skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
greenshieldpower
-> palinator: To zas ne, "zapadni" stroje staly v Tuzu v podobny kvslite daleko vetsi rakety :-) Jenom dokola opakuju, co vlastne uz kdysi zduraznoval T2, ze za posledni ctvrtstoleti se hodnota penez nekam posunula, lidi si zvykli na cinsky plastovy sracky za par stovek a tak hi-fi komponent za 10-20kKc uz budi rozpaky. Pritom kvalitni komponent potrebuje kvalitni kisnu, kvalitni trafa a dalsi veci, kterejch cena v case spis roste na rozdil od elektrosoucastek, ktery stojej 25 let nominalne zhruba stejne, ale spis zlevnujou.
-> King:
Určitě dneska je irelavantní pro mě převádět cokoliv do tehdejších průměrných platů.
Realistickým pohledem to sice devalvuje poměr výkon/cena tehdejších Tesel na brak, bohužel, dnešní low-end HiFi (a to nepočítám ty marketový) na ně asi nedosáhnou.
Určitě dneska je irelavantní pro mě převádět cokoliv do tehdejších průměrných platů.

-> palinator: Jsme sice OT, ale dana kombinace svyho casu predstavovala nekolik prumernejch mesicnich platu, takze prevedeno na dnesni ceny novych komponentu, tak jsme v radu desitek tisic. V bazarovkach by se asi neco lepsiho v radu tisicu poridit dalo. Me to donultilo po letech zase vzit do ruky pajku, dokoupit naradi a klicovy komponenty retezce (krome beden) realizovat DIY - jinak bych v tom byl ve stejny kvalite za cenu malyho osobniho auta.
-> King:
Imho ohledně hifi. Tak dlouho jsem přemejšlel o přesunu svý sestavy AZS224 + ARS1014 do stádia veteránů s využitím pouze výjimečným, až jsem došel k závěru, že mi je v rozumný cenový relaci stejně nic nepřehraje.
Imho ohledně hifi. Tak dlouho jsem přemejšlel o přesunu svý sestavy AZS224 + ARS1014 do stádia veteránů s využitím pouze výjimečným, až jsem došel k závěru, že mi je v rozumný cenový relaci stejně nic nepřehraje.

Ono to vypada, ze soudruzi z greenshitpawa proste jenom prodavaj desitky let znamou neeskodnou nahradu tetraethylolova a jenom si kolem toho vymysleli marketingovou pohadku, par hejlu poskytlo jmeno jako reference, aby hejl neresil pekne napalenou cenu a nejakej mesic to bude sypat. Jinak standardni situace jako hifistickejch forech - dotaz na vyrobek XY, kterej si hodlam poridit. Bez ohledu na to, jaky se objevej reference a mozny alternativy, tazatel je stejne rozhodnut, ze XY vyzkousi :-)
Si představte, SEDR by plnil aspoň EURO IV.... 

Když na na první pohled solidní webovce, nabízející nějaký produkt, dočtu v prvním odstavci ke třetí gramatické chybě, pochopím, že si ze mne jen někdo dělá šoufky...
-> King: 

-> alf: Delej jak myslis, ale hovna jsem taky nemusel ochutnavat, abych dosel k poznani, ze nejsou k jidlu

1) emise jsou to poslední, co by mě trápilo, pokud to projde EM a STK, jsou mi u prdele
2) snížení emisí o 90% je totální kravina, spalování je fyzikální proces, při kterém ty emise prostě vznikají, takže pro mě je to na úrovni přeměny vody na víno (nebo následné přeměny vína na 7 milionů)
2) snížení emisí o 90% je totální kravina, spalování je fyzikální proces, při kterém ty emise prostě vznikají, takže pro mě je to na úrovni přeměny vody na víno (nebo následné přeměny vína na 7 milionů)
Taky se mi to moc nezdá,ale asi to zkusím. Hlavně mě zajímají ty emise a udajná uspora phm.
magnety už nejsou?
-> alf 07.02.16 10:34:03: má to moc pěkně udělaný reklamy na to aby to byla pravda :-)
Asi bych se držel VIFu :-)
Asi bych se držel VIFu :-)
greenshieldpower.cz/ Nemáte s tímto nějaké zkušenosti?