
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ac pumpa Favorit
-> Michal N 283: alebo mať zapojené aj aj, ako ja

treba si zohnať elektrické čerpadlo a problem solwed

-> suri: ale len prvé kusy.
-> minno: favorit mal aj páčkovú pumpu
-> KillFucker: čo znamená fadlacká? Favorit AC pumpa je mechanická a bez páčky na ručné dočerpanie. Má väčší litrový výtlak ako pumpa 105/120, takže ani netreba ručne dočerpávať pred 1. štartom, pumpa si rýchlo doplní palivo aj sama pri štartovaní.
..no otázka spíš je, zda je ta fadlácká zaměnitelná se 120-130kovou? Nejde do ní žádnej proud, takže jak ji napumpuju před 1. nastartováním?
musim potvrdit, ze se pumpy lisily hlavne tou podlozkou pod ni... kamaradovy sem daval zanovni pumpu z uzovky 120ci na M-ko 120cu a s puvodnim klinkem, kterej byl cca 8mm tlustej to nepumpovalo... rucne jo, ale samo ne... ten spravnej byl cca 6mm tlustej. Jeho pumpa poustela trochu benzinu do oleje a mela vypadlej vyfukovej ventil

-> Malebolgii: no tak ty pumpy se lisi jeste trosku tvarem te pacicky, ale to je spis o tom, kolik ta pumpa ve vysledku vytlaci litru za hodinu/minutu, a dale v tom, ze fatan ma lepe konstrukcne resene ventilky a tudiz tak moc nepada benal...
ale proste vytlak pumpy v litrech/min a odolnost proti prepousteni nejsou problemy po zastavbove strance, ale spis de o to, ze fakan je uzivatelsky prijemnejsi.
zase dost velkou nevyhodou fakana je nerozebiratelnost a tudiz pokud se posere, leda new pumpa pomuze, kdezto skoda lze kuchat.
skoda ma taky odkalovaci nadobku, coz mi samozrejme nikdy neprirostlo k srdci, jelikoz bordel se mi stejne zachyti az v papiraku NAD pumpou a taky ta odkalovacka je dalsi potencionalni misto, kudy to muze chcat na zem...
to je tak asi vse k rozdilum mezi nimi
ale proste vytlak pumpy v litrech/min a odolnost proti prepousteni nejsou problemy po zastavbove strance, ale spis de o to, ze fakan je uzivatelsky prijemnejsi.
zase dost velkou nevyhodou fakana je nerozebiratelnost a tudiz pokud se posere, leda new pumpa pomuze, kdezto skoda lze kuchat.
skoda ma taky odkalovaci nadobku, coz mi samozrejme nikdy neprirostlo k srdci, jelikoz bordel se mi stejne zachyti az v papiraku NAD pumpou a taky ta odkalovacka je dalsi potencionalni misto, kudy to muze chcat na zem...
to je tak asi vse k rozdilum mezi nimi
-> LiMaK: Jo sorry mě se nezdálo že by to bylo jen v páčce na vačku ale pokud to máš vyzkoušené ok věřím ti já 120 nemám
akorat Fa pumpa ma kratsi tu packu na vacku,takze se dava tensi podlozka pod AC pumpu.
no a starsi tipy skodovek mely delsi tu packu na vacku, takze se dava tlustsi podlozka.
kdyz si das 2 pumpy s jakoukoli delkou packy vedle sebe,hned vidis kde ma byt jaka podlozka
Jsem to kdysi i srovnaval v mototechhne, kde na me baba cumela jak na cipa, ale nakonec sme dosli k zaveru ze se to opravdu lůisi jen v delce paky na vacku a to se da vymezit tou podlozkou
no a starsi tipy skodovek mely delsi tu packu na vacku, takze se dava tlustsi podlozka.
kdyz si das 2 pumpy s jakoukoli delkou packy vedle sebe,hned vidis kde ma byt jaka podlozka
Jsem to kdysi i srovnaval v mototechhne, kde na me baba cumela jak na cipa, ale nakonec sme dosli k zaveru ze se to opravdu lůisi jen v delce paky na vacku a to se da vymezit tou podlozkou
-> Malebolgii:
ti jasne pisu, ze mam ve skode 130 motor FA- 781.136X a pumpu sem dal ze 120,klasickou s packou,protoze se mi tehda zdala lepsi a ta Fa pumpa nejaka pochybna. jestli tak ti to vyfotim, auto stoji asi 3metry ode me :-)
ti jasne pisu, ze mam ve skode 130 motor FA- 781.136X a pumpu sem dal ze 120,klasickou s packou,protoze se mi tehda zdala lepsi a ta Fa pumpa nejaka pochybna. jestli tak ti to vyfotim, auto stoji asi 3metry ode me :-)
tak to pak jo o tom už andrt nemluví. Jen si nejsem jistej že by byly ty páčkové pumpy stejné to se mi nezdá podle mě tam určitě bude rozdíl ale bůhví jaký
Je tam sice problem, ale ne s AC pumpou.
problem je v podlozce pod ni,mezi blok. byva vetsi a mensi.
ja sam mam na Fa bloku pumpu ZE 120tky, s packou, ale uvazuju ze tam vratim puvodni Fa pumpu. to same jako nektere prvi Fa mely klasickou skoda 120 packovou pumpu, primo v manualu k facku mam ty 2 tipy vyobrazene
problem je v podlozce pod ni,mezi blok. byva vetsi a mensi.
ja sam mam na Fa bloku pumpu ZE 120tky, s packou, ale uvazuju ze tam vratim puvodni Fa pumpu. to same jako nektere prvi Fa mely klasickou skoda 120 packovou pumpu, primo v manualu k facku mam ty 2 tipy vyobrazene
A na jaký ji chceš motor na 120 či favorit? Píšeš sice o 120 ale i tak se ptám protože Andrt hovoří o tom, že ač ac pumpy vypadají podobně nejsou záměnné se staršími typy pump z řad 105,120
Zdravím.Nevíte někdo o stránkách,kde by se dala zakoupit bezpáčková AC pumpa Favorit??Pokud možno origo.Sháním ji na 120.