Pierburg vs. Jikov Lekr

prohledat
68 příspěvků (zobrazeno 51 až 68) od 05.12.2007 do 16.12.2007, založil/a Discovera
řadit dle data
13:15:04
06.12.2007
Rooney - zrušená registrace
Ja už se ted taky nasral1 a montuji Lekra, Motor je origo 742.136, tak sem zvědavý, sedr co tam byl si už dělal co chtěl a nešlo to ani za prase seštelovat 8
13:02:35
06.12.2007
Discovera
-> Urbi: Sedr 105 uplně s novým víkem kompletně vyčištěn a protahnuty trisky drátkem a seštelované na základní hodnoty...bezkontakt s předělaným rozdělovačem fávo (podtlaková regulace=pružiny ze škoda rozdělovače do fava rozdělovače co jsou na spod) a už to mi pomohlo ale pořád je malá díra na plynu a když dám plnej sitič a rozjíždím se tak to vystřelí jak šíp a hned u další sešlápnu a ten ocas se jakoby zahltí dusí a po parkrát sešlápnutém pedálu se to rozjede....a to nedělá sice pořád ale s našim fávem to je nebe a dudy...a druhá klapka se rozhodně nezasekává...ten karb je zánovní nepokroucený ani na spodku....prostě radějí dám litr za novej origo rozdělovač na fávo (dobrá cena za origo) pro dobrej pocit z nového dílu 6 a 500, za seštelování na stolici a přetryskování....než shánět jak pako SEDR v dobrým stavu nepruhnutej z vrchu a ze spod....krostě každý podle svého gusta.
12:39:53
06.12.2007
Zazaa
no na braskovem feldamotoru sme meli nejdriv sedra a pak lekr ... je fakt ze po namontovani lekru to zlenivelo .... ale duvodem nebyl karbec , ale to ze pri plnem seslapnuti plynu proste nebyly plne otevrene klapky

muselo se uriznout to plastove curo co je na spodku pedalu a pak predelat uchyceni lanka na karbecu aby to oteviralo naplno a potomm to jelo minimalne stejne jako se sedrem akorat studene starty a volnobeh se podstatne zlepsily

precejen ten karbec je konstrukcne o 20let novejsi :)
12:19:26
06.12.2007
Petr105l
"" myslím si že Jikov už má sakra zkušenost u skody""



Proto radsi s odchodem rady 742 celej dlouholetej vyvoj SEDRu vzal, zahodil a koupil radsi od nemcu licenci na poradnej karbec :)))

Tuhle jsem byl u nejmenovanyho pana K. kterej serizuje karbecy snad cely praze a trimajic v ruce muj LEKR na ucet SEDRu poznamenal "... vyrobenej ze *ackovyho materialu, de*ilni zpracovani, de*ilni uchyceni a celkove spatna konstrukce. Divim se, ze s tim ti lidi vubec dokazou jeste jezdit ve dnesni dobe. Zlaty tohle."

Jinak, dej si na motor co jen chces a co ti prijde lepsi, jen tu prosim nesir bludy, ze LEKR je na ho*no protoze zere a nejede. Neni to pravda. Je sice na na ho*no, ale z uplne jinejch duvodu :D
12:18:10
06.12.2007
Petr105l
"" myslím si že Jikov už má sakra zkušenost u skody""



Proto radsi s odchodem rady 742 celej dlouholetej vyvoj SEDRu vzal, zahodil a koupil radsi od nemcu licenci na poradnej karbec :)))

Tuhle jsem byl u nejmenovanyho pana K. kterej serizuje karbecy cely snad cely praze a trimajic v ruce muj LEKR na ucet SEDRu poznamenal "... yrobenej ze *ackovyho materialu, de*ilni zpracovani, de*ilni uchyceni a celkove spatna konstrukce. Divim se, ze s tim ti lidi vubec dokazou jeste jezdit ve dnesni dobe. Zlaty tohle."

Jinak, dej si na motor co jen chces a co ti prijde lepsi, jen tu prosim nesir bludy, ze LEKR je na ho*no protoze zere a nejede. Neni to pravda. Je sice na na ho*no, ale z uplne jinejch duvodu :D
12:08:51
06.12.2007
Petr Urban
-> Petr105l: Zapomněl jsem řící: Jezdil jsem denně s rapidem do skoly 20km v 4 lidech i v zimně a zrovna lehkou nohu jsem nemel a taky jsem se nedostával přes spotřebu 7L/100km, a to motor 130 ! karburátor nový sedr 130 !
12:05:59
06.12.2007
Petr Urban
-> Discovera: Cukání při rozjezdech je zase jen otázkou toho v jakým stavu ten karburátor je.
12:04:00
06.12.2007
Petr Urban
-> Petr105l: No každý má svůj názor, tak jaký bludy ? A ohledně toho sytiče: nakopnu ze sytičem, hned po rozjezdu ho sundám tak na 1/3 otevření a po max. 1km ho sundávám a jedu normálně, takze je to taky hodně o tom mít dobrej motor a karburátor a umet dobře seřídit jak karburátor tak rozdělovač,aby jste mohli rychle postartu jet bez nej. A LEKR dejme tomu při rychlosti 90 km si myslím že žere více, kamarád jel k moři a skoro stále rychlost 80-100km s originál 136 za 5,2L s rapidem, to si myslím že by těžko lekr dosáhl a jeste je zde ten obrovský klad, že když prostě potřebuješ předjet, tak já se teda můžu na sedr mnohokrát víc spolehnout i díky druhému stupni že mi ten motor pořádně naplní když potřebuji. Zase říkám každého názor, ale myslím si že jikov už má sakra zkušenost u skody.
11:50:27
06.12.2007
Petr105l
Urbi: ze se nestydis tu sirit takovy blaboly.

