skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Metoda měření vůle ventilú
Ja mam zase nejlepsi vysledky nastavovani vule za tepla. Trosku to pali, ale stoji to za to

-> majqo: Když budeš otáčet klikou tak třeba u prvního válce se dívej na hlavu až se budou vahadla sacího a výfukového ventilu míjet tak přestaň točit klikou a seštěluj ventily na čtvrtém válci atd.
mno tak skus mi to vzsvetlit tak abz som pochopil co to je ten "strih "
-> majqo: jak moc to chceš polopaticky?
prepacte ja som neni mechanik ale "vrtat " sa v motoroch to ma bavy .. ale este som neladil ventily mozte mi podrobnejsie vysvetlit metodu "strih" .. dakujem 

-> Labros: Přesně tak

-> D00little: hydroštely jsou zase citlivý a náchylný na zadření, to si to radši jednou za rok těch čtyřiadvacet ventilů co mám na autech seřídím.
navrhujem udelit nobelovu cenu vynalezcovi hydrostelu.... -> Tauren: ventily zasadne metodou "strih"

-> Labros: 

-> Slavek: Já bych se to i zdráhal nazvat úpravou
spíš možná tedy úpravou k horšímu, proto to taky moc lidí v republice nemá (když už to musel dvakrát zdůrazňovat
)

-> Labros: No však podle mne taky.

K LS pístům patří podle mě LS hlava
-> Saky: No,i 24 klíčem se dá točit,pokud se jedná o motor Felicia MPi rok 98 a mladší

-> Tauren: Jo,promiň,hlavu máš "L",tak to jo,to moc lidí nemá
Ale bál bych se,že pujde do kopru brzo "spodek"..Tedy jako klika.A možná bude píst kolidovat s hlavou..Už se to tady řešilo,že prý "se to tam vejde" a následovaly teoretické výpočty zahrnující i tlouštku těsnění a pak tam vycházely míry kolem milimetru..Mno,za takový kompresní prostor by se nemusel skoro stydět diesel
Z vlastní praxe mám zkušenost,že se to "nevešlo",tak majitel vzal fričku a spalovák v hlavě brutálně přizpůsobil.Pak se to "vešlo"..

-> Tauren: No a já měl v erku v motoru 110R sadu 110L. Tak to asi taky nikdo neměl
A měl jsem pár měsíců i auto Škoda 100R-jezdil jsem v erku stovkovej motor,nouzově dočasně