-> Bery: Ty seš vážně srandista..
-> pistaa: To jako fakt? Tak to je nepříjemné..
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
hadice - chladič oleje
-> andre: Nějak se to celý zvrhlo.. já ti bohužel neporadím, byl jsem tu taky jako vyzvědač (kterej se nic nedozvěděl). Na favo motoru ve 110LS jsem to měl zapojený obtokově, takže něco šlo přes filtr, něco přes chladič, což určitě není ten nejlepší způsob, ale byla to provozka, žádný extrémní namáhání- stačilo mi, že jsem nemusel v létě topit.. A ostatní moje zkušenosti jsou na FAVO neaplikovatelný, u těch starejch motorů s původně obtokovou regulací se dávaly různý redukce a přídavný olejový potrubí..
Zkus přímo Beryho, řekl bych že toho bude vědět dost, jen se o to s náma nechce rorozdělit
.
Jo a nezkoušel bych to počítat, výtlačná výška čerpadla asi stačit nebude, tlakový ztráty závisí na typu proudění (laminární, turbulentní..), ohybech a bůhvíčem ještě.
Zkus přímo Beryho, řekl bych že toho bude vědět dost, jen se o to s náma nechce rorozdělit

Jo a nezkoušel bych to počítat, výtlačná výška čerpadla asi stačit nebude, tlakový ztráty závisí na typu proudění (laminární, turbulentní..), ohybech a bůhvíčem ještě.
ty jsi to přidřel podle fotky proto,že tam nemáš ani filtr a ani olej)
-> andre: NEMAM TO DOBRE JE TO ZLE TO SOM VAS TU CHCEL POMYLIT PRIDREL SOM TO
kokos chalani...nepičujte tu do seba...potom neviem čo myslíte naozaj a čo je sarkazmus
ked to napojím ako to má pišta do tých otvorov tak to bude dobre a vôbec tomu nebude vadiť ked to bude tam hore kde je maska?

ked to napojím ako to má pišta do tých otvorov tak to bude dobre a vôbec tomu nebude vadiť ked to bude tam hore kde je maska?
-> ALL: POZOR NEROBTE TO TAK, AKO TO MAM JA JE TO ZLEEEE !!!!!!!
-> Bery: ... Jak ten mezek.. Z tý 110R si tenhle detail pochopitelně nepamatuju, ale protože tam byl ten plnoprůtokáč úplně bokem, tak logicky asi jo. Ale ke zobrazenému řešení to patří, jak jsem se doptal... A vůbec, už mě to nějak nebaví..
jako to má soused v rallyový 110R už nejmíň od 78.roku minulýho století...
-> andre: Skoro bych řekl, že nemůže nevytlačit.. ale raděj pošli dotaz přímo někomu, kdo tomu opravdu rozumí, jako je třeba -> Bery: . Třeba ti přitom prozradí, že bys měl zazátkovat vstup do mazacího kanálu..
-> Saky: ok.dik..tak to tak namontujem...no tak to si teda sám nedokážem vyrátať
..tak ti verím


-> andre: vytlaci to.. a pokud ti to nestaci tak zalov ve fyzice a spocitej si to.. kdyz znas vejsku kterou to musi prekonat tak ti vyjde nejaky tlak a kdyz znas tlak olejoveho cerpadla a je vetsi nez tebou spocitany tak to bude fungovat-)
Jozko,porad Andremu...
inak ešte otázočka...musím si nejako dávať pozor kam umiestnim ten chcladič? mám na mysli výšku v ktorej bude a tak isto kde budú vývody...
použijem chladič z erky a pojde to do miesta kde je predná maska na favorite...takže olej vždy vyteče z tade pri výmene ale moja otázka je či to tam ten olej aj v pohode vytlačí??? a namontovaný bude tak, že obidva vývody budú vodorovne zo spodnej strany...bude to fungovať?
asi takto, zospodu tam bude tlačiť olej a zo spodu aj výde...dokáže to tam tlačiť??? dik
použijem chladič z erky a pojde to do miesta kde je predná maska na favorite...takže olej vždy vyteče z tade pri výmene ale moja otázka je či to tam ten olej aj v pohode vytlačí??? a namontovaný bude tak, že obidva vývody budú vodorovne zo spodnej strany...bude to fungovať?
asi takto, zospodu tam bude tlačiť olej a zo spodu aj výde...dokáže to tam tlačiť??? dik
-> barborek: Poslal jsem ti dotaz..
To zapojení na té fotce je zcela v pořádku a nejlepší řešení. Píšeš sice 110 R ale blok máš z Favorita a tak je to takto možné a nejlepší. Pozor, aby jsi někde nazaškrtil přívod oleje pod průměr 9mm, to je nečastější chyba při těchto zástavbách. Hlavně pozor ve šroubeních...



a výherca mi bude musieť zohnať olej. hadice




-> pistaa:
bude zápas v horkým oleji - přefiltrovaným.



-> Jozka:
-> Bery:
Kedy bude bitka???? pridem povzbudit
-> Bery:
Kedy bude bitka???? pridem povzbudit
-> Bery: Jak to je správné, jsem zjistil u sousedovy rallyový Š110R asi tak v době, kdy ses narodil..
tak minimálně jsi zjistil,že jak to má zapojený Pistaa,nebo spousta jiných lidí,kteří chtějí filtrovat olej, je správné.
-> Fén: Já to moc neřeším, jen mě zarazilo, že si na mě brousí ostrovtip týpek, co poskytne bezcenou radu a ještě se pak chlubí firmama v okolí, jako kdyby byly jeho vlastní..

