skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tlak cerpadla Felicia Mpi...
Čerpadlo BMM i MPI vytvářejí tlak kolem 6 barů (0,6MPa) a tento tlak je redukován redukčákem v jednobodu na cca 1,1 baru, u Mpi redukčákem v palivové liště na 3,0 bary. Pokud bys to rád použil na karburátor, musel bys někde mít umístěný externí redukční ventil s vratným vedením do nádrže, který bude upravovat tlak na cca 0,2baru. Vzhledem velkému nepoměru tlaků na vstupu a výstupu to není příliš zdařilé řešení. Určitě je lepší karburátorové čerpadlo, které dává samo o sobě potřebný tlak. Např. rotační Pierburg v ceně kolem 2.000,-.
-> Milos: Já mám za to, že čerpadlo BMM může dát i víc, ale na tu zhruba 1atm to omezuje regulátor na obtoku vstřikovače.
Každopádně zapojovat ho (potažmo čerpadlo z MPI) přímo na SEDR (bez otoku), je cesta do pekel :)
Každopádně zapojovat ho (potažmo čerpadlo z MPI) přímo na SEDR (bez otoku), je cesta do pekel :)
felina ma vysokotlake cerpadlo a prepad, pre bmm dava 0,12MPa a cca 68-70l paliva za hodku a pre 1,6 je to 0,3MPa

Nikto nic? ;-(
Zdravim...Vedel by mi niekto prosim vas povedat,s akym tlakom pracuje palivove cerpadlo Felicia MPI,vraj 2.5baru? A potreboval by som vediet aj cerpadlo v TAZ1500-ke...Vedel by to niekto? Dakujem