motor z fabie do 120

prohledat
75 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 16.06.2008 do 11.01.2012, založil/a Sepfontem
řadit dle data
19:40:22
11.01.2012
suri
-> Milan 136: je , 1,8TSI už je ok? prestavovače a nepínáky? 1,2tsi sa doriešilo nejak?
19:31:58
11.01.2012
Milan 136
-> Sejki: tak to jsi měl štěstí a narazil na dobrej kus. Jsou takový auta. a pak jsou ty zesírací1



-> suri: CR no, zatím nehodnotím. Sem tam nějakej SW, co je horší tak tlaky paliva(měnily se podávací a i vysokotlaký čerpadla), na prvních 1.6 idiotský kladky na drážkový řemeny a v neposlední řadě jeden ventil zpětného vedení za druhým...

je toho dost
19:27:59
11.01.2012
Sejki - zrušená registrace
-> Milan 136: mel sem OII 2005 2.0tdi 103kw 295tis najeto, motor olej nebral, ani vodu, hlava praskla nebyla, turbo puvodni, spojka taky vstriky pri 240tis se provedlo pouze ultrazvukove cisteni, jinak taky puvodni.... Co jsem menil: alternator, egr ventil, brzdovej spinac, packa tempomatu, blbla signalizace zapnutejch pasu... na motor a prevodovku si nemuzu stezovat, fungoval skvele. spotreba dlouhodoby prumer 5.2/100. Fabia RS co sem mel tak ta 1.9tdi pod 6.4/100 jsem se nedostal ani hovno... jinak nebyl problem jet z HK do Prahy a zpet za 10l/100
19:26:14
11.01.2012
suri
-> Milan 136: jj dobrej , a CR ko je už volačo lepšie? ani na to nepočuť chváli toľko ale aspoň poznám kusy zo 100tis km iba z výmenami oleja a doliatím čo liter na 10 000km
19:21:48
11.01.2012
Milan 136
-> suri: 2.0 TDI je dobrej motor, jen žere olej, vodu, turba atd3

A nejlepší je varianta s piezovstřikama
14:54:34
11.01.2012
suri
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: to bez pochyby ale proti 1,9pd to je dosť klepec
23:42:43
10.01.2012
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
suri 10.01.12 15:07:21 napsal:

→ Tom.t – malej ale vychcanej překupníček: len či je

dnes to htp také poruchové , dobiehajú ho 2,0TDi už dlhé roky
poruchové je dosť, ale ľudia to dokurvia aj zlou údržbou ..

2,0 tdi nemám skúsenosti, ale počul som o tom, do dieslov sa nehrabem, sem tam nejaká ta K.O. prevodovka na 2,0 TDI vydreté uloženie ložiska v obale a tak 1
21:13:06
10.01.2012
steyr
-> darabos: potom uz ziadna skodovka do dvora nevstupi :D
17:51:38
10.01.2012
darabos
-> steyr: nestresuj, nerozpadne sa Ti to 3
17:50:31
10.01.2012
suri
-> steyr: veď ale nikto tu nehovorí len o 2007 , motory z 2007 už sa nerobia
17:40:18
10.01.2012
steyr
-> suri: aj na 2007/08 rocnikoch ? turbo ma KO ten kto s tym nevie jazdit..vstreky to som pocul ale najcastejsie vaha vzduchu vraj
17:21:11
10.01.2012
suri
-> steyr: ja osobne nemám skúsenosť ale octavie 103kw prasknuté hlavy , ko turbá , vstreky ko , mazanie vyvažováky ko ...
17:08:00
10.01.2012
steyr
-> suri: no neviem mne sa tak zda ze rocniky 05-06 boli chybne a potom to upravyli.. len teraz nemam dokaz neviem kde som to cital :D
16:51:21
10.01.2012
suri
-> steyr: asi ani nie
16:41:26
10.01.2012
steyr
-> suri: ale 2.0tdi sa "opravyli" v roku 2007 nie ? :D
15:07:21
10.01.2012
suri
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: len či je dnes to htp také poruchové , dobiehajú ho 2,0TDi už dlhé roky
21:51:34
09.01.2012
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček 18.06.08 17:23:34 napsal:

