po Go motora cuká pri 70 kmh

prohledat
107 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 29.07.2007 do 13.10.2007, založil/a minno
řadit dle data
20:03:00
07.09.2007
Marra - zrušená registrace
tak já mám naprosto stejný problém, jako -> minno: . Přesně jako popisuješ se mi to taky projevuje. Vše jsem zkoušel měnit za druhé díly - i rozdělovač, cukání nepřestalo. Můj motor je 120. Dělá to i s druhou převodovkou.jediné, co jsem dokázal specifikovat je, že cukání na trojku je položeno kolem 2500, na čtverku kolem 2200... ale v podstatě to nižší pásmo otáček prostě cuká. Jezdil jsem se šroubovákem - ladil bohtosti, nic. I s desítkou klíčem na předstih, taky nic. Prostě jsem už bezradný, mám tisíc chutí sehnat jiný motor... jinak můj motor má od výroby najeto 35 000. s Autem jsem nadmíru spokojen, krom toho cukání.
20:00:19
07.09.2007
minno
-> haso: dik, pomohlo mi to v tom, ze to uz zazil aj niekto iny1

Ja s tym ale mozem ist aj 120 a neskube, to mi zas uz ide ruky vytriast predna naprava :/
18:04:06
07.09.2007
haso
-> minno: ked si to spomenul, nam sa raz stalo ze sme sli po dialnici cca 110 a odrazu zacalo sklbat autom, zastali sme kukali na to a na nic neprisli1 potom sme pokracovali dalej a do 60km/h pohoda, ale jak to preslo k 70km/h tak to zacalo hrozne sklbat autom a nedalo sa predbiehat a nic, potom to na chvilku ustalo ale zas sme klesli na 60km/h....ale bohuzial neviem co to robilo, fakt to bolo davno ale opravili sme to sami...



asi ti to moc nepomoze 8
17:00:04
07.09.2007
Labros
-> minno: proto bych rozhodně zkusil ještě jinej rozdělovač. a pak se zaměřil ještě na tu těsnost.
16:59:28
07.09.2007
Labros
-> minno: Pak už mě napadá jen si zajet k někomu, kdo má mobilní osciloskop a projet to a změřit signál na cívce v tom režimu kdy to blbne ;) na tý jiskře se pozná buď že je špatná jiskra jako taková nebo z důvodu třeba chudý směsi. ale špatnej předstih bez snímače otáček nezjistí.
14:54:05
07.09.2007
minno
-> Labros: no musím si na to nájsť čas a poskúšať. Ono to vlastne robí niekedy aj pri akcelerácii, napr. idem 60 a postupne ako zrýchlujem, tak to mizne, az to cukanie zmizne uplne :/ Netesnosti v sani do vymeny karbeca za novy boli, teraz by uz byt nemali.
14:28:58
07.09.2007
Labros
-> minno: ještě bych chtěl upozornit, že v daném režimu (lechtání plynu) je skoro největší podtlak v sání, pak je menší už jen v deceleraci. Proto je to hodně citlivý na netěsnost v sání, jakákoliv netěsnost co se jindy neprojeví tady způsobí velký ochuzení směsi (malý množství směsi + malý množství vzduchu = chudá směs.) Zrovna jsem četl případ, kde chlápka s polem posílali rok ze servisu do servisu, měnili mu svíčky, kabely, zapalovací moduly, dokonce mu nabízeli výměnu hlavy za 30.000 - nakonec to byla naprasklá podtlaková hadička... Vynechávalo to zápaly právě při šimrání plynu při zpomalování kvůli chudé směsi a řídící jednotka pak přecházela do nouzového režimu.
14:24:16
07.09.2007
Labros
-> minno: já to nečetl pořádně a myslel jsem že i při akceleraci, pak možná opravdu nějak špatně funguje ta podtlaková regulace, vrazil bych tam na zkoušku jiný rozdělovač, můžeš si nejdřív zaznamenat jaký máš základní předstih, abys neměl pocit že si to rozhašíš, dáš tam jinej (nemusí být ani moc funkční, jen aby necukal v daných otáčkách) - jde tam dát jen jedním způsobem, akorát nastavíš nějaký základní předstih jako 5 stupňů, když to nepomůže, dáš tam zpátky ten nový s původním předstihem a nic jsi nezkazil.
22:01:46
06.09.2007
minno
-> llukass: sviečky sú nové, vzdialenosti elektród OK,

-> Labros: rozdeľovač som zatiaľ iný neskúšal, že by bol nový a už zlý? Je to PAL Hanhart

