favorit ventily

prohledat
28 příspěvků (zobrazeno 1 až 28) od 12.10.2008 do 16.04.2013, založil/a libor.98
řadit dle data
20:52:05
16.04.2013
darklord
-> Tomaso435: vysoky predstih, velke ventilove vole...
20:09:49
16.04.2013
Tomaso435
jak se projevuje podpálenej ventil ? .. případně jak jej opravit? výměnou ?

.... co muže mít na následek cvakání ventilů při jízdě na benál takřka pořád... při plynu vubec
20:18:16
12.04.2013
Chali
-> Tomaso435: já myslím že je to jak píše-> peti: vahadlo č 8
upraveno 1x, naposled 12.04.2013 20:18:33
20:11:52
12.04.2013
Tomaso435
-> peti: právě že to bylo uhnutý už před tím... no a když sme to protočili tak zase neseděl na jiným místě :-D takže nevim pružina mezi vahadlama?

-> Bukaj: svíčky oranžový celkem cajk...

dneska sem oběvil netěsnosti na hadicích u chladiče tak uvidime co to udělá... každopádně se voda ztrácí i za stání :D
18:25:55
12.04.2013
Bukaj
-> Tomaso435:

Z fotky to vypadá, že vahadlo je mimo právě proto, že tam není ten šroub - a je posunutý i kozlík doprava - tudíž je posunuté i vahadlo...3

Jestli to žere vodu přes spalovák, poznáš podle svíček - když bude některá podezřele čistá, tak jsi doma4

jinak netěsnost v chladicím okruhu...
23:00:42
11.04.2013
peti
-> Tomaso435: na te fotkle to zle videt ale neni to vahaldo rovnake ako na 1. a 8. ventile? lebo tam je akoby rovne a ostane su vyhnute, alebo sa posunul kozlik ked si vybral ten srob, co sa stava, ked tam bol ten srob s plechom bolo to rovnako alebo vahaldo sedelo ako ma? lebo na fotke to vyzera ako by dosadalo vahadlo na ventil normalne lebo je leskly zvrchu
21:05:24
11.04.2013
Tomaso435
-> Vojtisek: bud prasklej blok, nebo zkroucená palice.. nevim :D
21:03:00
11.04.2013
Vojtisek
-> Tomaso435: je to favorit? Aháááááá, tak už je to jasný3
21:00:11
11.04.2013
Tomaso435
takže :D o ten šroub vubec nešlo ten sem vyndal s plíškem v rámci lepšího seřízení ventilů :D

podstata je v tom že vahadlo je lehce mimo ventil :D to je oč tu běží...



ano šrouby je jen do hlavy ten není skrze..



voda je v haji. v oleji není. olej nepřibejvá nic..

ventily klepou jak svině.



jo a hadička je ta nejlepší co muže bejt :D ostatní zatim dycky do roka zpuchřely :D
upraveno 1x, naposled 11.04.2013 21:01:56
18:16:37
11.04.2013
saSaT
-> Tomaso435: Jak se tak dívám, tak pánové si nevšimli že tohle je už něco jinýho3 btw, neni tehnle šroub jen do hlavy? Ten přece neni průchozí až do bloku ne?
01:47:06
11.04.2013
Jarda/felda
-> Petr Volfik: tipnul bych že ho někdo neutáh, on tam ten plech docela překáží při štelování ventilů tak to vybízí k tomu ho sundat 8
00:00:34
11.04.2013
srdcar 120L
Budu reagovat na fotku: jestli to patří k tomu klepání ventilů, tak je jasné, že předposlední držák koníků ventilů je ve vzduchu, když tam není žádný šroub. Tím pádem nejde pořádně seřídit vůle na ventilech, protože se s teplotou mění poloha osy s koníky, která uhýbá a je to na její zlomení. Vůle je 0,20 mm na sacích i výfukových ventilech. Když tam dáš nový šroub, pak při pokojové teplotě motoru asi 18 až 20 st. C seřídíš ventily, tak by měly přestat cvakat. A to na ten chybějící šroub v servisu nepřišli?



Pokud se v motoru ztratila voda a nikde jinde neteče, tak je v háji těsnění pod hlavou a voda je v oleji. Chce se podívat na měrku oleje a na víčko oleje. Emulze=voda v oleji
22:41:44
10.04.2013
Petr Volfik
-> Tomaso435: jako že se urval ten šroub s tim plechem? Sám od sebe? Kdyby to někdo neutáh, tak to pochopim, jednou se mi to taky povedlo.1
22:41:06
10.04.2013
Bukaj
-> Tomaso435:

Šroub je ulomenej, nebo vyklepanej?

(a co ta archaická palivová hadička? 3 )
22:31:10
10.04.2013
Tomaso435
.... běžný jev? případně následek čeho ?

kámošoj to schramstlo všechnu vodu :-D tak řešíme co s tim
zvětšit favorit ventily - obrázek od Tomaso435 vložen 10.04.2013 22:31:10
22:06:44
12.10.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> libor.98: Na obě a jezdit do kopce na co nejtežší kvalt a ladit. Může to dělat i směs, pokud bude chudá. To že to dělali v servise není záruka dobrého nastavení.
21:56:51
12.10.2008
libor.98
takže na to klepání ventilů muže mit vliv předstih? na jakou stranu mám snim otočit s rozdělovačem po směru hodinovych ručiček nebo proti?
21:46:59
12.10.2008
libor.98
já nevim dáli to v servise na stroboskopu i směs
21:37:01
12.10.2008
Pedro boy
ja som mislel ventyli na 0,15 mm
21:33:54
12.10.2008
petr s
-> libor.98: Ptá se kolik jsi dal předstih
21:32:26
12.10.2008
libor.98
je to 135L 43kw dal jsem 0,20mm jak je předepsáno
21:29:29
12.10.2008
Pedro boy
ja som nastavil na 0,15mm a je to ok
21:28:27
12.10.2008
jate-line
-> libor.98: A kolik jsi dal? To je 135 nebo 136?
19:58:22
12.10.2008
libor.98
po rozvodech jsem musel seřidit předstih na stroboskopu to je jasne takže předstih je OK
18:27:57
12.10.2008
jate-line
-> libor.98: Seřid si předstih a uvidiš ventily přestanou klepat :o)
18:21:25
12.10.2008
libor.98
ted nevim co myslíš prostě normálni cvakání ventylu slyšim na volnoběh a při jízdě taky ale víc to sylšim na 2500ot až do 4000ot jezdim
18:11:52
12.10.2008
petr s
-> libor.98: Nejsou to náhodou detonace ?Klepeto to při přidání plynu?
18:10:02
12.10.2008
libor.98
mám dotaz dál jsem na fáčku rozvody po složení nalití noveho oleje seřízení ventilů mám ocelove tyčky všechny ventily 0,20mm tak když jedu při zahřátém motoru tak slyšim ventily hlavně při vyšších otáčkách předtim byli slyšet rozvody ted je to krásně tichí ale slyšim ty ventili nevíte čim to muže být? seřizoval jsem je aspon 3x na 0,20mm a pořád to je stejny
Extreme Tyres