Mbčkoví nápravi vs 120

prohledat
67 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 04.12.2008 do 25.05.2009, založil/a FMsedan
řadit dle data
16:32:24
25.05.2009
Labros
Syny 23.05.09 00:25:51 napsal: Ke konci vyroby pry snad meli i vlecku, ale to sem jeste nikde nevidel a to ze pod 125ky koukam kdyz ji nekde vidim :)

tak to já koukám kdyžtak jen na náboj zadního kola a na matku... nemusím se ohejbat 1
upraveno 1x, naposled 25.05.2009 16:34:46
16:24:15
25.05.2009
Labros
Crestik 05.12.08 17:07:51 napsal: MBočkovi napravi z koutoučema ve předu…

když zdechlý američan neumí něco napsat česky…


1 za prvé, proč by měl Američan psát česky? nemělo tam být spíš anglicky? za druhé, má zdechlý Američan ještě zapotřebí něco psát? 1 a zdechlý Čech? 1
upraveno 1x, naposled 25.05.2009 16:31:38
00:25:51
23.05.2009
Syny
-> kovy: Konkretne na ten prispevek pod tim tvym a na nazev tematu... Vic sem toho radsi necet, ale i tak mi to staci... :)

Jinak 125L je normalni seriova 120tka jen ma mokrej 5q ;) Ke konci vyroby pry snad meli i vlecku, ale to sem jeste nikde nevidel a to ze pod 125ky koukam kdyz ji nekde vidim :)
22:19:31
22.05.2009
kovy
Syny 22.05.09 18:31:13 napsal: Tyvoe, ze i ja delam chyby, ale ta cestina tady to je mazec… 51 To je uroven tak pulky zakladni skoly…

Na koho konkrétně narážíš?:-D....že je to nad mým příspěvkem..:-D
22:11:02
22.05.2009
kovy
-> Syny: -> Tuner#2: Tak to se omlouvám pánové:)...holt v těch řadách okolo 120tek nejsem až tak zběhlý:)...ale 125L měly mokrou zadní nápravu že?...no to je jedno...ale máte recht že to byly první 105ky se širokou nápravou a maticovým řízením...
18:36:00
22.05.2009
Syny
-> Tuner#2: Byls rychlejsi :)
18:34:57
22.05.2009
Syny
-> kovy: No 125L opravdu nema maticovy rizeni :) 125L se vyrabela posledni asi 2 roky a to uz se matice nikam nedavala. Posledni matice by meli mit 105ky do 86 r.v. - nicmene ja jednu mel a mela hreben :) Takze proste jedno z prvnich eMek a nebo 105ky do roku asi 85...

Kdyz uz se tady tohle tema nakouslo - ja jednu napravnici na matici vcetne novych tycek rizeni mam. Mam i prevodovku rizeni, ale ta je tak na vymenu sroubu a matice. Takze pokud by nekdo chtel, muzu slouzit... 4
upraveno 1x, naposled 22.05.2009 18:36:54
18:32:57
22.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> kovy: Od kdy měla 125L matici? To je poslední ročník eMka a má hřeben. Matici měli jen úplně první eMka.
18:31:13
22.05.2009
Syny
Tyvoe, ze i ja delam chyby, ale ta cestina tady to je mazec... 51 To je uroven tak pulky zakladni skoly...
18:29:14
22.05.2009
kovy
-> FMsedan: Čeče jak už tady ylo několikrát...nejjednodušš í je výměna nápravy jako celek a to myslim že to je ze 125L...má širokou nápravu a maticové řízení...s hřebenem jsou jen problémy při výměně...ty prolémy jsou například výměna pedálů, volantové tyče, změna díry v podlaze, předělání volantového sloupku atd...osobně sem to řešil s tou širokou maticovou nápravou a pohoda...a na nápravu kde byl hřeben tak maticové řízení opravdu nepřiděláš...je trochu jiná nápravnice...
17:15:06
22.05.2009
FMsedan
no a jak se to dělá při víměně ramen za širší?
16:24:50
22.05.2009
colaczech
-> FMsedan: Napravnice jsou jine. Kdyz chces menit napravu tak to vymen pouze jako celek, bez nejakeho preskladavani, usetris si tim problemy a cas.