-> keny110: rozdeľovač je new, takže membrána asi prasknutá nebude

-> Labros: no veď práve, ono to skube len pri malej záťaži na "lechtání plynu"

Hm, ak to nerobí motor, čo by to ešte mohlo robiť? Otáčky nekolíšu, neviem identifikovať, či to skube motor, alebo niečo iné :/
21:43:23
06.09.2007
Labros
-> keny110: částečně máš pravdu ale ta podtlaková regulace se uplatňuje v režimu velmi malé zátěže
19:39:23
06.09.2007
keny110
podtlakovu regulaciu mas v poriadku??..tam je take cierne cudo a v tom je membranka ktora ked pukne tak je to na prd..a to by aj sedelo s tym ze sa ti rozcuka auto podla zatazenia motora..lebo ta membranka v podtlakovej regulacii ti vlastne podla okamziteho zatazenie motora a otacok upravuju predzapal..28 ..mozno sa mylim..ber to ako tip..4
22:06:41
05.09.2007
Labros
-> minno: A co ten nový rozdělovač, nezkoušels jiný? Nemůže mít v určitých otáčkách úplně špatný předstih?
21:57:19
05.09.2007
llukass
-> minno: a co svíčky? Nemáš na nich velké vzdálenosti elektrod?
21:22:26
05.09.2007
minno
10
23:03:18
04.09.2007
minno
-> bitmap: tlaky si ja nezmeriam. Komínok rozdeľovača je pôvodný, vôľa tam nejaká bude. Sanie by malo byť tesné, potrubie na hlavu pekne dosadá, a teraz ten nový karbeč tiež už pekne dosadá aj na potrubie. Starý karbeč bol aj zospodu krivý a s potrubím to teda dobre netesnilo.
22:44:54
04.09.2007
bitmap - zrušená registrace
-> minno: nemuze bejt vule na kominku k rozdelovaci?

Kompresni tlaky jsou jak maj bejt?

Ses si jistej, ze sani je 100% tesny?
22:23:26
04.09.2007
minno
-> Nwkt: tie sú nové
22:23:05
04.09.2007
minno
chveje auto - stlačím spojku - prestane, znova ju pustím - chveje zas. Dám iný kvalt (iné otáčky, rovnaká rýchlosť) - chvenie prestane, a takto sa to chová, či idem na 1, 2, 3 alebo 4.
22:22:28
04.09.2007
Nwkt
-> minno: A co třeba silentbloky motoru?
22:19:06
04.09.2007
minno
Tak sa znova hlásim s postrehmi.

Včera som odstránil axiálne vôle v zadnej náprave - skubanie auta neprestalo. Dnes som konečne nahodil úplne nový karburátor - nepomohlo. Skúsil som vymeniť cievku, sviečkové káble - nič. Skúsil som odpojiť podtlakovú hadičku od rozdeľovača a upchať náustok aj na rozdeľovači aj na karburátore - šiel som to vyskúšať, a zdá sa mi, že auto už ide kľudnešie. Možno sa mi to len zdá, pojazdím viac a dám vedieť.

Takže okolo motora je už všetko nové - motor po GO, nový karbeč, rozdeľovač, pumpa, káble, sviečky...Zadná náprava by už mala byť OK. Kde ďalej hľadať problém? Už ma napadá len skúsiť iný rozdeľovač. Tento je síce nový, ale človek nikdy nevie.

Je dosť nepríjemné s tým trhaním cestovať, niekedy to robí tak brutálne, že sa až človek bojí aby niečo neodpadlo. A robí to teda na všetkých kvaltoch pri určitých otáčkach motora - cca 2000-2500. Aj keď idem pomaličky na dvojke na 2200 ot., tak chveje celé auto :-(

Motor ide ináč veľmi pekne, keď nie je náprava v zábere, je to OK.

