
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Správné seřízení bohatosti směsi
-> King: stejne je podle me nejlapci to seridit podle sluchu a podle toho jak to jede - takhle sem to udelal ja a pohoda naprosta - a svicky sou cihlovy

-> Syny: Pokud by to chtěl seřídit, "aby to jelo", nesměl by záměrně nastavovat chudou směs....
-> King: pise tma e to je spis jen na takovy serizeni "aby to jelo" - nejlepci to je na pristrojich to je jasny...
-> Syny: Chválím sice autora, že dělá reklamu tomu mýmu spořícímu výtvoru na Techwebu (resp. plagiátu článku z AR :), ale ten postup nastavení mi příjde trošku zmatečnej a malinko mi zavání i nepochopení funkce karbu. Radit nastavit 1000rpm kvůli nižším emisím je taky trošku mimo. Přece jenom málokdo bude kvůli pocitu z lepších emisí zbytečně zvyšovat spotřebu ve městě

-> Luděk: A já pořád přemejšlím odkud se berou ty pověsti, že SEDR se musí seřizovat měřákem :)
Stejně jako u lpg předpokládám, že každej chce, aby to měl naštelovaný tak, aby mu to dobře jelo a pokud možno nežralo i trávu ze škarpy. Skutečně jenom zanedbatelný procento škodovkářů-environmentali stů sní o tom, že bude mít SEDRa nastavenýho na min. emise
Pokud nejsem úplně hluchej, pak bych měl bejt schopen šroubem bohatosti směsi vrchol otáček volnoběhu a to je zhruba bod, kdy má směs lambda=1 tzn. optimum. Kolenovrt popřípadě šroub bohatosti mírně přiškrtí. To je pokud vím zhruba celý mystérium nastavování shade karbu
Jestli je maník na emisích s pomocí měřáku nastavit ještě o 50pct nižší koncentraci CO v emisích, je myslím 98pct osazenstva Virtu srdečně u pihele :) Navíc 10km po vyjetí z bran emisky, je vzhledem ke stavu většiny karbů všechno úplně jinak.
Stejně jako u lpg předpokládám, že každej chce, aby to měl naštelovaný tak, aby mu to dobře jelo a pokud možno nežralo i trávu ze škarpy. Skutečně jenom zanedbatelný procento škodovkářů-environmentali stů sní o tom, že bude mít SEDRa nastavenýho na min. emise

Pokud nejsem úplně hluchej, pak bych měl bejt schopen šroubem bohatosti směsi vrchol otáček volnoběhu a to je zhruba bod, kdy má směs lambda=1 tzn. optimum. Kolenovrt popřípadě šroub bohatosti mírně přiškrtí. To je pokud vím zhruba celý mystérium nastavování shade karbu

ten vetší je na otáčky volnoběhu a ten menší je na bohatost.
no,když tam máš díru při akceleraci,tak to může být třeba akcelerační pumpičkou atp.,to seřízením asi nedoladíš ... jinak bohatost směsi se taky seřizuje měřákem
tak berme situaci že stolici nemám...a nemám možnost ho tam dát...klapky seřízené mám, otryskovaný je podle knížky...jde mi o seřízení jedním šroubem a to šroubem přídavného vzduchu...ten vetší...
-> Hessche: no to by hlavně chtělo dát karburátor na stolici a pořádně seřídit
Zdárek! Jak seřídit u 130 Rapida bohatost směsi tak jak má být aby to fungovalo všechno jak má? Třeba když jedu a sešlápnu pedál odrázu úplně nadoraz, tak to začne zrychlovat a pak to jakoby poklesně (je cítit, že to trochu přibrzdí) a pak to zase začne zrychlovat...myslím, si že je to prodleva než začne fungovat 2.stupeň karbu, ale pokud se mýlím, opravte mě...dá se to nějak seštelovat? nebo je to normální...