Karbec Sedr 120 vs Fa 136

prohledat
67 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 06.11.2008 do 25.08.2014, založil/a Evž@
řadit dle data
16:05:03
25.08.2014
TAZ1500
takže otryskovaní je zase 115 /200 ta spotřeba byla fakt hrozivá filtr sem vyměnil laboroval sem s předstihem a ted mi nejidealněj vycházi předstih na volnoběh 15 stupnu jeste sem měřil kompresi a docela mě zarazila mam 15 14,5 14,5 15,3 zdá se mi to nějak moc motor má najeto cca 2500km od go ješte dodam že po ujetí cca 70km v kuse sem výndal svíčky (jěšte když to bylo obohacený)a izolator byl uplně čistej elektrody světle šedy skoro až bílý jen z jedný strany cihlově červený vypadalo to jako by směrek ke sředu válce
08:59:55
25.08.2014
ferrari
-> minno 22.08.14 12:57:01: Akurátže ja osoben som skúšal asi 5 karburátorov ( z toho jeden new SEDR22/24 a veľmi zachovalý SEDR T613) a mám leketronické zapaľovanie...inak zmenou zapaľovania na elektronické sa to vôbec nezmenilo...

-> TAZ1500 22.08.14 13:07:18: mno, to vyhrievanie, s odpojeným výhrevom je diera pri pridaní výraznejšia, ale keď už to ťahá, tak lepšie...

A to obohatenie dosť zdvihlo spotrebu, dosť...
15:20:10
22.08.2014
Evž@
-> TAZ1500: nemáš zanesený vzduchový filtr?...taky mi mírně cukal motor.Problém byl v zanesem vzducháči.Nebyl až tak špinavej na pohled tak sem na to kašlal ale když sem pak vedle sebe viděl nový a ten starý tak sem zjistil že je hodně zajetelený.Po výměně je to poznat.Klidný chod,lepší akcelerace bez cukání a váhání.
upraveno 1x, naposled 22.08.2014 15:25:29
13:07:18
22.08.2014
TAZ1500
-> ferrari 22.08.14 09:08:40: vyhřejvaní mam zapojený ale to je kapitola sama o sobě někdo řika zapojit druhej zase ne asi to necham zapojeny když už to tam soudruzi udělaly.Těd jak sem to obohatil a ubral předstih tak už je to o něco lepší ale je fakt že ten motor je takovej lenivější ale nemyslim tim slabší.Ja měl ten 120LS rád mam tam vačku z erka a když sem jezdil na DDSR karbec tak to bylo docela žihadlo
12:57:01
22.08.2014
minno
-> vhml: tak to asi robím potom niečo ja zle3

-> ferrari: obvykle za to môže kombinácia zlého (alebo zle osadeného a či nastaveného a nevyladeného) karburátora v kombinácii so zlou elektrikou (s mechanickým rozdeľovačom to nikdy nebude ideálne).
10:23:04
22.08.2014
ferrari
-> minno 22.08.14 09:43:05: mno to je možno aj pravda..chcel som LEKR, ale som na to lenivý...a zaujímalo by ma, čo za to naozaj môže...
09:52:35
22.08.2014
vhml
-> minno 22.08.14 09:42:03: taky mi to dělá cihlu
09:43:05
22.08.2014
minno
Inak miesto toho tryskovania a skúšania do nemoty si tam radšej dajte normálny karburátor a budete mať všetci po problémoch :)
09:42:03
22.08.2014
minno
-> TAZ1500 17.08.14 20:31:34: mňa by zaujímalo, ako si dnešnými benzínmi dosiahol tú tehlovú farbu sviečok? :) Keď to sfarbenie spôsobovali olovnaté benzíny za starých čias a dnešné benzíny to už nefarbia ani po pridaní aditíva miesto olova.
09:08:40
22.08.2014
ferrari
S tou trayskou som to skúšal aj aj, ale výsledkom boli o trochu lepšie prechody, zato ale o liter vyššia spotreba a motor bol taký ťažkopádnejší...

Ale pri jazde ustálenou rýchlosťou nemám problém...

A máš zapojený výhrev sania?

