měl bych taky dotaz. Mam rozebranej momentálně motor, vana dole atd. něco je tam vyčíštěný a bude se dávat nový gufero na klice, řetěz na čerpadle, těsnění pod vanou atd. motor nemazal, neměl správnej tlak. Proto je to rozebraný. Jde mi o to, jakej olej tam použít na zkoušku? a zároveň na proplach. Olej co jsem z toho vypustil mám, měl najeto cca 7tis km a podle kapkový zkoušky je v pořádku ještě. + je teď naředěnej cca 1L nejetyho oleje co mi zbyl v kanystru od vymeny. Chci to tam dat jen na par km - tak max 100/200. A pak by šla zase vana dolu, dalsi vycisteni a pak už bych tam dal olej kterej bych tam chtěl normálně provozovat - novej.
Nebo mam koupit nejlevnejsi olej kterej splnuje alespon ty nejmensi naroky motoru? nejakej z kauflandu nebo tak..

(nevim co to stoji) či slejvanej za 90kč/litr. Nebo mam prostě použít olej kterej tam budu chtít provozovat? já jen že je to strašná ztráta peněz..
takže shrnutí:
starej olej - najeto 7tis km
novej z kauflandu/slejvanej
novej kterej tam bude jezdit
díky za názory
