skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ostra vačka - poradte
-> RomanT: Nastavení za tepla eliminuješ jinou roztažnost materiálů a je to idelání, navíc mě to doporučil i výrobce vačky, tak proč bych experimentoval. Horší je to, když je to vačka od "Pepy z depa" a ten Ti k tomu žádné údaje o nastavení nedá.
David29 - Mirek Dušín :D 12.06.08 10:20:27 napsal: -> Buba Tach: Myslíš vůle ventilů? Ta je stejnáLOL

-> Saky: no ja myslel něco přibližně a zbytek bych doladil dle potřeby
-> Buba Tach: a to jako cekas ze nekde najdes ze na SEDR a 1,4ku mas nastavit jednu trysku tak druhou onak jeden vzdusnik tak druhej onak atd? kazdej motor je individualni a chce ladit pokud chces ziskat optimum..
dík moc pomohli jste mi opravdu.
Jěště bych měl malou prozbu vím že to napatří do tohodle tématu nevíte kdy bych sehnal nějaký popisek na natriskování sedru na 136 na motor 1,4fabie diky moc
Jěště bych měl malou prozbu vím že to napatří do tohodle tématu nevíte kdy bych sehnal nějaký popisek na natriskování sedru na 136 na motor 1,4fabie diky moc
-> RomanT: tak třeba Tuner#2 jí za tepla nastavoval (od něj jsem vzal ty hodnoty) a když pak by na seřízení, proběhla kontrola vůle opět za tepla.
Neboj, na hrdinu si tu nehraju, od toho jsou tu jini :) A to, ze se u zavodnich motoru nastavujou vule za tepla, to bych si dovolil rict ze taky vim, to uz me podcenujes moc. O tom, ze ty to za tepla nastavujes taky, ja nepochybuju, tebe sem nemyslel - ostatne nikoho konkretniho jsem nemyslel. Ale 99% lidi odsud, at maji vacku seriovou nebo zavodni, ty vule za tepla nenastavuje. Dycky me totiz dokaze nadzvednout kdyz vidim, ze nekdo pise nastavovat vuli za tepla u prebrouseny seriovky, konkretne 280\280
-> RomanT: keby si o tom nieco vedel, tak by si sa tu nehral na hrdinu..... 95 % sport.vaciek sa nastavuje za tepla, je to parameter udavany vyrobcom....napr 280/270 ma az 0,45 za tepla, ja to nastavujem na dva krat , najprv sacie, potom vyfukove, medzi tym znova ohrejem motor na prevadzkovu teplotu
proboha za tepla - jak za tepla? to bych chtel videt kdo z vas tu steluje vule za tepla - jako by to bylo potreba pro zdejsi vyuziti - proste napisu vule za studena a hotovo ne - voni se tomu ty vule po ohrati taky priblizej - btw kolik ma vule za tepla treba facko s hlinikovejma tyckama? Me prijde ze kdyz prodejce udava vuli za tepla, tak tim chce vacku pozvednout do nakyho vyssiho levelu
-> David29 - Mirek Dušín :D: to bych netvrdil. Pro vačku motor Excel 265°/258°- vůle ventilů za tepla 0,35/0,45 mm
-> Buba Tach: Myslíš vůle ventilů? Ta je stejná
Nevíte náhodou kolik by se měli štelovat ventily na vačce 260/280 a za tepla či zastudena když se jedná o ostrou díky moc
kdyz uz se na to teda ptas jestli pojede 280/280 pro favorit v erku, muzu ti odpovedet........pojede i v seriovem motoru jen proste cim vic uprav tim lip to pojede... nejak to pojede vzdy...nejak...
-> Matty110R: Hele, třeba já mám vačku 280/280 Schwejk. Mám to v autě na normál ježdění a je to vpohodě. Spodek je použitelnej zhruba od 1800. Největší tah začíná někde kolem 3000 a končí až za 6 tisícema....
-> Matty110R: neprekaza......je to moje oblibene tema
jen se to tu resilo tolikrat...


ked vam to tu prekaza tak tuto temu ignorujte
lol
a uz je to tu zase......za chvilku tu bude 150 prispevku...

-> Matty110R: mozem odporucit vacku 265/265, s ktorou som nesmierne spokojny, pricom motor si zachova civilne parametre......keby si chcel dat 280tku, motor aby nejako isiel, musel by si spravit viaceru uprav, aj na hlave motora, pretryskovat karburator, motor by pracoval v spektre 4000-6500 otacok, tak by mal byt vyvazeny kluk. mechanizmus atd atd.........sam si povedz co od toho cakas a kolko si ochotny v motore utopit
-> Matty110R: já mám třeba 260/260 z česany a spokojenost , Ale jak ti každej řekne tohle to "číslo" (280/280) je jenom jeden z mnoha udajů u vačky a zdaleka ne nejduležitější.
Jde o to, že s 280/280, se zlepší účinnost motoru ve vyšších otáčkách, takže to bude mít rádo otáčky. s 280/280 se dá jezdit i v běžném provozu a jede to s ní opravdu dobře. Ovšem si nejsem jistý, co pak těm otáčkám poví životnost motoru.
nemam vstrekovanie to som asi napisal blbst teda a kde by som kupil vačku 280/260 ?
ja to cem aby to viac šlapalo mozno neskor aj niaky slalom alebo kopec.
A ta co je na "favo nebo felicia" 280/280 ta by sa nedala dat na eRko ? pripadne co by som musel spravit aby to motor zvladol
ja to cem aby to viac šlapalo mozno neskor aj niaky slalom alebo kopec.
A ta co je na "favo nebo felicia" 280/280 ta by sa nedala dat na eRko ? pripadne co by som musel spravit aby to motor zvladol
ty mas na motore z erka vstrekovanie ? ak ano , musis ho preprogramovat.......ved citaj co ti pise predajca
na taky normalny motor do mesta by som tu vacku neodporucal.....ak ides stavat nieco sportovejsie, nech sa paci...

na taky normalny motor do mesta by som tu vacku neodporucal.....ak ides stavat nieco sportovejsie, nech sa paci...
ahoj, chcem sa spytat ci je mozne dat na motor z eRka vačku ktora je urcena na favorit/felicia je to 280/280 a ake upravy ktomu este treba okrem preprog. jednotky ?
toto pise predajca:
Škoda Favorit nebo Felicia - Sportovní vačka 280/280. Přebroušená a povrchově upravená sportovní vačková hřídel. Dlouholetá zkušenost. S touto sportovní vačkou přijde nárůst výkonu při zachování "civilních" vlastností motoru. Pro vstřikování nutno přeprogramovat jednotku.
toto pise predajca:
Škoda Favorit nebo Felicia - Sportovní vačka 280/280. Přebroušená a povrchově upravená sportovní vačková hřídel. Dlouholetá zkušenost. S touto sportovní vačkou přijde nárůst výkonu při zachování "civilních" vlastností motoru. Pro vstřikování nutno přeprogramovat jednotku.