S LEKRem/2E3 to mozna na plnej kotel jede malicko hur, ale ze to zere vic jak se SEDRem bych si nikdy nedovolil tvrdit.

Muj spotrebni krap s nasazenym zanovnim LEKRem (mel najeto kolem 12000km nez to dedek poslal do skarpy) jezdim pul na pul mesto - mimo mesto za 6.6/100 stylem studenej start -> 15km do rachoty a to samy zpet. At je leto nebo zima furt to zere do sedmi na sto.

Dalnice pokud nechvatas das za 7.5, ale da se jet i za dvacet, to zas jo.

Jinak co se tyce automatickyho "sytice" tak vidim, ze vite jen velmi zhruba jak to funguje, jinak bych tu nevidel nesmysl typu, ze "vysokou spotrebu dela automatickej sytic" :))

Jako radoby sytic to funguje jen na nejvyssi supen stupnovity vacky pri uplne uzavreny privere, ale jakmile ujedes 100m jedes za stejnou spotrebu jako s teplym motorem + neco malo vic kvuli zvysenym odporum studenyho motoru. Pak uz to jen vrci v rezimu "zrychlenyho volnobehu", pri jizde jakmile slapes na plyn tam nejde vic benzinu nez ma, ne jak u skodovky a jejiho sytice v pravym slova smyslu.
10:38:58
06.12.2007
Jakub M.
-> Urbi:

možná že to není daleko od reality... přecejen SEDR je "sporotvnější" karburátor = můžeš daleko víc ovlivnit spotřebu stylem jízdy než u LEKRu nebo Pierburgu... ale tu spotřebu dělá především automatickej sytič.
00:15:31
06.12.2007
m8rinek
zlatej DDSR1
23:48:45
05.12.2007
Discovera
-> Urbi: vytáčí mě 2000ot. a cukání při rozjezdech....to raději oželím decentně výkon....SEDRa tam můžu dát kdykoliv. Udělám vše pro co nejlepší seřízení aby to jelo...ale SEDR mě fakt štve....a nemít ruční sitič to mě taky láká...
23:02:54
05.12.2007
Petr Urban
-> Discovera: Duvod proc nechces sedr ? zdá se mi stejně nejlepší pro motory skoda, pokud je v dobrém stavu s klapkami 100%. Na první stupen žere málo, motory typu favorit felicie ve skodovce bez uprav - spotřeba kdyz se umí jezdit - do 6,5L max. na 100km a na druhý stupen to zase rychle krásně zatahuje. Pierburg zere a nejede, ale jenom názor, samozrejme ze muzes mit jiné skusenosti.
22:31:21
05.12.2007
petr s
-> Discovera: To se tam dávalo dodatečně tak to musí jít oddělat /vlastně všechno jde rozdělat něco sice jenom jednou ale jde/
22:28:48
05.12.2007
Discovera
-> petr s: ...moment to pierburg měl mechanický sitič?....kurnik tak jaký je v nich rozdíl? 8 chci se pustit do očistky abych mohl udělat zástavbu....ale nevím který z nich......jde ta blbost z něj odmontovat aby to bylo funkční...
22:26:00
05.12.2007
petr s
-> Discovera 05.12.07 22:24:12: Mechanický sytič
22:24:12
05.12.2007
Discovera
tohle je Pierburg 2E ...jde vidět to táhlo na lanko s hřídele bimetalu....co to je?
zvětšit Pierburg vs. Jikov Lekr - obrázek od Discovera vložen 05.12.2007 22:24:12
22:23:22
05.12.2007
Discovera
Je nějaký velký rozdíl mezi oběma karburátory? Pierburg 2E a Jikov Lekr 28-30???

Nevím který použít....ikdyž je LEKR vyráběn pod licencí Pierburgu. Navíc nevím nač je na Pierburgu u sitiče takový plech a táhlo na lanko?????? na LEKRU to není...prosím kdo ví co to je??? použití na 742,130 ....SEDR nechci...poraďte.....DÍKY ...
zvětšit Pierburg vs. Jikov Lekr - obrázek od Discovera vložen 05.12.2007 22:23:22
Extreme Tyres