A bez svarecky to asi nepujde. Nevim jak u tisicovky,ale u stovky kdyz sme davali sirokou napravu s hrebenovym rizenim tak se musela udelat nova dira v podlaze, ohnout pedal brzdy mozna i spojky to uz si nepamatuju a jeste zkracovat volantova tyc. A tisicovka ma ridici tyc tusim v kuse od napravy az po volant jenom je na ni hardy spojka, takze si k tomu pridej i vymenu volantoveho sloupku z te 105ky.
16:01:21
22.05.2009
petr s
-> FMsedan: Ne tyče jsou jiné
15:23:41
22.05.2009
FMsedan
no mě de o to aby ty tyče nebyli krátký z tý uzký na tej eMkovej ale tyče jsou asi stejný že jo?
15:14:04
22.05.2009
petr s
-> FMsedan: A kam toho šneka přišroubíš? jedině ho hodit do kufru
15:06:53
22.05.2009
FMsedan
tak že na nápravu kde byl hřeben můžu bez problémů namontovat matici (šneka3) a tudíž by to mělo i projít STK jestli se nepletu že? a co seříznutí pružin na eMBéčku můžu taky seříznout 1,5 závitu jako na 120? nebudu škrtat ne? a eště k tomu řízení když by šlo dát na tu nápravu šnekoví tak tam můžu nechat tyče řízení nebo je musim vindat a dát tam šnekoví? dík za rady kdyžtak bych se do toho dal zitra jestli nebude pršet
22:03:55
21.05.2009
Syny
-> kovy: Tak to sem rad :)
21:46:15
21.05.2009
kovy
-> Syny: Jasně že slouží...a velice dobře:)...byl to sakra rozdíl když se vyměnila;)
21:28:10
21.05.2009
Syny
-> kovy: Slouzi prevodovka rizeni? :)
20:28:29
21.05.2009
kovy
Hele tady třeba Váša tam dával široké nápravy a hřeben...ještě k tomu 4písty...má tam nějaký fotky... skoda-virt.cz/cz/.../1683 -v-a-s-a-1000mb

Jinak hřeben jsem nedával záměrně, kvůli problémům s řízením, pedály atd...a efekt neni zas až takový...když je dobrá matice tak si myslim že neni na co si ztěžovat;)...výměna je mnohem jednodušší a alespoň u mě maximální spokojenost...

No a hřeben od matice snad rozpoznáš bezpečně ne?:)
18:48:17
21.05.2009
FMsedan
jj už sem to taky zjistil 3 a to mam bejt opravář zemědělskejch strojů 3
18:01:45
21.05.2009
Mil@n
-> FMsedan: maticové je jiný název pro šnekové4 Prostě je to jedno a to samí3
15:42:29
21.05.2009
FMsedan
tak lidi teď nevim co tam je hřebenové nebo šnekové řízení nemáte někdo fotku šnekového a hřebenového? maticové je na mb tak to znam... koukal sem na eMBé a to má taky šroubovací kryt řízení tak by to mohlo bejt v pohodě ale teď k brzdám nemusim něnit trubičky stačí jenom ta hadička od trubičky k brzdiči?
12:42:00
21.05.2009
p.b.
-> FMsedan: Jo takhle. No to je skoro lepší tam tu novou díru udělat a plechem zanýtovat tu starou, než tam dávat kus podlahy ze stodvacítky ne? U MB není takovej ten sundavací kryt okolo tyče v kastli jako u stofky?

Jak budeš upravovat řídící tyč? A u pedálů se budeš modlit aby stačily jen ohnout rukou? Za víkend se to udělat dá, ale bez tý svářečky to nevidím moc reálně.
23:28:27
20.05.2009
Syny
No do embera vych hreben nedaval... To se musi predela i pedaly a tyc rizeni a to neni takovy plug and play jako u shade. Tam bych zustal u matice pokud se s tim clovek nechce moc srat...
22:40:29
20.05.2009
Mil@n
taky sem uvažoval že tam dám M nápravy ale nakonec sem to vyřešil podložkama na zadu 2,5cm a ve předu 3 cm a měl sem tam apolla a bylo to bez problemu a kola taky nikde nedřeli1
22:16:33
20.05.2009
kovy
Ve dvou nápravu vyměníš klidně za pár hodin a jestli bude šnek tak to je jen kus za kus a není problém...

