Uprava motoru favorit

prohledat
28 příspěvků (zobrazeno 1 až 28) od 20.12.2007 do 25.12.2007, založil/a mag
řadit dle data
16:41:18
25.12.2007
keny110
ludia..vy ste ma nepochopili..8 ..absolutne nezalezi na tom ci ten favac ide 200 alebo 180..nech ma maximalku este nizsiu aby ste boli spokojni..ja som chcel poukazat na to, ze staci par uprav a ten motor pojde ovela ovela lepsie..to, ze kolko ma koni ten motor..je tiez absolutne nezaujimave a nezalezi na tom..je jedno ci tie upravy prihodili 16 alebo 10kw..ved na tom nezalezi..ale fakt, ze zrobi stovku s dvomi ludmi na "palube" za 10,5s v priemere, je toho dokazom, ze naozaj netreba vela a pojde o dost lepsie..ved pred upravou mohol mat 14-15s..a po tychto "drobnych" zmenach../ako sa vam zdaju/..sa cas zrychlenia skratil o jednu tretinu!!..ale ani to nebol zamer mojho prispevku..chcel som len kolegovi povedat, ze staci malo a pojde to sakra dobre tak aby si dal pozor na to, ze to udrzi na ceste..nic viac..alebo mate vzorce aj na to ze nemoze mat take zrychlenie ake nameral??..8 ..
22:12:15
23.12.2007
Saky
-> Crestik: jj ja vim..
22:01:36
23.12.2007
Crestik
-> Saky: no mi je to vcelku jasné, to směruj na -> keny110: , ten tu naznačoval, že pár úprav a 200 není problém...

já měl kdysi zrovna ten vzorec při ruce, i cx od 120tek výš a ostatní parametry, tak jsem si to ze zvědavosti přepočítával, jaký výkon by to mělo mít, aby to jelo 200km/h. To číslo už si nepamatuju, ani se mi to nechce dohledávat :-) ale snížení hlavy a uřezaný filtrbox určitě nestačil :-)
18:25:59
23.12.2007
Saky
-> havlik: ja se nedivim nicemu-) sem byl minule na pivu s borcem co ma nejakou A8ku a taky chipoval-) a tvrdil to je uplne na hovno pred chipem po chipu porad 250 pak je omezovac-) takze skodovkari maj co dohanet..
17:43:10
23.12.2007
havlik
-> Saky: se divíš fáčko s vačkou a sníženou hlavou má 90koní tak pak to lítá 200 jak hovno4
17:42:00
23.12.2007
Saky
-> Crestik: no ja mam 85kW myslim neco kolem 250Nm a Cx urcite lepsi nez favo a ze bych jel 200km bez problemu teda ani nahodou.. -)) asi je nekde chyba..
23:36:07
21.12.2007
Crestik
-> keny110: dotaz MAGa jsem pochopil jako upravu cestovního auta, protože jak napsal, začíná s tuningem a nepředpokládám, že někdo, kdo chce závodit, si bude chodit pro rady na virt. Nikde nepíšu, že favorit jede max 120, ale beru to jako cestovní rychlost pro tohle auto. Nevím o svéprávném člověku, co považuje za cestovní rychlost 160 ve favoritu...podle mě, v začátku chce každý víc koní za málo peněz, pokud je inteligentní, a má pro auto cit, začne zjišťovat, že bez financí to nepude, že by možná byly pro jeho styl vhodnější jiné tlumiče/pružiny, brzdy apod...

heh, jako neříkám, že úprava brzd a podvozku je zbytečná a je až za motorem, ale jsou tu někteří, co říkaj, že auto musí mít spaxy, 8mi pístky atd, jinak se zabije v první zatáčce, až pak se může zvyšovat výkon a přitom v klidu dávaj do stovky na 155/14 a shnilých nápravách favorití motor apod....

btw, mám dohledat ten vzorec na výpočet potřebného výkonu na rychlost 200km/h, kterých fačko zvládne bez problémů?4
22:16:55
21.12.2007
havlik
-> keny110: já jdu do extremu tak mi vysvětli jaktože ten motor má naměřenejch jen 69kW když to jde vlastně jen takhle snadno
22:15:31
21.12.2007
keny110
-> havlik: preco by si platil zbytocne??..neplatis zbytocne..ides do extremu..4 ..ale myslim ze tato tema nebola zalozena nato aby sme riesili ci je ta uprava a jej vysledky realne alebo nie..tak nespinme temu..4
22:14:17
21.12.2007
havlik
-> havlik: *výkon
22:13:59
21.12.2007
havlik
-> keny110: aha tak asi zbytečně platim 20tis za zvýšení objemu na 1.4 upravenou hlavu a pořádnou vačku když stačí tak málo a vákon je vlastně totožnej. Tak to já na to seru.
22:12:54
21.12.2007
keny110
-> havlik: ..ja si nemyslim ze by to bolo nieco nerealne..je to podla mna vec zoradenia..mam znameho ktory posobil v motosporte..a som s nim diskutoval upravu motora..a on sam mi povedal ze staci tak strasne malo..a ten motor bude ako besny..
22:04:45
21.12.2007
Nwkt
-> keny110: Stejně ta maximálka je kravina, zkoušel si někdy jet s GPS a porovnávt to s tim kolik ukazuje tachometr? Schválně si to někdy zkus, při 180 dle tacho jsem měl něco málo přes 150 dle GPS, teď přesně nevim, musel bych to nají v logu z GPSky a to se mi fakt nechce hledat 3
22:01:23
21.12.2007
havlik
-> keny110:

