
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Správné seřízení bohatosti směsi
01:14:56
31.08.2007
31.08.2007

Syny
-> King: stejne je podle me nejlapci to seridit podle sluchu a podle toho jak to jede - takhle sem to udelal ja a pohoda naprosta - a svicky sou cihlovy

01:13:57
31.08.2007
31.08.2007

King
-> Syny: Pokud by to chtěl seřídit, "aby to jelo", nesměl by záměrně nastavovat chudou směs....
01:01:53
31.08.2007
31.08.2007

Syny
-> King: pise tma e to je spis jen na takovy serizeni "aby to jelo" - nejlepci to je na pristrojich to je jasny...
00:58:56
31.08.2007
31.08.2007

King
-> Syny: Chválím sice autora, že dělá reklamu tomu mýmu spořícímu výtvoru na Techwebu (resp. plagiátu článku z AR :), ale ten postup nastavení mi příjde trošku zmatečnej a malinko mi zavání i nepochopení funkce karbu. Radit nastavit 1000rpm kvůli nižším emisím je taky trošku mimo. Přece jenom málokdo bude kvůli pocitu z lepších emisí zbytečně zvyšovat spotřebu ve městě

00:49:23
31.08.2007
31.08.2007

Syny
00:45:54
31.08.2007
31.08.2007

King
-> Luděk: A já pořád přemejšlím odkud se berou ty pověsti, že SEDR se musí seřizovat měřákem :)
Stejně jako u lpg předpokládám, že každej chce, aby to měl naštelovaný tak, aby mu to dobře jelo a pokud možno nežralo i trávu ze škarpy. Skutečně jenom zanedbatelný procento škodovkářů-environmentali stů sní o tom, že bude mít SEDRa nastavenýho na min. emise
Pokud nejsem úplně hluchej, pak bych měl bejt schopen šroubem bohatosti směsi vrchol otáček volnoběhu a to je zhruba bod, kdy má směs lambda=1 tzn. optimum. Kolenovrt popřípadě šroub bohatosti mírně přiškrtí. To je pokud vím zhruba celý mystérium nastavování shade karbu
Jestli je maník na emisích s pomocí měřáku nastavit ještě o 50pct nižší koncentraci CO v emisích, je myslím 98pct osazenstva Virtu srdečně u pihele :) Navíc 10km po vyjetí z bran emisky, je vzhledem ke stavu většiny karbů všechno úplně jinak.
Stejně jako u lpg předpokládám, že každej chce, aby to měl naštelovaný tak, aby mu to dobře jelo a pokud možno nežralo i trávu ze škarpy. Skutečně jenom zanedbatelný procento škodovkářů-environmentali stů sní o tom, že bude mít SEDRa nastavenýho na min. emise

Pokud nejsem úplně hluchej, pak bych měl bejt schopen šroubem bohatosti směsi vrchol otáček volnoběhu a to je zhruba bod, kdy má směs lambda=1 tzn. optimum. Kolenovrt popřípadě šroub bohatosti mírně přiškrtí. To je pokud vím zhruba celý mystérium nastavování shade karbu

16:36:48
30.08.2007
30.08.2007

MerHanz
ten vetší je na otáčky volnoběhu a ten menší je na bohatost.
12:43:58
30.08.2007
30.08.2007

Luděk
no,když tam máš díru při akceleraci,tak to může být třeba akcelerační pumpičkou atp.,to seřízením asi nedoladíš ... jinak bohatost směsi se taky seřizuje měřákem
12:34:39
30.08.2007
30.08.2007

Hessche
tak berme situaci že stolici nemám...a nemám možnost ho tam dát...klapky seřízené mám, otryskovaný je podle knížky...jde mi o seřízení jedním šroubem a to šroubem přídavného vzduchu...ten vetší...
12:14:24
30.08.2007
30.08.2007

Luděk
-> Hessche: no to by hlavně chtělo dát karburátor na stolici a pořádně seřídit
11:35:54
30.08.2007
30.08.2007

Hessche
Zdárek! Jak seřídit u 130 Rapida bohatost směsi tak jak má být aby to fungovalo všechno jak má? Třeba když jedu a sešlápnu pedál odrázu úplně nadoraz, tak to začne zrychlovat a pak to jakoby poklesně (je cítit, že to trochu přibrzdí) a pak to zase začne zrychlovat...myslím, si že je to prodleva než začne fungovat 2.stupeň karbu, ale pokud se mýlím, opravte mě...dá se to nějak seštelovat? nebo je to normální...