skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
motor 130..
20:21:14
30.08.2007
30.08.2007

Pavel P..
podle mě se jedná o chudou směs, je možný že to dělal karbec který měl zatuhlou druhou klapku?...
20:16:11
30.08.2007
30.08.2007

Pavel P..
byl jsme omrknout svíčky a všechny jsou vypálený do bíla, co to značí?

22:34:27
26.08.2007
26.08.2007

Pavel P..
-> ondie: tak to je první 130 co mám tak nevim jak se to chová... tak renovace zatim netřeba, shnilý to neni, lak je krásnej, dutiny a spodek dělanej, jen se daj nový přední blatníky, nechám udělat znova dutiny a nic víc neni potřeba. auto stojí venku u chodníku , garáž nemám takže to bude muset přežít.
díky, sloužit musí.
díky, sloužit musí.

22:29:30
26.08.2007
26.08.2007

ondie
-> Pavel P.: ...8kanály už se třeba líp zas chladěj než ten samej objem ve "starým" bloku ...ale to je jen laická dedukce
..každopádně ať slouží..
(ty jí hodláš dopřát kompletní renovaci ? ..kastli,lak,vše ?)
..každopádně ať slouží..

(ty jí hodláš dopřát kompletní renovaci ? ..kastli,lak,vše ?)
22:21:26
26.08.2007
26.08.2007

Pavel P..
-> ondie: no u 136ky se to ohřívá dost dlouho.. třeba 3km než to má provozní teplotu, jinak karbec jsem jakžtakž uděšlal, srovnal příruby, rozchodil druhou klapku, obě nový membrány, těsnění a tak.. ten chodí dobře, motor má podle tacho 87tis km.
22:18:48
26.08.2007
26.08.2007

ondie
-> Pavel P.: tak ony ty 130ci vždycky víc "topily" ..ale nevim jak moc se ti to zdá subjektivně v nepořádku... ...a i ten petikanál se dá "po staru" trošku brousit..dát třeba erkový sací,vačku a vahadla,zGéOčkovat karbec a myslim,že si nebudeš stěžovat..
kolik že má najeto ?

22:15:39
26.08.2007
26.08.2007

Pavel P..
-> ondie: to jo.. uvidim až dám tenhle motor seřídit a vyzkoušim ho jak na tom je., nezdá se mi teplota strašně rychle se ohřívá, ale teplota drží tam kde má, do expanzky nebublá ani to nesmrdí, voda nejde do oleje ani opačně, tak nevim...
je to podle budíka ohřátý ani ne po kilometru.. možná že je špatný čidlo, ale nezdá se.
je to podle budíka ohřátý ani ne po kilometru.. možná že je špatný čidlo, ale nezdá se.
22:12:48
26.08.2007
26.08.2007

ondie
-> Pavel P.: jasný,to já vim,že bys ho nevyhodil...ale už budou čachry v techničáku sem myslel
21:57:10
26.08.2007
26.08.2007

Pavel P..
-> ondie: no jo originál ale tak neřikám že ho hodim do šrotu potom, tak bych ho zakonzervoval a uložil a mezitim tam narval 136

21:55:04
26.08.2007
26.08.2007

ondie
-> Pavel P.: ty jo..bych se hnedle vyprd na 8kanál... tohle je pěknej motor...a bude to vždycky originál... !!!
21:51:55
26.08.2007
26.08.2007

davidm29 - zrušená registrace
-> Pavel P.: Aha, myslel jsem si to..a bych pravdu řek, tak o legalizaci motorů v škodvokách se nezajímám...
21:43:58
26.08.2007
26.08.2007

Pavel P..
-> davidm29: ale to bych musel na stk mít tam tu 136... to už ho tam radši nechám když už ho tam na to zapsání budud mít, pokud s tim autem nepřijedu a ten motor jim neukážu že ho mám v autě tak mi to nezapíšou.
20:04:30
26.08.2007
26.08.2007

davidm29 - zrušená registrace
-> Pavel P.: No, a co kdybys nahlásil přestavbu, nechal zapsat tu 136, pak tam vrátil tehle supr motor? A až přijdou horší časy, namontuješ legálně 136....
20:39:50
23.08.2007
23.08.2007

Pavel P..
-> Vojtik: to právě nevim, proto nechci čekat až jak to dopadne a sfouknout dokud to jde.