Chlapík, čo generálkoval motor (bol som to s ním testovať) vraví, že motor to nerobí. Niečo poobné vraj robilo aj jeho známemu a tiež všetko menil a nakoniec musel vymeniť celú polnápravu aj s nohavicou :-( To sa mne teda ale veľmi nezdá, by to nezačalo robiť len tak z ničoho nič...
10:47:55
02.08.2007
MiroJ
1
10:39:26
02.08.2007
minno
-> MiroJ: ty odporník3 3 3
10:33:53
02.08.2007
MiroJ
-> minno: no , niesom odbornik , a mozno to ma vliv hlavne na volnobehu , ale urcite sa to odrazi na klude behu motora , napriklad ak je II stupen zle nastaveny a je tam fuga tak si tadial aj bez vyziadania(ak nieje nutne otvorit II komoru) motor prisava zmes a mozno pri tej 70-tke na 4-ke este nieje potrebne otvorit II komoru a v tvojom pripade je vlastne "otvorena" , tak vetsie mnozstvo paliva motor pridusuje a prejavi sa to napr. trhanim , nieco ako u mna ked prudko zoslapnem plyn , motor sa pridusi a potom chyti druhy dych a akceleruje ... ale pokial toto cita nejaky odbornik , tak sa chyta za hlavu ze ake blasty to tu zas pisem 3
10:03:51
02.08.2007
minno
-> MiroJ: to fakt musia byt tie klapky tak na chlp presne?8 nechapem, na co moze mat taka pidi nepresnost vplyv. hm, no co uz, ten novy karbec asi kupim :)
09:54:19
02.08.2007
MiroJ
-> minno: nieje tu co k hadaniu , proste klapky nastavujes na ?stotinu, tisicinu? a proste ak by si to raz steloval podla "posuvneho a bez pripravku" tak by si zistil ze sa to neda presne lebo tie hodnoty sa menia aj ked len vanok zavanie . Staci ze klapka nesedi na povodnom mieste a hned je tam o fugu viac , navise pliesok klapky nema presny otvor a tak ma volu na skrutkach pokial ich nedotiahnes nafest a tak aj tam ti ujde presne nastavenie .... atd , ale nic si stoho nerob , ako tu bolo povedane stary karburator novym moresom nenaucis 3 , ja som sa stym zmieril a stelujem to vsetko odoka a slape to ... a kadejake trhanie pri 70-tke3 je pre skodovky seriovky bezne 1
20:35:52
01.08.2007
minno
-> Milos: Karbec som si robil sam :-) Tam je len jeden sposob ako tam tu hriadelku s klapkou vlozit. Co sa tyka upevnenia klapky na hriadelku - klapky som dal rovnako ako som ich vybral - a co sa tyka vystredenia klapky na hriadelke - sice su tam tie diery na klapkach na sroby vacsie - ale ako som dotiahol sroby tak sa klapka sama vystredila. Pred demontazou klapiek som si pozrel v akej polohe su uzavrete - v difuzoroch su na stenach take mini dierky - a klapky pri pohlade zospodu doliehali tesne nad ne. Po preskladani doliehali rovnako.

Pred tym ako som s tym robil mi drhla druha klapka, tak som jemne obrusil hriadelku a uz viac nedrhne.

Ten karbec som fakt tak porobil, ze vsetky mechanizmy krasne lahucko funguju. A vsetky diely ako gumicky, membrany, skrutky volnobehu su nove. Takze fakt jedina chyba toho karbeca je ze je trochu krivy na stene medzi 1. a 2. komorou. Ale to bolo aj dlho predtym.
20:15:21
01.08.2007
Milos
-> minno: rozladis to tym ze to tam nespravne vlozis, proste bude drhnut, nmoze to byt trosku vyosene, a tak, ja si myslim aj tak ze tie go karbecov stoja, za ..., proste vydrzoi to mozno chvilku a potom to je zase v haji, a ked smiem vedet kolko sa pyta za go karbecu ? lebo co som pocul tak okolo 1500, a to si fakt racej kupom za 3t novy
18:28:31
01.08.2007
minno
-> MiroJ: nechcem sa hadat, ale ked vyberies klapky a das ich naspat tak sa nema co rozladit4
18:24:21
01.08.2007
MiroJ
-> minno: len tym ze si rozobral klapky hoci si stelovacie skrutky nepohol si ich rozladil ale ak ten clovek naladil tak je dobre ... ja len tak .... nic som nepovedal5
17:24:14
01.08.2007
minno
-> MiroJ: s dorazovými skrutkami klapiek som ja nerobil nič, klapky pekne sedia a tuším generátor (človek čo generálkoval motor :-)) sa ich chystal ešte mierne doladiť.
16:59:43
01.08.2007
MiroJ
-> minno: a co tak nastavenie tych klapiek co si rozobral ? pri nasadzani naspet , ak si sa pozrel cez zavrete klapky nepresvitalo svetlo , sedeli celou plochou v kruhu ? nastavil si pomocou odchylkomenu potrebne otvorenie ?
08:29:50
01.08.2007
minno
-> Milos: v pohode. on ale nie je len vycisteny, je v nom uz takmer vsetko vymenene za nove
08:19:52
01.08.2007
Milos
-> minno: moze to robit, ono zato ze to vycistis, to neni vsetko, to neni stav 100%, ale iba vycisteny, neber to jak urazku,

