a k tomu nové pakne, musí to byť ok.... Akurát že tie pakne budeš musieť vymeniť skôr ako na novom bubne.... To je ako s tými podložkami 0,3 mm pod bubon na ložisko pre vymedzenie axiálnej vôle na kyvke....V literatúre sa píše maximálne o 3 kusoch týchto podložiek (0,9 mm), aj keď to nemá na nič vplyv, aj keby si ich tam dal 5....
16:51:39
28.12.2008
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> David.: krasne mi to vychazi na 2roky,takze co stk,to jedny bubny50
16:32:09
28.12.2008
David.
-> kubina: jasný,tak použitelný to ještě je tak na 15-20tis. při rozumný jízdě
16:23:38
28.12.2008
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> David.: cena obrobeni je 150kc/par a ujedes na tom cca 25000km-myslim,ze to je vyhodne,kdyz nove bubny stojej nejakych 1100kc za kus
16:05:08
28.12.2008
David.
-> kubina: cenu to asi nemá,protože všude sice píšou "maximální opotřebení 232mm" ale při úpravě/stáčení max. na 231mm a ty když už budeš na 231,7mm tak je to asi spíš na výhoz
16:02:45
28.12.2008
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> petr s: takze kdyz to vztahnu na muj pripad tak rekneme 25 000km je realnych
15:56:24
28.12.2008
petr s
-> kubina: životnost bubnu je kolem 100000-120000 to znamená - 2mm pak se zahazovali
15:55:38
28.12.2008
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> petr s: to si nerozumime,do niceho takoveho se poustet nehodlam,na 232 buben leti ciganum do kocarku
15:52:41
28.12.2008
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
Surík 28.12.08 15:44:11 napsal:

→ kubina: ono keby vieš koľko takých bubnov jazdí čo

majú aj 234 ovalitu ako sviňa akurát potom nejde ručná samozrejme že to

neuznávam a nerobil by som to ale 231,7 ešte niečo vydrží
otazka je prave cca kolik tech 0,3mm k dobru predstavuje v provozu
15:48:44
28.12.2008
petr s
-> kubina: Musel bys podložit čelisti a rozpěrku ruční brzdy lepší je nechat nalepit silnější obložení
15:44:51
28.12.2008
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
Matthes, záškodník z TechWebu 28.12.08 15:35:22 napsal:

Nech je stocit, lepci stary origo nez nova druhoska. Sice jezdim na

druhosce… 1
jde o to abych neplatil za stoceni a nekdo mi nerekl,hele to mas na 3000km...o to jde,jestli tech vyslednych 231,7 jeste za to stoji
15:44:11
28.12.2008
archanjel
-> kubina: ono keby vieš koľko takých bubnov jazdí čo majú aj 234 ovalitu ako sviňa akurát potom nejde ručná samozrejme že to neuznávam a nerobil by som to ale 231,7 ešte niečo vydrží
15:41:22
28.12.2008
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
Surík 28.12.08 15:28:17 napsal:

→ kubina: podľa mňa vydržia ešte dosť veľa nie je

nutnosť pri 232 vyhadzovať
ale tech 232 prece nevycucal z prstu,jde o to ze to musi byt spocitane na pracovni rozsah samostavu a zdvih prasatka.
15:36:01
28.12.2008
archanjel
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ja som teraz práve zohnal od rollsa druhošku na kyvku uvidíme čo to urobí , pri tých beral pakniach
upraveno 1x, naposled 28.12.2008 15:36:13
15:35:22
28.12.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
Nech je stocit, lepci stary origo nez nova druhoska. Sice jezdim na druhosce... 1
15:28:17
28.12.2008
archanjel
-> kubina: podľa mňa vydržia ešte dosť veľa nie je nutnosť pri 232 vyhadzovať
upraveno 1x, naposled 28.12.2008 15:35:14
15:26:57
28.12.2008
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
delam uklid a vyhazuji vse opotrebene apod. z toho prameni muj dotaz,neb bubnu mam asi 6sad. vzal jsem jeden par k hodinari(rozumej presnej soustruznik),po zmereni a obrobeni tak,aby se ubralo co nejmin a zaroven nebyla zadna ovalita a sikma brzdna plocha mam vysledny prumer 231,7mm.V Andrtovi se pise,ze buben se na 232mm vyhazuje.Moje otazka zni,kolik maji zivotnost ty 231,7mm bubny pri beznem provozu.je to osemetna otazka,vim ale presto se ptam,zda nekdo ma dostatecnou praxi aby mohl odpovedet.
Extreme Tyres