Ještě k tomu tématu vejdou vs. nevejdou...Mám eMBečka 2 a na jednom mám eMkové nápravy a Meteory...pneu 165/70/13 a kdyy se těm zadním blatníkům trochu nepomohlo ven tak ych 100pct škrtal...Teď je rezerva cca 3mm a to jsou opravdu trochu daný ven...násilnou formou, ale pohoda...takže si nedokážu představit jak by se tam narvaly širší pneu bez rozšíření...?...Jupitery mam doma ale ještě nejsou na autě, tak pak uvidim co to udělá:)

Sakra lidi, to tady ještě budem kontrolovat pravopis?:-D
21:53:22
20.05.2009
FMsedan
no třeba kus podlahy z tý 105 protože to má díru na volant úplně někde jinde bral bych asi ty tvrzený nejty né ty AL těma by to asi moc nedrželo
21:40:48
20.05.2009
p.b.
-> FMsedan: A co tam chceš nejtovat? Osobně to bez svářečky nevidím moc reálně, ikdyž fantazii a neotřelým technickým řešením se meze nekladou .)
21:26:45
20.05.2009
FMsedan
Matthes, záškodník z TechWebu: sorry za tu gramatiku



Syny: mam doma Š105 eMkovej tip tak chci dát komplet širokou nápravu i z řízenim jenže mam teď kupce na celí auto a nevim jestli to veme nebo ne tak nevim jestli mam začít rozebírat nebo ne ale každopádně to chci udělat tak do 2 měsíců
19:32:46
20.05.2009
Syny
-> FMsedan: Urcite jo. Pokud teda neurvete pulku sroubu pri povolovani. Co tam nakonec teda pude?
19:29:23
20.05.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> FMsedan: Ve dvou proc by ne :-) ve zbylym case se muzes venovat studiu gramatiky.
19:07:29
20.05.2009
FMsedan
nazdárek lidi vracim se k tomuhle tématu protože mam nápravu a chci se zeptat jestli by to bylo možný vyměnit za víkend v domácích podmínkách sám maximáleně ve 2 lidech? potřebuju přez týden jezdit.. mam namysli i z hřebenem bez svářečky všechno bych zkusil nejtovat co vy na to?
10:46:03
15.12.2008
Jozka
-> FMsedan: Oni vpředu škrtaj i sériový.. Sice mi říkali, že mám něco na nápravě špatně, ale dělaly mi to zatím všechny MBs i kila, tak to neřeším, jen občas natřu inkriminové místo podběhu..

-> red.bill: Někde jsou ty ET shrnutý, asi by se to dalo najít. Ty Jupitery jsou tak vytvarovaný, že by mohly být víc zalezlý, ale kdo ví?
17:04:37
12.12.2008
red.bill
-> Jozka: tohle mi nedošlo, ale stejně by mě zajímalo ET těch kol když tobě se to nevešlo a mě to fungovalo v pohodě
14:57:36
12.12.2008
FMsedan
já tam mam rozměr pneu 175/70 r14 a škrtaj když dam plnej rejd ale na zadku jsou v pohodě
07:14:28
12.12.2008
Jozka
-> red.bill: Jasně, lem nemá smysl, nejužší místo je pod tím prolisem. S pružinama jsem to myslel jinak - kdyby se daly dlouhý a tuhý, tak by tam při nízkým profilu mohla být klidně 225-ka šířka, protože by nebyla v blatníku, ale pod ním..
20:38:53
11.12.2008
red.bill
-> Jozka: ETčko jupiterů nevim a že by se to o hodně lišilo se mi nezdá to by se k tomu musel vyjádřit někdo kdy ty kola opravdu zná... na pružinách nezáleží vůbec protože sem to zkoušel bez pružin a kolo si nikde neškrtlo v celym zdvihu. Jak sem řek pár měsíců sem s tim jezdil než se povytáhly lemy a nic to nědělalo. Táhání lemů bylo z praktickýho hlediska "zbytečný" protože kdyby kolo dřelo o lem dřelo by při propérování i o ten oblouk nad lemem.
18:45:23
11.12.2008
Jozka
-> FMsedan: Jo, příruby, rozteče a rozměry šroubovejch spojů pasujou, zbytek vymyslíš normálně hlavou, jako x lidí před tebou. Některý věci je dobrý vědět předem, ale když se budeš někde vracet, budeš pak moct zasvěceně přispívat do diskusí3.