→ Micko: mno ja jedzim se skodovkou HK-košice tak 2× za

mesíc – motor 136 rapid a spotreba taky prijemna1
ach jo, kde ty časy jsou .. jak jsem to mohl vydržet40
21:48:11
09.01.2012
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
supr téma3
zvětšit motor z fabie do 120 - obrázek od Tom.t - malej ale vychcanej překupníček vložen 09.01.2012 21:48:11
21:33:56
09.01.2012
stepan
-> koubes: Konkretnější si už bejt nemoh, když už teda vytahuješ 3,5 roku starou věc?
21:02:45
09.01.2012
koubes
to jsem vážně nepobral....
18:13:28
20.06.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Mr.Lumpy: Ale vlecku zGOckujes a je OK. HTP je napikacu novy, stary, furt ... 3
16:02:19
20.06.2008
Mr.Lumpy
-> Labros: takže je to obdobný problém jako na vlečce a jejím ačkovatění
11:56:32
20.06.2008
Labros
-> Mr.Lumpy: spíš je chyba v konstrukci, motor je prostě poddimenzovanej, co do rozměrů i materiálů, to už se ve výrobě zachránit nedá.
01:13:01
20.06.2008
Johny Death
-> Mr.Lumpy: ne to chápeš špatně oni neodflákli výrobu jen tam zapomneli dat jeden hrnek :)
21:56:07
19.06.2008
Mr.Lumpy
-> All: takže jestli chápu dobře: koncepčně není motor Htp špatný ale je odfláknuta výroba. Chápu to správně?
21:06:49
19.06.2008
mb136gl
-> Adam6666: tak raz nazval jeden ujko svoj Ford Escort 1.8 D po naštartovaní a asi 200 000 km3
21:02:23
19.06.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> Milan 136: no jo šepot květin3
20:32:12
19.06.2008
Milan 136
-> Labros: dnes další junior 1.23 3 hlavy za týden je už docela síla



-> venca5: já dělám ve značkovém servisu. jinak nový program nemá s podpálením ventilů nic společného. ten je určen pro případy kdy je nějaká závada a po výmeně dané součásti problém přetrvává. někdy je ten program úplně jinej a někdy se jen dle mě posunou či rozšíří toleranční pole aby se tam do něj ty hodnoty vešly a nerozsvicovala se kontrolka.

ventily se podpálí protože je materiál vodítka sračka, vytahá se a pak se ventil jednoduše podpálí





A napínáky který se teď dávají do nových a mají se dávat do přeskočenách už v sobě mají mechanismus, kterej by měl šponovat trochu i bez tlaku. ale i tak když se nastartuje nový auto tak chvíli chrastí3
19:44:24
19.06.2008
mb136gl
OHV je určite lepší, nech je starý ako chce.
15:03:27
19.06.2008
Labros
mb136gl 18.06.08 21:57:37 napsal: -> Řízek: minule bola v servise jedna HTP 12V, preskočené rozvody a vraj sa to stáva dosť často, ale zas sa mi nechce veriť, že preskočia aj pri slušnom jazdení

právěže jak říká Milan136, oni tam šetřili na napínáku takže začne napínat až když se zvýší tlak oleje, a řetěz přeskočí při startu.
15:02:13
19.06.2008
Labros
Milan 136 18.06.08 20:16:25 napsal: -> Labros: dnes další 2 hlavy. 12 ventil Fabie bez komprese. Najeto celých 15 000 Km!! a pak jedno bazarový Polo 6V taky bez komprese najeto 90

síla 3
13:21:45
19.06.2008
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
venca5 18.06.08 21:37:27 napsal: -> Labros: to si kde zobral tych 50-100 tis? to su motory, ktore vydrzia urcite dlhsie jak nejake 120, co este ani hlinikovu hlavu nemaju nic...pri 100 tis akurat prehodis rozvody a ficis dalej

