-> alesek - 105 S: no zkusim to,,, jako další možnost je vyhnilá podlaha na místě kam nevidim :d:D:D:D:D lae to je blbost.. jinak teda ta poloosa ale to enchápu vubec jak do toho nedělám,, takže leda nechat si....
jinak po výměně čepu a silenbloku to nedělalo jednu jízdu možná dvě.pak zase jo,,,,
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
něco mi někde tuká-pravá strana
23:33:37
08.12.2008
08.12.2008

Tomaso435
22:44:52
08.12.2008
08.12.2008

alesek - 105 S
-> tomaso435: Nee. Jednou rukou chytneš kolo nahoře a druhou dole a jakoby "lomcovat" kolem okolo podélné osy auta, tzn, jednou rukou k sobě a druhou od sebe a opačně. Ale z nějaký jiný diskuse tady mi vyplynulo, že máš nejspíš plynokapalinový tlumiče, který se myslím nevyrábějí v ČR a níže popsané problémy se jich proto nejspíš netýkají, ale za zkoušku nic nedáš.
22:35:17
08.12.2008
08.12.2008

Tomaso435
-> alesek - 105 S: jojo zejtra to zkusim,, takže jakže? jakoby dopředu a do zadu ??????? tím by byl vadnej tlumič?
22:01:45
08.12.2008
08.12.2008

alesek - 105 S
-> tomaso435: Že jsou tlumiče nové vůbec nic neznamená. Dělal jsem reklamačního technika v Monroe a těch průserů s předními tlumiči Fa/Fe bylo hodně. Bylo vyrobeno řádově několik tisíc tlumičů, které vlivem špatného seřízení strojů a nedbalé kontrole pracovníků bylo smotováno tak, že pístnice nebyla souosá s tlumičem. Nebudu se o tom detailně rozepisovat, ale následek byl, že po ujetí několika málo km vznikla vůle mezi pracovním a vnějším válcem doprovázena hlukem. Tyto problémy se vyskytly cca před 3 lety a s přestávkami provázely výrobu až do léta tohoto roku. Takže zaklepej s kolem a uvidíš ;-).
20:08:24
08.12.2008
08.12.2008

Tomaso435
tlumiče sou nové a vše kolem taky to je v pořádku,,,,,,,,,,, jak poloosa??????? to muže dělat i jen při prujezdu zatáčkou?????????????....
................. s tím kolem zacloumám a uvidíme............
13:04:29
08.12.2008
08.12.2008

alesek - 105 S
Pokud to není homokin. kloub, co třeba pouze povolená matice poloosy? Taky by to mohl být tlumič, stávalo se, že se povolila matice pístové sestavy tlumiče, píst spadl z pístnice a tlumič nejenže netlumil, ale vznikla obrovská vůle pístnice vůči tlumiči a vzhledem k tomu, že u Mc Phersonu je tlumič nosný ... (Dá se to zjistit "zacloumáním" kolem na heveru okolo podélné osy auta.)
23:57:23
07.12.2008
07.12.2008

Syny
-> minno: To spis pri rozjezdech, pri zataceni ani ne...
15:45:41
07.12.2008
07.12.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> tomaso435: Nemas tam zavrenyho tukana?
Jinak zalehnout a pozrit :(
Jinak zalehnout a pozrit :(
15:08:30
07.12.2008
07.12.2008

suri
-> minno: ako?
14:02:59
07.12.2008
07.12.2008

Bagrr- máma mele Emu
-> tomaso435: horní uložení tlumiče máš v pořádku?
14:02:24
07.12.2008
07.12.2008

minno
-> tomaso435: vpredu to môže búchať poloosa
13:59:58
07.12.2008
07.12.2008

Tomaso435
kuci tenhle problém je u mýho fáčka pořád od doby co ho vlastníme,,, při přejezdu zatáčkou nerovnosti nebo akcelerace mi na spolujezdcově straně ve předu něco tuká,,jak zavěšení kola.,ale vše je tam nové šepy, silentbloky šrouby utažené,,,,, ted se to objevilo i vzadu nechápu to,,,,nevíte někdo co to je
? dík
? dík