skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
favo do 120ky
prohledat
19 příspěvků (zobrazeno 1 až 19) od 13.07.2008 do 20.07.2008, založil/a Rider skoda
-> Nwkt: je stejná ale favo má jedne konec silnější.
-> Rider skoda: benzínová pumpa stejná, vodní pumpu dej 136kovou s vývodem na vyhřejvaný sání
A AC pumpa ve 120ce a 130ce je stejna?Nedava treba ta ze 130ky vic?CO vodni pumpa,tez stejne?
-> Rider skoda: Na fáčkovej žádný, ten to má už v sobě
a pro jaky altik je to mechanicke rele a pro jaky altik je to poloektonicke?Dle toho kolik dava Amper?
-> suri: však říkám, spousta věcí odpadá, přeci sem nic neřek, každý má nějaký výhody a nevýhody....neřešme....ka
ždej má něco 

-> Turda: silnejsia iskra dlhsie trvajuca nemas kladivka blbosti nic nenastavujes...
-> Syny: nikde se ti to pokádí a nic s tim neuděláš, jasný odpadaj věci jako odtrh, a kontakty OK, ale neseřídíš to bez stroboskopu atd....ale každýho věc,
v poho


-> Syny: tak povídej jak velká...jasný ja to neberu, neřřikám že to je zlý, ale řekni mi výhody...
-> Turda: Ja bych rekl ze elektronicky zapalovani je velka vyhoda 

-> Rider skoda: já bych nechal klasiku zapálko, dle mýho to neni zas taková výhoda to elekttrický....

-> Rider skoda: Pumpa nevi, zapalování bych nechal elektronický, relé podle toho jakej altík tam budeš mít
a AC pumpa jsem slysel ze se take meni,ze ta favo AC pumnpa ma jiny prumer hadicky benzinu.co rozdelovac muze se nechat favo rozdelovac?CO relatko dobijeni?Musi se davat to elektornicke?Nebo nechat polomechanicke?
a na altiku se vymeni jen remenice pro ten klinovej remen jako na 120ce?+ na klice vymenit remenici.Nebo by slo na skodovackou pumopu dat remici na plochej remen?
no vydíš jak seš dobrej



www.rapidity.cz
vodní pumpa, ložisko setrváku, vyfuk buĎ ze 136ky nebo si vytvoř nějakej doma, přírubu s vejfuku fáva zbytek dorob, ale je to na pytel...
, jinak bych ani podložky nedával pod karbec, sice je to trochu nakřivo asi o deset stupňů ale kádil bych na to, ale je to na tobě...


Je tu na to téma hned vedle, tak proč se nezeptat tam?
termostat na 88°C domeček s čidlem ze 742.136, výfukový 742.136 ale má jiný štefty, takže 120 vejfuk převrtat na větší díry, sací 742.136 a na to ten 130 karbec
termostat na 88°C domeček s čidlem ze 742.136, výfukový 742.136 ale má jiný štefty, takže 120 vejfuk převrtat na větší díry, sací 742.136 a na to ten 130 karbec
Proisim podrobne informace jak ma vypadat predelavkas favo motoru,aby mi sel do 120ky.Termostat + olejove cerpadlo se meni take?Vyfukove parohy se nechaji dat ze 136ky aby mi sel origo 120kovej vejfuk?A saci parohy kdyz dam 136kovy tak dam karb 130kvej aniz bych musel davat podlozku pod karb aby byl v rovine?