klepání ventilů..

prohledat
62 příspěvků (zobrazeno 51 až 62) od 25.11.2007 do 23.04.2013, založil/a Pavel P..
řadit dle data
09:54:05
27.11.2007
Labros
Pavle nějak to teď nechápu, vždyť tohle jsi říkal když jsme se naposled bavili asi před 14 dny s tím, že ti to pěkně seřídili, že to je takhle normální, a já to odsouhlasil že to je normální, tak co že to teďka řešíš? Vždyť to je učebnicovej příklad seřízení předstihu
20:00:50
25.11.2007
Pavel P..
-> Bobesh: tak já to vyzkoušim...6



díky za rady4
19:51:57
25.11.2007
CERHY - zrušená registrace
->Bobesh:To by mohl odstranit i můj problém,možná..
19:47:13
25.11.2007
Bobesh
-> Pavel P.: Tak s tímhle jsem se trápil po upgradu ze 120 na 130 půl roku,ten motor je prostě mlsnej a předepsanejch 96 klokanů je opravdu minimum,furt jsem šteloval předstih,ventily a karburátor dokola,teprve přechod z N95 na mix 95 a 98 nebo 98 a víc tomu udělal přítrž. Akcelerace na 95-ku byla o uši.
19:23:51
25.11.2007
CERHY - zrušená registrace
->Milan 136:Ok díky4
19:17:41
25.11.2007
Milan 136
-> CERHY: No mrknul bych na ten předstih a jak fungujou regulace...

I v těch 4 může být velký předstih na ty otáčky...
19:13:43
25.11.2007
Pavel P..
-> Milan 136: tak já zkusim N98 a uvidim co to bude dělat6
19:11:37
25.11.2007
CERHY - zrušená registrace
A co když u 130ky klepou při plným sešlápnutím plynu do kopce třeba při 4tis ot??

To už normální asi nebude.4ím to je potom tady??Předstih,palivo??
19:08:02
25.11.2007
Milan 136
-> Pavel P.: Je to jak píše Crestik detonační hoření. Máš malý otáčky, ale velkej předstih v tom režimu, proto jsou moderní auta vybaveny snímačem klepání, kterej to pozná a jednotka upraví pžedstih. Zkus natankovat na zkoušku 98 nebo něco lepšího a nemuselo by to tam být
18:26:20
25.11.2007
Pavel P..
-> Crestik: jejda já zapoměl napsat že se jedná o 130ku :)

Takže to neni nějaká chyba ale vlastnost?
17:45:46
25.11.2007
Crestik
omg, zaklepou ventily...spíš začnou detonace...no, všude možně píšou, že pokud 120tce na 4ku při cca 50-60 šlápnu na plyn, měla by zadetonovat, tak se zjednodušeně pozná dobrý předstih
16:36:12
25.11.2007
Pavel P..
mám dotaz... po seřízení motoru jsem zaregistroval že když jedu třeba na čtyřku a do zatáčky podřadim na trojku a otáčky klesnou na 1500 - 2000ot, a když pak šlápnu víc na plyn tak je slyšet jak zaklepou ventily, při normální jízdě ani rozjezdu to neni slyšet.. je to tak přibližně kolem 30-40km/h...

a dotaz je jestli je to normální nebo bych se tim měl nějak zabejvat?

díky6
Extreme Tyres