Ja by som do 120LS nešiel, aj keď to nie je dokonalé s prechodmi, nedá sa to porovnať...
06:36:18
22.08.2014
TAZ1500
myslim předstih za volnoběhu a podle literatury je 5 -12
22:12:18
21.08.2014
Evž@
-> TAZ1500: proč tak vysoký předstih?máš tak malou regulaci?
20:29:02
21.08.2014
TAZ1500
takže karbec sedr 130 výměnen za jiny nový taky sedr 130 a nic tak sem výměnil hl.trysku 1 stupně za 120 a motor šel sice lip i přechod na druhou komoru celkem ušel ale pořád cuká když jedu městem na maly otačky a udržuju rychlost ubral sem předstih na 7 stupnů z původnich 10 a uvidim zítra až to projedu když to bude na prd tak přidam třeba na 12-13 a když pořád nic tak jde ven a dam tam 120 LS
19:48:24
20.08.2014
ferrari
Vyskäšaj každopádne iný karbec :-)
22:00:58
17.08.2014
Bororo
-> TAZ1500: Karburátor je sice nejetý, ale možná 20 let někde ležel ve skladu, a je možné že má neprůchodný přechodový kanálky mezi vonoběhem a první klapkou
20:50:24
17.08.2014
TAZ1500
nejvic my nejde do hlavy že otryskovany podle orig 136 je asi nejmizernejsí
20:49:16
17.08.2014
TAZ1500
-> Bororo 17.08.14 20:43:18: skusim teda jiny mam tu jeste jednoho novyho sedra 130,pak movej 120L,trochu jetej 120LS ,a jeden edsr 120L tušim nalitano neco kolem 40 000tis takže předpokladam že všechny karburatory by měly bejt v pohodě
20:43:18
17.08.2014
Bororo
-> TAZ1500: Pak jedině zkouška jiného karburátoru, nebo zkusit otryskovat první komoru velice bohatě,třeba 120 tr. 180 vz. co to bude dělat.Karburátor si také může přisávat vzduch, třeba přes hadici posilovače brzd.
20:31:34
17.08.2014
TAZ1500
-> Bororo 17.08.14 14:40:05: pumpička v poho dneska sem to otryskoval spatky na 130ku ale prostě nemužu si pomoct ta prvni komora je špatně otryskovana jěstě mi to děla když jedu na maly otačky přiklad po měste cca 45až 50km/h 4rychlost tak motor cuka v podtatě plynulost motoru začne až když otevře druhá komora to poznam jednak na pedalu a na zvuku motoru jedinej problem vidim fakt v karburatoru protože studeny starty uplně nadhera krasnej volnoběh max rychlost 160km/h víc standartni pristrojovka neukazuje ,motor nedetonuje svíčky krasne cihlový
14:40:05
17.08.2014
Bororo
-> TAZ1500: A co akcelerační pumpička, v karburátoru jsou dvě malé kuličky, které zabraňují spadnutí benzínu. stačí když jedna není a akcelerační pumpička stříká méně a pozdě.Pumpička musí stříkat okamžitě, jak začneš páčkou přidávat plyn. Při pomalém přidání stačí benzín odtéci obchvatem a pumpička skoro nestříká, ale při prudčím přidání musí okamžitě a naplno stříkat po celé dráze otevření první klapky.
19:28:30
16.08.2014
TAZ1500
jeste doplnim kp10:1 rozdělovač serie 120-136 novej orig pal,karburator š 130 taky novej puvodni otryskovani zlobylo tak sem vyměnil vzdušnik 1 stupne za 210 a spiš bych ček k horšímu a pak už sem to měnil všelijak ale proste v určitej otačkach to je bída cca do 2 000ot v pohodě od 2000 do 2500 cuká a pak cca od tech 2500 se chytne a jede jak šlak ale při pozvolnym pridaní plynu když v nizkych otačkach prudce pridam tak nejdrív spomalí jako se zadusí a jak se dostane na tech 2500až 3000 tak se chytne jako auta s turbem co trpěly turbo efektem
16:17:28
16.08.2014
TAZ1500
vačka ja fel bmm 254/254 volnoběh nadhernej 800ot
14:58:35
16.08.2014
Bororo
-> TAZ1500: Jaká je vačka v motoru ? Jde dobře seřídit volnoběh ?
22:38:39
15.08.2014
ferrari
Tak mne to ide napr. super, nedá sa porovnať so 12Ockou, ale proste ak medzi 2OOO a 3OOO ot pridám viac plyn, tak to cuká...
20:27:22
15.08.2014
TAZ1500
tak a už toho mam dost skousel sem menit trysky a vzdušniky ,upravovat předstih a nic pořád to stojí za prd což me vede k myšlence že ten motor vyhodim a dam tam 120LS z bejvalyho auta
12:38:34
14.08.2014
ferrari
To bude toto isté, vitaj do klubu ;-)

skoda-virt.cz/cz/.../1788 91-skoda-120-motor-felicia -1
21:46:28
13.08.2014
Bororo
-> TAZ1500: Ano, směs je v druhé polovině otevření první klapky chudá a proto ji musíme obohatit. Proto dáme menší vzdušník. Tento problém řeším u karburátoru 130 často. Múže to ale dělat akcelerační pumpička, obohacovač atd.
21:15:08
13.08.2014
TAZ1500
-> Evž@ 13.08.14 20:45:45: pro 136 je otryskovanej jinak podle tabulek

