Ostra vačka - poradte

prohledat
24 příspěvků (zobrazeno 1 až 24) od 10.06.2008 do 12.06.2008, založil/a Matty110R
řadit dle data
17:17:17
12.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> RomanT: Nastavení za tepla eliminuješ jinou roztažnost materiálů a je to idelání, navíc mě to doporučil i výrobce vačky, tak proč bych experimentoval. Horší je to, když je to vačka od "Pepy z depa" a ten Ti k tomu žádné údaje o nastavení nedá.
17:15:49
12.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
David29 - Mirek Dušín :D 12.06.08 10:20:27 napsal: -> Buba Tach: Myslíš vůle ventilů? Ta je stejnáLOL3
15:05:47
12.06.2008
Buba Tach
-> Saky: no ja myslel něco přibližně a zbytek bych doladil dle potřeby
13:38:02
12.06.2008
Saky
-> Buba Tach: a to jako cekas ze nekde najdes ze na SEDR a 1,4ku mas nastavit jednu trysku tak druhou onak jeden vzdusnik tak druhej onak atd? kazdej motor je individualni a chce ladit pokud chces ziskat optimum..
13:28:57
12.06.2008
Buba Tach
dík moc pomohli jste mi opravdu.



Jěště bych měl malou prozbu vím že to napatří do tohodle tématu nevíte kdy bych sehnal nějaký popisek na natriskování sedru na 136 na motor 1,4fabie diky moc
11:59:43
12.06.2008
MATTESS
-> RomanT: tak třeba Tuner#2 jí za tepla nastavoval (od něj jsem vzal ty hodnoty) a když pak by na seřízení, proběhla kontrola vůle opět za tepla.
11:43:43
12.06.2008
RomanT
Neboj, na hrdinu si tu nehraju, od toho jsou tu jini :) A to, ze se u zavodnich motoru nastavujou vule za tepla, to bych si dovolil rict ze taky vim, to uz me podcenujes moc. O tom, ze ty to za tepla nastavujes taky, ja nepochybuju, tebe sem nemyslel - ostatne nikoho konkretniho jsem nemyslel. Ale 99% lidi odsud, at maji vacku seriovou nebo zavodni, ty vule za tepla nenastavuje. Dycky me totiz dokaze nadzvednout kdyz vidim, ze nekdo pise nastavovat vuli za tepla u prebrouseny seriovky, konkretne 280\280
10:55:35
12.06.2008
Gemini
-> RomanT: keby si o tom nieco vedel, tak by si sa tu nehral na hrdinu..... 95 % sport.vaciek sa nastavuje za tepla, je to parameter udavany vyrobcom....napr 280/270 ma az 0,45 za tepla, ja to nastavujem na dva krat , najprv sacie, potom vyfukove, medzi tym znova ohrejem motor na prevadzkovu teplotu
10:47:08
12.06.2008
RomanT
proboha za tepla - jak za tepla? to bych chtel videt kdo z vas tu steluje vule za tepla - jako by to bylo potreba pro zdejsi vyuziti - proste napisu vule za studena a hotovo ne - voni se tomu ty vule po ohrati taky priblizej - btw kolik ma vule za tepla treba facko s hlinikovejma tyckama? Me prijde ze kdyz prodejce udava vuli za tepla, tak tim chce vacku pozvednout do nakyho vyssiho levelu
10:24:35
12.06.2008
MATTESS
-> David29 - Mirek Dušín :D: to bych netvrdil. Pro vačku motor Excel 265°/258°- vůle ventilů za tepla 0,35/0,45 mm
10:20:27
12.06.2008
David29
-> Buba Tach: Myslíš vůle ventilů? Ta je stejná
22:47:46
11.06.2008
Buba Tach
Nevíte náhodou kolik by se měli štelovat ventily na vačce 260/280 a za tepla či zastudena když se jedná o ostrou díky moc
22:16:21
11.06.2008
Adam6666 - zrušená registrace
kdyz uz se na to teda ptas jestli pojede 280/280 pro favorit v erku, muzu ti odpovedet........pojede i v seriovem motoru jen proste cim vic uprav tim lip to pojede... nejak to pojede vzdy...nejak...
22:03:34
11.06.2008
Tom125
-> Matty110R: Hele, třeba já mám vačku 280/280 Schwejk. Mám to v autě na normál ježdění a je to vpohodě. Spodek je použitelnej zhruba od 1800. Největší tah začíná někde kolem 3000 a končí až za 6 tisícema....
21:59:59
11.06.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> Matty110R: neprekaza......je to moje oblibene tema3 jen se to tu resilo tolikrat...5
21:43:19
11.06.2008
Matty110R
ked vam to tu prekaza tak tuto temu ignorujte
21:30:10
11.06.2008
favo110lrs
lol
20:02:44
11.06.2008
Adam6666 - zrušená registrace
a uz je to tu zase......za chvilku tu bude 150 prispevku...3
18:22:39
11.06.2008
Gemini
-> Matty110R: mozem odporucit vacku 265/265, s ktorou som nesmierne spokojny, pricom motor si zachova civilne parametre......keby si chcel dat 280tku, motor aby nejako isiel, musel by si spravit viaceru uprav, aj na hlave motora, pretryskovat karburator, motor by pracoval v spektre 4000-6500 otacok, tak by mal byt vyvazeny kluk. mechanizmus atd atd.........sam si povedz co od toho cakas a kolko si ochotny v motore utopit
17:18:30
11.06.2008
petřík
-> Matty110R: já mám třeba 260/260 z česany a spokojenost , Ale jak ti každej řekne tohle to "číslo" (280/280) je jenom jeden z mnoha udajů u vačky a zdaleka ne nejduležitější.
17:06:45
11.06.2008
packa
Jde o to, že s 280/280, se zlepší účinnost motoru ve vyšších otáčkách, takže to bude mít rádo otáčky. s 280/280 se dá jezdit i v běžném provozu a jede to s ní opravdu dobře. Ovšem si nejsem jistý, co pak těm otáčkám poví životnost motoru.
16:50:52
11.06.2008
Matty110R
nemam vstrekovanie to som asi napisal blbst teda a kde by som kupil vačku 280/260 ?

ja to cem aby to viac šlapalo mozno neskor aj niaky slalom alebo kopec.



A ta co je na "favo nebo felicia" 280/280 ta by sa nedala dat na eRko ? pripadne co by som musel spravit aby to motor zvladol
22:38:33
10.06.2008
Gemini
ty mas na motore z erka vstrekovanie ? ak ano , musis ho preprogramovat.......ved citaj co ti pise predajca 1



na taky normalny motor do mesta by som tu vacku neodporucal.....ak ides stavat nieco sportovejsie, nech sa paci...
21:46:49
10.06.2008
Matty110R
ahoj, chcem sa spytat ci je mozne dat na motor z eRka vačku ktora je urcena na favorit/felicia je to 280/280 a ake upravy ktomu este treba okrem preprog. jednotky ?



toto pise predajca:

Škoda Favorit nebo Felicia - Sportovní vačka 280/280. Přebroušená a povrchově upravená sportovní vačková hřídel. Dlouholetá zkušenost. S touto sportovní vačkou přijde nárůst výkonu při zachování "civilních" vlastností motoru. Pro vstřikování nutno přeprogramovat jednotku.
Extreme Tyres