inac ja na novy motor daval novy karbec1
22:13:13
31.07.2007
Labros
-> minno: pokud z něj jde v určitým režimu chudá směs, tak stoprocentně.
12:05:08
31.07.2007
minno
no ved to sa snazim niekde zohnat :) ale bodli by mi nejake nazory, ci to moze robit karbec v stave ako mam ja...
11:57:29
31.07.2007
Petrxall
puč si od někoho karburátor v dobrym stavu a vyzkoušej jak to s tim pojede
07:34:03
31.07.2007
minno
teraz som šiel s autom s väčšou záťažou (3 osoby) a skubanie som pociťoval viac. skúšal som aj trochu obohatiť zmes sytičom, no nepomohlo.
21:24:35
30.07.2007
minno
Ňo, tak som sa bol teraz trochu povoziť, 90 km cesta za mnou a zistil som nasledovne... Skube to pri akomkolvek prevodovom stupni, a otacky, pri akych to robi, zavisia od zatazenia motora. Pohybuje sa to v rozmedzi cca 2000 - 2500 ot. podla otackomera. Niekedy to nerobi vobec, napr. pri akceleracii dole prudsim kopcom. A celkovo fakt zalezi od zataze motora. Podla mna to bude asi tym karburatorom...akoby bola v tomto stave chudobna zmes...Po vyradeni motora zo zaberu to nerobi.

A ako vravim, pred generalkou mi to takto tiez skubalo uz dost dlhu dobu pri "lechtani" plynu cca 40 km/h na trojke.

Motorom ako takym to urcite nebude. Po generalke je tam vsetko nove, zostal jedine povodny karbec...sice porobeny, ale povodny a s netesnostou medzi 1. a 2. komorou.
20:25:28
30.07.2007
Labros
co zkusit ucpat podtlakovou regulaci a projet to? myslim ucpat tak aby to odpojenou hadičkou nepřisávalo falešnej vzduch. Jinak taky mám takovej pocit že by to mohla být spíš převodovka než motor...
15:42:46
30.07.2007
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> minno: ak ti to nerobi ak preradis do trojky, alebo pri tych istych otackach na dvojke trojke, tak by som to neriesil, osobne si myslim ze tych 2tis otáčok na tej 4-ke je pre ten motor nehvodné, než sa to všetko zabehne6
12:20:18
30.07.2007
minno
ho i?
23:31:16
29.07.2007
minno
-> kuko: ta naprava to je len jeden z tipov, ale napr. ak su dodrbkane "kamene" na poloosi tak to mozno moze robit.
23:28:13
29.07.2007
kuko
-> minno:

ak to robi len v zabere tak by som to typoval na prevodovku, poloosa nema preco sama od seba zacat vybrovat
23:24:42
29.07.2007
minno
-> kuko: no hej, ale ak to robi naprava len ked je v zabere?
23:22:37
29.07.2007
kuko
-> minno:

napravou by to bolo, keby to aj po vysliapnuti spojky v tej rychlosti robilo, vyskusaj
23:19:35
29.07.2007
minno
-> Milos: aj karbec nastaveny, volnobeh, startovanie, celkovy chod super.

A nemoze to robit aj naprava? Uz dlhsiu dobu mi nejako bucha asi poloosa, alebo co, ale to robi len pri prechode nejakou velkou nerovnostou a este som to neriesil.
23:11:04
29.07.2007
Milos
-> minno: pisal si sice ze predstih a take veci su nastavene, a karbec je tiez nastaveny ? neni chudobna zmes ?
22:59:09
29.07.2007
minno
-> noname: cooo?9 9 hej silentbloky na priecke su vsetky 4 new, ale nexe sa mi verit ze by pachali taketo zlo...
22:57:37
29.07.2007
minno
-> Milos: -> Milos: hej tak ako keby dochadzal benzin, proste skube. na tej stvorke je pri tej rychlosti podla tockomera okolo 2200 tociek. na trojke pri takych istych otackach som nic nespozoroval...mozno ze len trosku tiez, ale to je do pohody.

a robi to hlavne ked idem konstantne tych 70, ale aj ked pridavam, v urcitom pasme to skube a potom sa to strati. viac ako 90 som s tym este nesiel, tak neviem ako sa to chova vo vyssich otackach.
22:49:54
29.07.2007
noname
taka mala chujovinka menil si silentbloky na priecke?? prertoze tie moje dokym si sadli a tiez som robil go to hupalo sklbalo s autom na 5ke pri 70-80ke na nizsom prevode tiez nie proste pri mensej sile na motore
Extreme Tyres