vzduchový filtr opět a zase;-)

prohledat
89 příspěvků (zobrazeno 51 až 89) od 10.09.2008 do 22.10.2008, založil/a Breakz
řadit dle data
22:31:13
20.09.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> LiMaK: NJ kdyby to šlo tak lehce 3 Ale docela se bavím. Když je tak znalej, tak proč to nepopsal vlastníma slovama, ale tak hodit "vygůglenej" odkaz je rychlejší...1
22:28:20
20.09.2008
LiMaK - 742 forever
-> FOPE: nejsi nahodou prodejce turbonatoru pro oblast vychodni evropy?
22:26:51
20.09.2008
LiMaK - 742 forever
-> Tuner#2: uz sem si zacinal myslet ze sem debil já, zvlast, kdyz me tu -> FOPE: , ktery se pohybuje nejaky patek kolem aut,tak prohani,ze sem chuj a jedine ze turbonator mi z auta udela WRC :-)
22:23:57
20.09.2008
FOPE
-> Tuner#2: tu stránku znám na vzpamět a google nepotřebuju
22:20:57
20.09.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> FOPE 20.09.08 22:17:36: Ve školce už jste začli používat Google?1
22:18:52
20.09.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> FOPE: Víš co je to ALS? Asi vůbec netušíš co tu píšeš. ALS se používá k udržení otáček turba při ubrání plynu. Když jezdec ubere, tak řídící jednotka upraví směs, začne jí pouštět podstatně víc bohatou i když je ubráno bez plynu, upraví časování a směs je zapálena až v době, kdy už je výfukový ventil částečně otevřený. Tím hoří a bouchne až u turba a roztáčí ho a turbo je tím připraveno/roztočeno pro případné přidání plynu a okamžité plnění. Proto WRCčku šlehají z výfuku plameny když brzdí před zatáčkou.



Docela by mě ale zajímalo, co to má společného s tou kravinou turbonátorem...



Ach jo...
22:17:36
20.09.2008
FOPE
-> LiMaK: čeče... ja si tu připadám jak nwm kde... Když vůbec nwš o čem je řeč, konkrétně nwš, která bije tak radši nehledej žádný rozdíli.. ale aby jsi neřek já ti teda prozradim jak ALS funguje.

rally-irc.cz/rally/jak-fu nguje-anti-lag-system.html nejt tebou tak si to přečtu... at si chytřejší "motorář"...
22:14:44
20.09.2008
LiMaK - 742 forever
z toho webu turbonator



How does it work?

The Turbonator's airflow dynamics can produce a swirling, fast-burn effect in the combustion chamber. This can create finer particles of atomized fuel, allowing better flame propagation and more complete combustion





podobnost s WRC a ALS je vskutku nahodna a nechtená
22:07:57
20.09.2008
LiMaK - 742 forever
-> FOPE: a stejne si myslim, ze takový rozdíl v chiptuningu a karburátor tuningu NENI.



u toho chipu potrebujes pocitac k nastaveni ridici jednotky....no a u karbce ti staci sroubovak, aby jsi nasrouboval vetsi trysky :-) a nastavil bohatost



takze tz principy funkce motoru budou obdobne, jak u elektronicke ridici jednotky, tak u karbecu....
22:07:16
20.09.2008
FOPE
-> LiMaK: Kdyby jsis pořádně přečetl ten příspěvek... čeče... nepíšu tam že turbonátor používaj vozy WRC, ale píšu že to funguje podobně jako ALS, který používají voty WRC (to ALS)
22:04:04
20.09.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> FOPE: Tak teď jsi tomu předposlednímu příspěvku ještě nasadil korunu3
22:02:55
20.09.2008
LiMaK - 742 forever
-> FOPE: To je mazeeec....