-> Jozka 21.02.08 07:28:02: To neřeš. Po delším čase a několika příspěvcích pochopíš. :o)
-> petr s: diky ...
-> andre: Tak jak to má pišta je dobře
takže to môžem zapojiť tak ako to má-> pistaa: a bude to fungovať v pohode, hej?
to by sa mi celkom hodilo, aby nebudem potrebovať dlhé hadice:)
dik moc
to by sa mi celkom hodilo, aby nebudem potrebovať dlhé hadice:)
dik moc
-> Bery: Nerozumím.. ale není divu, většina vás je tu geniálních...
já mám jednu firmu 8 a druhou 20km od baráku,takže si můžu vybrat.
Jozka nám tu objevuje ameriku,tož vitaj))
Jozka nám tu objevuje ameriku,tož vitaj))
-> andre: .. tu lusok odo mna cca 30 km mam firmu kam jazdim s takymito poziadavkami... a neni to len pr eoko take tie hadice ale koli ich vlastnostiam.... odolnost vodi oteru, vaha, tepelna odolnost atd...
-> Jozka: Protože ho ještě nenamontoval
-> petr s: Nepude přes filtr? Fakt? (no, já tam ani žádnej nevidím).
-> andre: To na tý fotce je fakt krásně udělaný a oku lahodící, ale provedení je podle mě úplně atypický.. I pro 110R byly nejmíň dva způsoby připojení, pro 120LS další. A všechny používají připojovací místa, o kterých jsi psal 20.02.
Nejjednoduší je nechat si nacvakat do hadic (no.. teď mám okno.. prostě banja) a použít průtokový šrouby pro 120LS, který jsou tu a tam ještě k mání. Jsou oba stejný, jeden má pouze navíc závit pro čidlo (tuším M10x1?). Dají se použít i úplně klasický průtokáče, jen se ten do víka rozvodovejch kol doplňuje o takovej reduktor.. Měl jsem ty šrouby někde i nakreslenej, ale.. Trochu nevýhoda je, že na každým tom spoji jsou tři podložky. Jo a pokud to nechceš mít vzhledově 1A, stačí obyč. tlaková hadice určená na olej, to ti poradí příslušná firma, která hadice vyrábí. V Česku je jich docela dost.
Nejjednoduší je nechat si nacvakat do hadic (no.. teď mám okno.. prostě banja) a použít průtokový šrouby pro 120LS, který jsou tu a tam ještě k mání. Jsou oba stejný, jeden má pouze navíc závit pro čidlo (tuším M10x1?). Dají se použít i úplně klasický průtokáče, jen se ten do víka rozvodovejch kol doplňuje o takovej reduktor.. Měl jsem ty šrouby někde i nakreslenej, ale.. Trochu nevýhoda je, že na každým tom spoji jsou tři podložky. Jo a pokud to nechceš mít vzhledově 1A, stačí obyč. tlaková hadice určená na olej, to ti poradí příslušná firma, která hadice vyrábí. V Česku je jich docela dost.
-> andre: Oba dva má zapojeny pod alternátorem když to dáš k převodovce tak olej nepude přes filtr u převodovky má zapojen tlak na turbo
-> pistaa: dik...ja som myslel, že sa to zapája ten jeden koniec pod altíkom a druhý je tam pri prevodovke
...a vieš mi poradiť de dať vyrobiť tie hadice? resp kde si ich dal robiť ty..dik

-> Gardman: tam kde ti tie hadice vyrobia...
Navíte kde seženu ty šroby na hadice, myslim ty jak se šroubujou do bloku.
-> pistaa: na to ,že to je skoro nezničitelný to zas tak drahý není bych řekl...
-> m8rinek: je to drahy spas doxcela ale zasa prakticky neznicitelny odolny voci teplote i extra tlaku a i oderu... cca 400sk / meter + koncovky a srobenia
Mam to vsade na avte, brzdy olej castocne i voda okolo turba..predsa je tam teplo
Mam to vsade na avte, brzdy olej castocne i voda okolo turba..predsa je tam teplo
na kolik vyjdou nové hadice? cca metr hadice? a koncovky
-> andre: pozri sa u man ako sa to zapaja... alebo tu pridam foto....
a jednoznacne nove hadice tam daj
a jednoznacne nove hadice tam daj
nech si udělat nový.stojí to pár kourun a někde se podivej jak se to zapojuje...
-> petr s: no hej...a druhý koniec ide namiesto čidla, nie?
-> andre: Ta hadice se šroubí pod alternátor
aké hadice môžem použiť na chladič oleja zo 110R ?
pojde to do škody favorit
a zaujíma ma aj ako vyzerá šrob čo pojde namiesto čidla oleja, nemáte nejaký obrázok ako to vyzerá aby sa tam dalo namontovať aj to čidlo?
pojde to do škody favorit
a zaujíma ma aj ako vyzerá šrob čo pojde namiesto čidla oleja, nemáte nejaký obrázok ako to vyzerá aby sa tam dalo namontovať aj to čidlo?