
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor 135-tesnenie pod hlavu
dik za rady

použij Temac...
jo tesneni dej origo na takovouhle kompresi neni potreba davat neco lepsiho..
-> Saky: hlavu nemam
iba origo 135ku

-> Saky: a to tesnenie ma bit asi origo. ne nejake hrupšie ak to spravne chapem
no 265ky to je urcite motorexcelacka nebo jeji kopie.. original stoji 3000 tak pokud nekde putovala tak jde asi cena dolu..
pokud mas rovny pisty tak sou ze 136ky a hlavu nemas?
pokud mas rovny pisty tak sou ze 136ky a hlavu nemas?
tie piesti su z feldy ale neviem akej maju rovne vrchy niesu tam ziadne prehlbiny a ta vačka je odniekal z Prahy ale odkial to neviem stala 2100kč
tesneni tam dej normalni treba na favo nebo feldu nebo fabku je to fuk-) jsou stejny. . nenapsal si jake pisty z feldy ale pocitam ze asi ze 136ky jinak by sis nepomohl.. pak by ses mel dostat na kompresni pomer nekam k 10,5.. 265 ku vacku mas z motorexcelu nebo odkud? jeste stoji za to upravit hlavu, nebo tam deja aspon taky tu feldovou.. nicmene to uz jsou penize navic..
mam vo škodovke tento motor,robim na ňom taku malu GO davam tam piesty felda a idem dat lyznuť hlavu o 0,5mm a ake tam mam dat tesnenie pod hlavu? A este tam davam 265ku vačku. Dakujem za všetky rady
