Podtlak k posilovači brzd-umístění.

prohledat
8 příspěvků (zobrazeno 1 až 8) od 26.07.2007 do 26.07.2007, založil/a lubor
řadit dle data
10:01:08
26.07.2007
lubor
-->COL:No tohle mě taky teď napadlo-mezikus mezi karburátor a sací potrubí s propojkou a vývodem-asi to tak udělám.
To potrubí bylo dost drahé(na zakázku jediný kus) na to,abych do něho vrtal,a vařením pak dál oslaboval stěny.
Karburátor DCOE je dost těžký na to,aby to pak mohlo i prasknout.
09:51:34
26.07.2007
COL
Tak jedine vyveva. Pod ventilovym vikem zadny pouzitelny podtlak neni. Nebo proste navrtat sani, nebo dat mezi hlavu a sani nebo mezi sani a karby mezikus s odbockama.
09:37:30
26.07.2007
D00little
-> lubor: pod vikom ventilov je akurat tak smrad a tlak z karteru:)1
08:58:43
26.07.2007
Dally
teda pokud nechces vrtat do sani
08:47:32
26.07.2007
Dally
No u přeplňovaných motoru se podtlak bere z vývěvy tak ji tam budes muset asi napasovat -)
08:42:11
26.07.2007
lubor
Já si to myslím,nevím to-to je rozdíl.Proto se ptám.Do sacího potrubí totiž za žádnou cenu nic vrtat nechci.
08:33:24
26.07.2007
Dally
z ceho usuzijes ze je pod vikem ventilu podtlak?? tam dle meho nazoru podtlak neni
08:07:00
26.07.2007
lubor
Řeším teď problém s umístěním podtlaku(normálně je ten šroub se zúženým ústím na sacím potrubí zboku a je na něj napojena hadice od podtlakového posilovače brzd)neboť mám uplně nové sací potrubí přes hlavu a jeho konstrukce víceméně už neumožňuje do něj opět vrtat díru na šroub podtlaku.
Potřebuji zjistit,zda ten šroub s ústím můzu umístit do hrdla víka ventilů (vyvrtat díru,obvařit,nasadit hadici podtlaku) a nebo to není dobré řešení.Podle mého je podtlak pod víkem rovnocenný podtlaku v sacím potrubí-čili by neměl být problém.Ptám se hlavně téch,kteří to už viděli a nebo to tak sami mají.Díky.
Extreme Tyres