20:38:55
23.08.2007
23.08.2007

Pavel P..
-> sep: no zatim s nim budu jezdit, takže uvidim jak na tom bude, třeba si ho nechám...
já ještě sací ze 130 neviděl takže mi to přišlo jiný oproti 105/120, jak je to tam odvrtaný.

19:57:48
23.08.2007
23.08.2007

Vojtik
-> Pavel P.: tak oni snad jen skrouhnou přestavby, ale výměna motoru by neměla bejt problém, ne?
19:26:59
23.08.2007
23.08.2007

sep
-> Pavel P.: :sací potrubí je originál 130ka,podle všeho předchozí majitel o motor slušně dbal,byla by škoda ho dávat pryč.
18:46:19
23.08.2007
23.08.2007

Pavel P..
-> fido06: no i na tu jednu komoru to jelo 100... a dalo by to i víc, ale nechtěl jsme to trápit, dědek to točil do 5tis když jsme jeli na dopravku.
zdá se bejt dobrej, ale chtěl jsme tu 136 dokud to jde jednodušše.

18:44:10
23.08.2007
23.08.2007

fido06
-> Pavel P.: tak víš jak jestli jezdíš jen na první komoru tak je jasný že to ted moc nejede...

18:42:45
23.08.2007
23.08.2007

Pavel P..
-> fido06: no jezdí.... ale nevim jak karbec je zacpanej a nejde mu druhá klapka.
18:41:06
23.08.2007
23.08.2007

fido06
-> Pavel P.: to vypadá na to, že s autem měl někdo péči a i měnil olej...
Jestli to tak dobře vypadá uvnitř a i tak pěkně jezdí, tak bych tam nějakou vyrachtanou 136 necpal....
A kdybys tenhle motor prodával hlásím se první do řady...

Jestli to tak dobře vypadá uvnitř a i tak pěkně jezdí, tak bych tam nějakou vyrachtanou 136 necpal....
A kdybys tenhle motor prodával hlásím se první do řady...

17:24:28
23.08.2007
23.08.2007

Pavel P..
-> Tom.t: právě zvenku nic moc... obyčejnej špinavej motor, ale nikde z něj neteče olej ani jinýho, jde celkem potichu... ale chci právě 742.136, ale zase pokud bude tenmhle v pohodě tak nevim jestli měnit.
16:20:58
23.08.2007
23.08.2007

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Pavel P.: bud rad, mas dobrej motor
kdyz je to vsechno cerny jak u ty 120-cy co pises tak je motor opotrebovanej , kroužky atd, fouka to z klikove skrine zpatky do karbu ten bordel ...
kdyz je to vsechno cerny jak u ty 120-cy co pises tak je motor opotrebovanej , kroužky atd, fouka to z klikove skrine zpatky do karbu ten bordel ...

14:31:31
23.08.2007
23.08.2007

bitmap - zrušená registrace
Tomu se rika "novy motor"

14:15:37
23.08.2007
23.08.2007

Pavel P..
hlava
14:14:17
23.08.2007
23.08.2007

Pavel P..
a ještě fotka víka a hlavy...
14:13:14
23.08.2007
23.08.2007

Pavel P..
sací potrubí... je uvnitř čistý jak nový, ale je nějaký divný oproti 120kovýmu.

14:10:51
23.08.2007
23.08.2007

Pavel P..
zdravim pánové i dámy... mám prosbu na odborníky přes motory, dneska jsem shodil karbec u mý 130 a sací potrubí i karbec je neuvěřitelně čistý jako kdyby to nejezdilo.... a taky jsem mrknul pod víko ventilů a tam žádný připečený sračky ani zakarbonovaný.
a k otázce: jek je možný že je to tak čistý, u tátovy 120ky je karbec celej černej uvnitř v difuzorech, sací potrubí je zevnitř taky černý... co to značí?.. ten motor udajně olej nežere ale taky moc nejede ale to přisuzuje karbecu, je zatuhlej.
foto karbecu.
a k otázce: jek je možný že je to tak čistý, u tátovy 120ky je karbec celej černej uvnitř v difuzorech, sací potrubí je zevnitř taky černý... co to značí?.. ten motor udajně olej nežere ale taky moc nejede ale to přisuzuje karbecu, je zatuhlej.
foto karbecu.