skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zapojení alternátoru 55 A z felicie
Já mam altík z fiata ducato 70A , jediný problém byl v tom že jsem měl na kontrolce místo žárovky diodu a altík se nemohl nabudit po výměně zpět za žárovku funguje bez problému.
žárovku nemusíš, jestli bude nabuzenej
já ji neměnil, je tam přístrojovka ze 130 hranatá, nejspíš 1,2w
kablíky zaizlovat, nejlepší smrštovací bužírka, někam pěkně zamotat
já ji neměnil, je tam přístrojovka ze 130 hranatá, nejspíš 1,2w
kablíky zaizlovat, nejlepší smrštovací bužírka, někam pěkně zamotat

A jeste je vhodne pouzit zarovku do palubovky tusim 1,2W jako u fava
-> rolls: nech ho tam jen tak nebo ho sundej. Puvodni kabely do nej muzou byt zapojeny. Pripadne vypojeny a zaizolovany
-> Dušan: a co s reglerom?
Zapojeni tohoto alternatoru je jednoduche.
1. Ocko { silny kabel } pripojit normalne pod maticku jako u 120kovyho alternatoru
2. Modrej kabel pouzit a pripojit na alternator. Je tam jen jedno misto na pripojeni.
3. Zlutej kabel nekam zaizolovat a schovat na pozdejsi dobu, kdyz budete chtit treba pouzit skodovackej altec.
4. Jeste byva pod tou matickou jeden kabel tenci a ten patri na stejne misto jinak je jen k vyhrivani okna
1. Ocko { silny kabel } pripojit normalne pod maticku jako u 120kovyho alternatoru
2. Modrej kabel pouzit a pripojit na alternator. Je tam jen jedno misto na pripojeni.
3. Zlutej kabel nekam zaizolovat a schovat na pozdejsi dobu, kdyz budete chtit treba pouzit skodovackej altec.
4. Jeste byva pod tou matickou jeden kabel tenci a ten patri na stejne misto jinak je jen k vyhrivani okna
no ktejto otazke sa pripojim aj ja...mam 70A altik felda a tiez ma zaujima to pripojenie na kablovacku...co zapojit, kam zapojit, ako zapojit...najlepsie aj s foto ako pre blbca

-> spartra: ok, to chápu...ale co jsi udělal s těma drátama do jdou do normálního relé?? víš...když ho odpojím, tak tam budu mít prázdnej konektror.... bude pak všechno fungovat? nechce to nějak přezapojovat?? Nebo nemohl bys mi třeba udělat pár fotek zblízka???

-> kaprik faster: já ho tam nemám
relé je v alternátoru


-> spartra: to už jsem taky slyšel...ale jak to teda zapojit????přece jen tak nemůžu odpojit relé.....
??
??

-> kaprik faster: mno to původní relé nepotřebuješ
nebo mne opravte

nebo mne opravte
nemá někdo nějaké schéma nebo tak něco??? není blbost nechat tam normální relé když v tom altíku už relé je??? nechci to posrat!! má to někdo zapojené please??
Nebo fakt stačí nechat stávající relé a k tomu altíku prostě jen zapojit baterku a drát ke kontrolce D+ a nic víc?? Nechat to tak jak to je??
Nebo fakt stačí nechat stávající relé a k tomu altíku prostě jen zapojit baterku a drát ke kontrolce D+ a nic víc?? Nechat to tak jak to je??
Regulator je v altikach od Favorita, tudiz se vynechavaj kabilky k nemu
ale maj jiny uchyceni dole - takze se to musi nak upravovat


-> spartra: díky za radu



-> Urbi: Regulátor je v něm takže nic...
Využiju téma, prosím nevíte když dám altík 70A nebo kolik má ten silnější z felcky ani nevim přesně, tak musím menit regulátor nebo cokoli, nebo stačí jen prohodit altík za stávající 55A???
kapr, zapojíš tam akorát přívod k baterce, čili očko a drát vedoucí ke kontrolceD+, tot vše
Dávám ho do škodovky a nevím jak ho správně zapojit...klasickej alternátor u šáde má 4 dráty D + (svorka), DF (svorka) , B+ (tam jsou 2 pod matkou). No a tenhle altík má D+, B+ ale nemá to DF...
Takže jak to zapojit? Prosím o radu...díky
Takže jak to zapojit? Prosím o radu...díky