Rozměr kol je lepší řešit v létě, víc než dlouhý diskuse tady udělá jedno podívání někde na srazu..
18:08:12
11.12.2008
FMsedan
dík takže v tom problém neni uchycení atd... lanka a trubičky a hadičky to snad neni těžký až seženu nějaký zachovalí nejlíp zrenovovaný nápravy tak je tam hodim a dam tam nějaký origo hliníky asi apola
09:25:30
11.12.2008
Jozka
-> red.bill: No asi takhle.. já mám embéčka aktuálně tři, k tomu 13 a 14 plecháče, dvoje kopretiny, Meteory II, Apolla s gumama od 145 do 185. Nápravy klasický, blatníky novější - na těch nezáleží vůbec, příslušný partie jsou naprosto stejný. A říkám, že nevejde. Jediná možnost by byla ta, že Jupitery mají výrazně jinej zális (čili ET) než třeba ty meteory. Což nevím, ty jsem nikdy neměl. Ještě taky v případě 120kovejch pružin a profilu nanejvejš tak 65% by se to mohlo vejít...

Jo, doufám, že ti je alespoň 60, když mi říkaš chlapče 4 4..

-> FMsedan: V podstatě je to kus za kus obojí, bude-li to náprava s šnekem a mokrý poloosy. Co si tak vybavuju, tak asi budeš muset pořešit přední brzdový hadice - u MB je držák na spoji trubka hadice vodorovně, asi by bylo lepší ho o 90° otočit, jinak tam dochází k dření hadice o pevný části. Já to jednou neotočil a musel na hadici udělat smyčku. Ale možná jsem nebyl jen dost šikovnej.. mluvím o dvoupístech.

Vzadu budeš potřebovat nejspíš 120kový brzdový lana, pokud už tam nejsou. Originál MB jsou o kus kratší. Nevím jak to vychází u toho původního kladkovýho systému s lany nestejné délky.
22:08:50
10.12.2008
Mr.Lumpy
-> minno: tohle jsem psal jako diktát v prváku na gymplu... za pět 3
21:39:56
10.12.2008
FMsedan
dá se to tam dát bez nějakejch drastickejch úprav? předek by měl jít normálně kus za kus že? ale co zadek?
21:20:09
10.12.2008
MOLSO
-> minno: pane profesore zaspívame si .... pší prší 47
20:13:26
10.12.2008
minno
-> Pavel P..: -> King: "Sveřepí šakali zavile vili na bílý měsíc"3 3
16:14:09
10.12.2008
red.bill
-> Jozka: chlapče plk to nebude páč sem to tak měl a vim na čem sem jezdil... blatníky původně nijak upravovaný nebyly, všechno klasika a lemy se trochu povytáhly až za 2-3 měsíce co sem to nahodil... jedinej rozdíl by moh bejt starý/nový provedení blatníků já mam nový se starym zkušenosti nemam
11:55:25
10.12.2008
Jozka
-> red.bill: Tak to je bohužel pouze plk, to tu nešiř - pokud jsi tedy ty zadní blatníky neměl odtažený na sprosťáka od podběhů nebo jinak upravený.

Pod Meteory se 175 jsem měl na origo úzkých nápravách 3 mm podložky kvůli krytkám a zbyly 4 mm do prolisu blatníku, u eMkovejch se 155kama zbejvá taky asi tolik místa..
23:39:11
09.12.2008
Pavel P..
-> Nwkt: ano prosym3
23:37:12
09.12.2008
Nwkt
-> Pavel P..: Hlásíš se dobrovolně? 3
23:36:42
09.12.2008
Pavel P..
-> King: nechceš si tu v Nabídkách od členů založit doučovací kroužek češtiny?3 mnoho virťáků by to holD potřebovalo2 3
Extreme Tyres