skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
chladenie 4. valca
-> ORR: Menší by to nešlo?
-> ORR: ty si klasik clovece
navrhujem poslednych par prispevkov presunut do vtipov





-> ORR: pána boha...
-> Jindas: pokud vidim dobre tak ukazujes levou stranu motoru pri pohledu od remenice a tam zadnej vyvod na bloku neni 

-> ORR: No já ti nevím,ale já to mám udělaný,teda u fabiáckýho motoru tak,že mám odpojený topení a ten vývod co jde z vodovodní pumpy mám napojen na tenhle provrtanej výstup v bloku.(na fotce) Funguje to a nijak není potřeba něco složitě řešit.
Za mě navrtat blok,udělat závit,,nějaký průchozí přechod a na to napojit hadici,těsnící kroužek a napojit to,jak sem to psal.
Nebo se pletu pánové?
Za mě navrtat blok,udělat závit,,nějaký průchozí přechod a na to napojit hadici,těsnící kroužek a napojit to,jak sem to psal.
Nebo se pletu pánové?
zapojenie je taketo a funguje to na 100%
zajtra pridam foto
-> Nwkt: ja nejak nepochopil kde tlaci vodu, obrazek rekne vic
-> Dušan: Já taky a podle jeho popisu to nemůže fungovat 

-> ORR: takovy veci spis namaluj, ja se ztratil uz v druhe zatacce :)
Da sa to aj takto ,na 130 mam namontovany vymennik voda olej a obtok 4 valca . Vstup vymenika napojenie vyvod kurenia + vyvod obtoku 4 valca (použitie časti origo trupky zo skody 100) .Vystup vymenika k vodnej pumpe kurenia .Zabespeceny staly obeh kapaliny Povodna spatna trubka kurenia vedena (cez T trubku z Fav ) k hlavnemu otvoru vodnej pumpy .Male spojenie medzi trubkami kurenia zrušene . Vymenik voda- olej , obtok 4 valca a kurenie funguje perfektne
-> COL: Mělo, mělo. ale LPG plantážnící to montují jak chcou, snad jen na jednom autě jsem viděl ten obtok zaslepenej. jinak je to zapojení bud paralelně nebo seriově k topení.
-> COL: -> Gryzly: ok,díky
-> Gryzly: Vyhrivani LPG by se melo zapojovat do obtoku, tj. na 120 apod. misto te obtokove hadicky, na 135/6 seriove s vyhrivanim.....
Jinak ta tecka budou mit vsude, kde prodavaji LPG dily, ja je kupoval v HL propanu v Praze. Mam ho hned za hlavou (mezi hlavou a mezistenou) a zadny problem neni.
Jinak ta tecka budou mit vsude, kde prodavaji LPG dily, ja je kupoval v HL propanu v Praze. Mam ho hned za hlavou (mezi hlavou a mezistenou) a zadny problem neni.
-> Nwkt: vyhřívání LPg se na škodovce dělá dvouma způsobama, bud se přeruší hadice co jde to topení a ta se zavede do směšovače a ze směšovače se to napojí do topení, nebo druhý varianta je že se na hadice k topení a zpět dají tvě téčka a napojíse ohřev směšovače. Takže prolez vrakoviště a v nějakém autě s LPG to najdeš.
-> Pilot 105: Jsem jim napsal mail, tak uvidim. Díky 

-> Nwkt: Hmm, já to někde v Plzni viděl, ale nemůžu si vzpomenout kde.:( Zkus ještě zajet sem www.ebk.cz/kontakty, co nemají skladem a najdou v katalogu objednají.
-> Pilot 105 03.09.09 15:36:13: To by šlo těch 1/2"
-> Pilot 105: Ne, byl jsem vedle Zemana i na Koterovský a nic
-> Nwkt: Si nepochodil nikde?
www.vrsinsky.cz/fitinky-m osazny-program/hadicova-sp ojka-mosaz-t_697.htm
www.vrsinsky.cz/fitinky-m osazny-program/hadicova-sp ojka-mosaz-t_697.htm
-> petr s: to je taky pravda vlastne :)
-> Syny: my sme stym mali trubky ku chladiču a robily sa previsi ale zase kolienka su silnejsie
-> petr s: Dobře vyzkoušim plast, ale radši až po Doksech 

-> Syny: Cladič a topení je taky plast
-> suri: to zalezi asi na plastu ne? Dneska te plno plastu snese v pohode vyssi teploty...
-> Nwkt: Ty plastové vydrží
-> Syny: pri 100 sú mekke , -> Nwkt: zvarit
-> Nwkt: No tka pokud to vydrzi pres 100°C tak by nemel byt problem...
-> Syny: Dát plastový T k hlavě se mi moc nechce 

-> Nwkt: svarit si je... BTW: Plastovy sou spatny? Kdyz to bude dostatecne pevny...
Takže otázka, kde sehnat normální T na hadice od topení? Ať jsem byl kde jsem byl tak mi nabízeli buď šroubenec 3 ze 4 částí a nebo plastový.
-> Nwkt: namotat paskou tou bielou na potrubia nato kus silikonu na motory a pod to fiber dotiahnut a ani kvapka mal som to tak isto
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Mam ještě jeden větší s větším závitem, tak leda nechat stočit a vyříznout správnej závit
-> Nwkt: Tyjo ten 6 hran mohl byt vetsi aby tam slo dat tesneni 

-> Nwkt: namontuješ a zjistíš

tak jsem odnesl blok Mpi našemu nástrojařoj, nicméně z kolmýho vrtání má strach bo tam jsou hned vedle blízko mazací kanály (možná anomalie MPI) a onen bazmek z podtlaku je moc velkej, takže vyrobí novej, tak uvidíme jak to dopadne...
Zadny zuzeni, proste metricky zavit :)
a jak že to vypadá? normální díra se závitem? není tam nějaký zůžení? Mpi blok už nemá provrtáno :(
-> Nwkt: Njn co bys chtel vic
Jedine provrtat diru v bloku a vetsi zavit...
-> vhml: Misto vypousteciho sroubu vody u 4. vlozky.

-> vhml: Misto vypousteciho sroubu vody u 4. vlozky.
A kam že to bude pasovat? nějak nejsem v obraze...
-> Nwkt: Bude to mět menší průtok
petr s - zrušená registrace 05.01.09 20:51:03 napsal:
→ Nwkt: 8–9 mm díra6,5 mm je málo co, když ten výměník má vnitřní průměr 13 mm
→ Nwkt: 8–9 mm díra6,5 mm je málo co, když ten výměník má vnitřní průměr 13 mm