-> Urbi: Sedr 105 uplně s novým víkem kompletně vyčištěn a protahnuty trisky drátkem a seštelované na základní hodnoty...bezkontakt s předělaným rozdělovačem fávo (podtlaková regulace=pružiny ze škoda rozdělovače do fava rozdělovače co jsou na spod) a už to mi pomohlo ale pořád je malá díra na plynu a když dám plnej sitič a rozjíždím se tak to vystřelí jak šíp a hned u další sešlápnu a ten ocas se jakoby zahltí dusí a po parkrát sešlápnutém pedálu se to rozjede....a to nedělá sice pořád ale s našim fávem to je nebe a dudy...a druhá klapka se rozhodně nezasekává...ten karb je zánovní nepokroucený ani na spodku....prostě radějí dám litr za novej origo rozdělovač na fávo (dobrá cena za origo) pro dobrej pocit z nového dílu

a 500, za seštelování na stolici a přetryskování....než shánět jak pako SEDR v dobrým stavu nepruhnutej z vrchu a ze spod....krostě každý podle svého gusta.