Snížená hlava válců

Vyleštěné sací a výfukové kanály

Vačková hřídel 272°

Vyleštěná spodní část ventilů

Písty a vložky Favorit 136

Vyjmutý katalyzátor

Bezbodové platinové svíčky



muj názor na to je furt ten že tyhle upravy nepřidaly 16kW
21:58:50
21.12.2007
keny110
to je pravda..motor nebol na brzde..a tak nevie presne povedat kolko to ma..ale..ako pise..robili to ludia z rallysportu..a ti uz upravili a otestovali nie jeden takyto motor..a myslim ze vedia odhadnut kolko to asi tak moze mat..je tam presny popis co sa na motore robilo..su tam tabulky co ako nastavil..a vysledky..dvaja ludia v aute a stovka za 10,5s a max cca 190 + - kedze uz bol mimo pola..keby zvolil lepsi rozmer pneu slo by to lepsie..4
21:43:35
21.12.2007
havlik
-> Syny: to jo ale že je to pouze dohad toho co to napsal rozhodně se nemyslim že by vačka a zvýšený komprese a leštený saní přidalo 16kW
21:42:00
21.12.2007
Syny
-> Nwkt: dyt pise 85k
21:33:06
21.12.2007
Nwkt
-> keny110: Tak za prvé:

Výkon tohoto motoru se pohybuje v rozmezí mezi 62 až 64 kW, což je 86 až 89 koňských sil. Momentálně nemám k dispozici přesná čísla, neboť vůz zatím nebyl odbržděn

A za druhý chci vidět fáčko který pojede 200 podle GPS 4
21:20:46
21.12.2007
keny110
-> Nwkt: ak neveris poprehrabuj sa na tejto stranke: www.sendme.cz/motorsport
19:44:50
21.12.2007
mag
Ok diky za rady tak tedy upravim podvozek4
19:19:09
21.12.2007
Nwkt
-> keny110: Cože?
19:13:36
21.12.2007
keny110
-> Crestik: ..ehm..bezne Favo jazdi do 120??..8 ..rucicka sa pozastavi niekde okolo 150-160 v serii bezne..a po jemnej uprave na tych 85k to pojde aj 200 bez problemov 179 a stovku mas aj pod 10s..118 ..myslim, ze to uz je dovod na nejake upravy, ktore som spominal..jedine, ze by to bolo auto pre "americkych vodicov"..rovinka na plne gule, zatacka pianko..47
21:15:29
20.12.2007
Crestik
...no já nevím, ale zas tady asi nepude o nějaké šílené upravy na 300HP, aby seriový podvozek favorita pro začátek nestačil...neřeknu, když někdo do 100vky dá trochu lepšího favorita, tam je výkon najednou dvojnásobný, zvláště když se s tím bude jezdit nějak ostřeji...když to vezmu do extrému, tak ten favorit pojede 120km/h v obou případech, ale v jednom tam bude za kratší dobu, a zastavit nebo zatočit ve stejné rychlosti potřebujou oba, ať už je tam 50 nebo 70 koní
20:32:56
20.12.2007
keny110
-> mag: ..na prvom mieste by si mal dat motor do 100%-neho stavu aby siel tak ako ma ist..mozno budes prekvapeny ze to celkom slusne ide..a dalsia vec ako uz spominal Karel. ..ak chces zvysovat vykon..mal by si zacat tym, ze poriadne vylepsis podvozok, brzdy atd. ..najprv si myslim ze treba bezpecne skrotit to co tam je..a az tak sa hnat za konmi..ak chces len nahnat vykon a podvozok nechas aky je, nechas tam balony a povodne brzdy..si kandidat na darcu organov..3 ..toto sa docitas v kazdej prirucke a kazdy dobry "upravca" by ti to mal potvrdit..ked kone..tak najprv od podvozku..3 ..
18:55:01
20.12.2007
Karel.
-> mag: hlavně pokud začínáš tak 1. věc je jestli to máš jak ubrzdit a jakej je podvozek, pak se můžeš pustit do motoru, pokud je sériovej podvozek tak začni ten upravovat a pak hoň koníky4
18:50:17
20.12.2007
barborek - zrušená registrace
Myslím, že prvním důležitým tuningem motoru je , že ten motor musí být po mechanickém stavu v pořádku. Potom určitě hlava s vačkou. Pár lidí to tu dělá dobře. Já bych volil asi motor excel v Praze.
15:33:43
20.12.2007
havlik
zkus pouzít vyhledávání je tu toho mraky tema o upravách motoru
15:26:51
20.12.2007
mag
Ahoj zacinam teprv z tuningem a v motorech semoc nevyznam a chtel bych si trochu upravit svuj motor mam favorit 136L a muzete poradit co upravit jako prvni atd
Extreme Tyres