sakyho uznavam jako jednoho ze zkusenych motoraru a techniků, a presvedcovat ho o tom, ze se tenhle "turbonátor" pouziva u motoru WRC....to mi pripada prinejmensim smesné. nemyslel si náhodou ty blow-off ventily nebo jak se tomu nadava?
22:00:58
20.09.2008
FOPE
Njn... to je potom těžký když tu každej znáte jenom škodovácký motory... a asik chiptuning či power box nikomu nic neříká co? Nebo přímý vstřikování ECU... Nic proti, co si budem nalhávat, moje 1. auto byl Fiat Polski, - pak jsem měl skoro všechny škodovky, Polski pak šel na ZAV. Tak že vim o čem mluvim... "Nevěříte?" - Věřte... okolo aut se motám už nějakej ten pátek...
21:42:11
20.09.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Fén - Neznalej a neodborník: JJ a doufám, že FOPE ten předchozí příspěvek nemyslel vážně 1
21:12:54
20.09.2008
Fén
Co je to ten turbonátor? Není to takovej ten větráček k PC?
21:04:39
20.09.2008
FOPE
-> Saky: já jsem to myslel dobře, a nwm kolik toho o motorech víš. Většinou se turbonátor používá u přímého sání a u turbo motorů znatelně zmenšuje "turbodíru", - udržuje tlak v sání i při řazení, jde jenom o to, to umět správně naisntalovat. Jinak to funguje v podstatě jako ALS (anti lag system) - hodně to pužívaj WRC.
19:43:23
18.09.2008
rolls
-> COL: no som si myslel ze takato bude odpoved, myslim si to iste, len som potreboval sa trocha uistit4
23:27:42
17.09.2008
COL
-> rolls: no ty udaje, cos poskytl (treba lestene ojnice), asi k navrhu nejakeho hyper sani nepovedou... ale i kdyby, ja ti neporadim. Jestli chces na sacim traktu neco ladit, porad se s nejakym opravdovym motorarem, nebo nejakou chytrou knihou (otazka je, kde ji vzit).



Kasli na to, zbytecne to neres. Z karbecu to ved nejakou troubou pokud mozno bez nejakech prudkejch zahybu a snizenejch prurezu nekam do mista, kde mas cerstvej vzduch a tam dej filtr.
23:20:43
17.09.2008
Saky
-> COL: me by nebavilo stavet motor 5minut se sroubovakem kdyz uz jsem si koupil golu-) a hlavne kdyby me to pridavalo 30-50koni jak pisou a snizovalo spotrebu o 20pct tak by me konkurenti ubyli ojnicema-)

jedine co me na tom sklamalo ze na karburatorovou verzi jde nacpat jen jeden.. daleko lepsi jsou vstriklovaci motory tam jich muzes nacpat vic a narust vykonu se pak asi scita nebo mozna i nasobi-)
23:17:30
17.09.2008
COL
-> Saky: Turbonator je zrejme super vec :o)..... ty to nenabizis? delas chybu. Akorat to bude chtit nejaky novy atkrativni nazev pro ten kus plechu, co treba "AIRROTATOR"... Tak, nazev jsem ti vymyslel a chci pulku zisku :o).
22:53:38
17.09.2008
Saky
jinak doporucuju www.turbonator.com pokud se nekdo chcete pobavit-) aneb tunerem snadno a rychle.. staci sroubovak a pet minut a je hotovo-) a dokonce si na to muzete pozvat malou dcerku-)) doporucuju... se jen divim ze to tady jeste nikdo nema.. snad FOPE zaregistroval se nedavno tak treba udela s tirbonatorem diru do virtu-)
22:46:28
17.09.2008
Saky
-> FOPE: super napad s tim turbonatorem-) to je prodavas ze to tak doporucujes, nebo si jen podlehl tuzingovemu silenstvi za podobnymi nesmysly..? BTW kdo vymyslel takove silene slovo? -)
21:06:35
17.09.2008
rolls
-> COL: no...jedna sa o motor 120LS, znizena hlava, kompres az si dobre pametam okolo 11, zotrvak podla L/A, remenica na maximum, lestene ojnice, vacka 265. nic svetoborne, ziadne kovane piesty atd, neocakavam 100 koni ani trhanie asfaltu, mozno mierne zvysenie vykonu nic viac. auto planujem maximalne na sprinty, ziadne okruhy ani kopce. otvor v kasni na privod vzduchu uz je, nejaka ta siska je v plane, otazka je, mam pouzit dlzku sania zhruba asi taku dlhu ako original alebo mam len pouzit koleno na karbec a hned sisku a priviest studeny vzduch z vonka, plus aky priemer pouzit, apon teda priblizne. otazne je, ci sa mam na dlzku a priemer vyprdnut pri takomto motore, dat hocico a len priviest vzduch?
18:27:24
17.09.2008
COL
-> rolls: delka/prurez zalezi na tom, jak to chces naladit.... chladny vzduch (nejlepe o stale teplote) je vsak treba vzdy, stejne jako dobre propustny filtr (ovsem vhodne umisteny).
17:23:15
17.09.2008
rolls
-> COL: mno...ked som to spravne pochopil...sanie by malo byt kratke s privodov studeneho vzduchu...rozumiem tomu dobre?
23:57:27
16.09.2008
COL
Nekdo ma nazkouseno, nekdo ma namereno. Napr. na motoru 1.5 cca 65kW je, pri cca 5400ot/min na sani v sestave SEDR 23.5/26.5, lpg mix (venturka), papirovy filtr z fiatu doblo (stejny jako origo skoda jen o par cm delsi) v prodlouzenem filtrboxu, tlakovy ubytek cca 3kPa - a to vcetne toho lpg mixu. Coz odpovida vykonovemu rozdilu cca 3% - coz je teoreticke maximum, nad ktere uz nejde jit. Ve skutecnosti to bude min, protoze minimalne karburator tam musi byt. Takze pokud uvazime ztratu vykonu, rekneme, 1.5% bude to na 65 kW cca 1kW na 46kW pak asi 700W, coz neni zadna silnici trhajici hodnota. Teply vzduch dokaze ubrat vic....
17:19:51
14.09.2008
FOPE
-> Breakz: tady možná najdeš odpověď: www.autodoplnky.cz/montaz e/sportovni-filtr
18:58:16
13.09.2008
spartra
tak si myslím, že je to na hovno5 když už tak si kup jen vložku
18:24:16
13.09.2008
Adam6666 - zrušená registrace
klidne si dam na motor ve 30stupnich teploty ovzdusi origo filtr a pak ten s takzvanym "placebo efektem3" kdyz to pojede s tim origo lepsi, vyplatim 10000 kč za blbé řeči...... kdyz mate hovno nazkousene aspon netvrdte kraviny...boze muj
18:06:59
13.09.2008
FOPE
-> Breakz: čeče já bejt na tvym místě tak se rozhodnu pro kužel. Sice je s tím "sraní" ale je to znát, trochu zručnosti má snad každej ne? Máš 2 možnosti jak se postarat o to aby motor tahal čerstvý vzduch, za 1.) Udělat do kapoty deflektory a je hotovo (tj. ta jednoduší verze); nebo ho (je) vyvest před chladič a udělat spešl nádechy. A pak bych doporučil ještě dát na upravený sání co nejblíže ke karburátoru turbonátor a taky bych doporučil předělat oddech motoru (né do sání).
17:30:27
13.09.2008
rolls
-> COL: dobre dik4
22:02:15
11.09.2008
COL
-> rolls: ono nejde jen o delku ale taky o prumer, to cele v navaznosti na urcity motor.