-> Bororo 13.08.14 20:46:15: to znamena když zmenším vzdušník tak obohatim směs?a dodavku paliva celkově zmenším ne?nikdy sem takhle nelaboroval a nejde mi ani tak o vykon jako spiš o přijemnou nedělni projiždku
20:46:15
13.08.2014
Bororo
-> TAZ1500: Ahoj, tento problém přechodu první a druhé klapky řeším snížním vzdušníku prvního stupně na 190 případně 185. Platí pro neupravený motor.
20:45:45
13.08.2014
Evž@
-> TAZ1500: trysky pro 130 by mely byt funkcni :)..porad je to stejny obsah
20:05:06
13.08.2014
TAZ1500
obnovim stary tema mam motor 136 mpi po go a novej karbec sedr pro 130ku na první komoru mi auto pocukavá při otevření druhy je to v pohodě což mě vede k tomu že otryskování pro 130ku neni idealni pro tenhle motor tak se chci zeptat jak ste otryskovaly karbec vy ?
14:32:41
18.12.2008
Evž@
-> Petkar1: ten 120 Ls karbec ma difiky 22/23 ...takže skoro stejné jako u karbecu 130(akorát druhý stupen o 1 mm menší)....tak uvidime
17:43:21
19.11.2008
Petkar1
Evž@ 19.11.08 16:59:20 napsal: -> MOLSO: tak všichni porad mluví o sedru......ty jsi snad první co mi řekl že EDSR je lepší Jo je lepší difuzory má myslim 23/23 a některý trysky a vzdušníky jsou i větší. Měl jsem ho taky chvilku na motoru a první komoru to cukalo (chtělo by to asi trochu zalaborovat), ale nahoře to jelo slušně. Líp než s tím 105 SEDREM.
17:42:39
19.11.2008
MOLSO
-> Evž@: mas edsr 120 LS ? repasni ho a daj ho tam otryskovaný tak ako je 5
17:42:32
19.11.2008
Peto-89
difuzory sry
17:40:31
19.11.2008
Evž@
-> MOLSO: hodim tam EDSRA se 120 ze svojí 120 GLS a sem zvědavý....ale některé trysky by to chtělo vyměnit bych řekl
17:27:59
19.11.2008
MOLSO
-> Peto-89: trysky a vzdusniky sai neupravis na 22/24 lebo 22/24 su difuzory 47
17:24:44
19.11.2008
Peto-89
nazdarek sorač že sa vam dotoho pletu ale využiju situaciu,mam v kili narvany motor favo135 a mam v plane tam davat sedr ze 120tky lebo povodny pierburg,co je tam namontovany je i s tu 10stupnovu podložku velmi vysoky tak tam idem davat sanie z rapid135/6 a sedr120,mam v plane však upravit hlavne trisky a vzdušniky na 22/24 a urobit mechanicke otvaranie druhej komory,ako by potom mohol po takej uprave zapracovat karbik s motorom? za inf.vopred diki
17:16:58
19.11.2008
MOLSO
-> Evž@: EDSR 120 je ovela lepší ako SEDR 105 alebo 120



ale ja mam SEDR 136 takže EDSR je zatial v regáli 47



každopádne keby som nemal ten 136kový SEDR tak určite použijem EDSR 1204
16:59:20
19.11.2008
Evž@
-> MOLSO: tak všichni porad mluví o sedru......ty jsi snad první co mi řekl že EDSR je lepší 6
16:54:45
19.11.2008
MOLSO
-> Evž@: EDSR 120 je lepsi ako SEDR 120 4



ma ekonostat a vacsie difuzory(tusim 22/23) 6
16:07:15
19.11.2008
Evž@
-> Petkar1: v tom případě by tam moh být i EDSR ze 120...s difuzory 22,23
16:00:53
19.11.2008
Petkar1
Já mám na Fa 136 dokonce karbec ze 105! Difuzory 20,233. Je natryskovanej, jako přechodný řešení to určitě poslouží, ale mám obavy že něco takovýho by motor s 280 vačkou neukrmilo
13:53:48
19.11.2008
Evž@
a EDSR ze 120 se dá taky použít?
14:39:21
10.11.2008
Evž@
-> omeletka: to možná jo...ale zas nechci aby to žralo i trávu kolem cesty 4
14:38:04
10.11.2008
omeletka
Namontuj tam karbez z T-613, ten bude slapat perfektne !
14:01:02
07.11.2008
Trax
-> Evž@: Myslim, ze jo, pozjistim a napisu
11:55:32
07.11.2008
Evž@
-> Trax: diik....a jak natryskovaný?...na 136?
00:44:29
07.11.2008
Trax
-> Evž@: mame na favu s 280 vackou 120 karbec akorat patricne natryskovanej a jede to slusne, takze jako nouzovka nebo prechodny reseni to je pouzitelny...
18:16:48
06.11.2008
Evž@
-> Adam6666: no uvidime....
Extreme Tyres