a je to prvy motor mimochodom s rozvodom OHC, fabia 1.4 je OHV....tak ako favorit, 120,100...1000 cize poriadne stara koncepcia...hamba
stará koncepcia ale fabia 1,4mpi je 100x lepší a spolahlivejší motor ako to HTP4
06:22:11
19.06.2008
Ratoo
-> venca5: no jo, dneska ty servizáci nejsou co bejvaly, přijdou mi, že sou to spíš počítačoví hekři, když k nim přijede nějaký auto co nemá zásuvku na diagnostiku tak sou v pr.... , dneska už je mechaniků málo teď se ji řiká vyměňovači a když jim něco vyměnit nejde tak to musej někam poslat. a ještě k tomu jim všechno trvá nejmíň tejden. 4
22:59:18
18.06.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
-> venca5: Potkanej potkan 3 Hyper Turbo Potkan 3
22:11:15
18.06.2008
venca5
-> Řízek: co jake potkany?
22:07:25
18.06.2008
Řízek
-> venca5: Tak mi teda nerikej ze stim jezdi pomalu kazdej jako dobytek. protoze treba 4 potkany hajtapky do mesice neni asi normalni.
22:06:25
18.06.2008
venca5
-> Milan 136: ty si inac nejaky servisak alebo co? Lebo minule sme mali fabiu 1.2 na servisnej prehladke v Škoda servise....a ty odbornici tam spravili nejaku zmenu v riadiacej jednotke a podpalili sa tam ventily.....potom objednavalu celu novu hlavu, takze aj tym sa to obcas moze stat
22:05:25
18.06.2008
Milan 136
-> venca5: nevím kde bereš tyhle rozumy. 100 000 vydrží 120 bez opravy, ale HTP fakt ne.









Fakt čekám kdy bude v papírech na malou 15T prohlídku předepsaná výměna hlavy3
22:03:02
18.06.2008
Milan 136
-> mb136gl: přeskočí Ti při startu když bude měsíc stát. nic neraálného bohužel. mám svý zkušenosti s výdrží. Ano 1.4 8 V byla možná ostuda, 40 let starej blok. Ale je nesmrtelná oproti HTP s řetízkem ze závodky favorit a rozvodovýma kolama vystřiženýma z plechu a vahadly z 1.5 plechu. o síle dříku ventilů a o materiálu vodítek ani nemluvím radši.





Dnešní případ na 1. válci oba výfukové ventily totál podpálený, normálně benzin protejká jak když je otevřenej3 a má vůli ve vodítku jako prase
22:01:34
18.06.2008
venca5
-> mb136gl: vsak to je prave ono, ked s tym jazdis ako clovek, tak to vydrzi kolko len chces...
21:57:37
18.06.2008
mb136gl
-> Řízek: minule bola v servise jedna HTP 12V, preskočené rozvody a vraj sa to stáva dosť často, ale zas sa mi nechce veriť, že preskočia aj pri slušnom jazdení7
21:55:24
18.06.2008
mb136gl
-> venca5: je to celkom dobre približovadlo, ale kúpil by som si to možno keby som mal o pár x rokov viac, ale uznaj, že pchať HTP do škodovky nemá zmysel a nech je OHV aj 100 ročný, vždy bude pre mňa lepší. Inak ja už hliníkovú hlavu mám 1
21:51:11
18.06.2008
Řízek
-> venca5: No ty rozvody na ty hajťapce sou taky bombový, hlavně že to je OHCéčko ...ale že to padá jak švestky to už asi nevíš. Tak jo, ať si tu 1.2 tam dá, to bude první potkaná stodvacitka.
21:48:07
18.06.2008
venca5
-> mb136gl: sak ja nehovorim ze HTP je bomba, ale je to o dost modernejsi motor a myslim ze je stavany skor na malu spotrebu jak na nejake vykony
21:42:01
18.06.2008
mb136gl
-> venca5: OHV určite nie je hamba, ale HTP už hej
21:37:27
18.06.2008
venca5
-> Labros: to si kde zobral tych 50-100 tis? to su motory, ktore vydrzia urcite dlhsie jak nejake 120, co este ani hlinikovu hlavu nemaju nic...pri 100 tis akurat prehodis rozvody a ficis dalej



a je to prvy motor mimochodom s rozvodom OHC, fabia 1.4 je OHV....tak ako favorit, 120,100...1000 cize poriadne stara koncepcia...hamba
20:16:25
18.06.2008
Milan 136
-> Labros: dnes další 2 hlavy. 12 ventil Fabie bez komprese. Najeto celých 15 000 Km!! a pak jedno bazarový Polo 6V taky bez komprese najeto 90
18:40:06
18.06.2008
Micko
1 3 2
17:24:33
18.06.2008
David29
-> Micko: Oni si to neuvědomujou.. myslí si, že 120 apod. nikdy nevyráběli 3
17:23:34
18.06.2008
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Micko: mno ja jedzim se skodovkou HK-košice tak 2x za mesíc - motor 136 rapid a spotreba taky prijemna1
Extreme Tyres