Opravdu spravnou odpoved na tvoji otazku ti da jedine nejaky zkuseny motorar...
21:06:55
11.09.2008
rolls
-> COL: ako je to stou dlzkou sania pre shade? co by bolo optimum?
20:56:25
11.09.2008
COL
"delka sani a teplota vzduchu" ma na atmosferickym motoru percentuelne "stejnej vliv", nezavisle na tom jestli je ten motor "nadzvukovej" nebo neni.....



a placnout ten filtr do skodule na normalni skoda motor do horka na karbec ma maximalne tak placebo efekt....
18:49:47
11.09.2008
Breakz
takže je to asi vcelku jedno když to nebude sát vzduch z venku.. a ještě jedna věc: co odfukový filtr? je jedno jaký nebo jsou v nich nějaké rozdíly?
16:53:03
11.09.2008
LiMaK - 742 forever
delka sani a teplota vzduchu ma v nasich beznych nadzvukovych motorech vliv tak +-40koní výkonu :-)
18:27:47
10.09.2008
rolls
-> Breakz: mno...ono si myslim ze je to na jedno kopyto, to je jedno co das, ale zda sa mi podstatnejsie vymysliet privod cerstveho vzduchu k tomu filtru, ono ked to bude tahat teply vzduch od motora tak to tiez nieje prave orechove. este je otazne, aky ma vplyv na motor dlzka vzduchoveho sania8
17:16:38
10.09.2008
Breakz
tento se mi zamlouvá, ale nevim jetli nebude lepší kužel?
zvětšit vzduchový filtr opět a zase;-) - obrázek od Breakz vložen 10.09.2008 17:16:38
17:13:51
10.09.2008
Breakz
vím že už to tu na tohle téma bylo párkrát, ale rozhoduju se pro sportovní filtr, K&N se zdá být nejlepší volba, ale nevím co bylo lepší jestli ovál nebo kužel? s tím že na kužel bych to viděl i s nějakým sacím potrubím jako je např. na fávo
zvětšit vzduchový filtr opět a zase;-) - obrázek od Breakz vložen 10.09.2008 17:13:51
Extreme Tyres