skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
značení motoru
23:33:55
20.02.2012
20.02.2012

StepaNoFUN
-> Petr Volfik: BMM překuchaný na MPi... Zejtra mě to čeká taky... :-D
23:29:47
20.02.2012
20.02.2012

Petr Volfik
-> Stepan FUN: Snímač klepání je mezi 2. a 3. válcem v tom závitu, hlava má osmičky ventily, klikovka vyndavací kroužek na setrvák. Na bloku jak má fávo sluchátko je sice jeden šteft ale ještě 3 díry se závity. To asi fakt Mpi nebude ani přeražený.
23:16:47
20.02.2012
20.02.2012

yaris
jo a nebo to číslo je normálně vymazany(myslim to za rozdělovačem)

23:10:09
20.02.2012
20.02.2012

StepaNoFUN
-> Petr Volfik: Podívej se kde to má snímač klepání. ;-) Ale každopádně je to buď předělávka, nebo přeražený číslo.
22:57:03
20.02.2012
20.02.2012

Petr Volfik
Mam doma motor značenej 781.136B ale má na sobě setrvák i sání i lištu na svíčky i záslepku na rozdělovač prostě věci z Mpi. Mohlo to takhle bejt daný original do auta a nebo si myslíte že je to předělávka?
11:42:47
14.07.2007
14.07.2007

Claymore
ale todle neni 120
ale 136


22:38:42
04.07.2007
04.07.2007

Rapid135
-> Gryzly: rozpoznavaci znak by mel byt i jedno tlusty zebro oproti 105/120 moja 130 to rok 87 co me lezi v pristresku ma jedno (uz si nepametam kery zebro) o poznani masivnejsi jak 120ka
21:58:01
04.07.2007
04.07.2007

petr s
-> Gryzly: Když chceš jde změřit vrtání a zdvih po vydělání svíčky je na to přípravek
21:54:56
04.07.2007
04.07.2007

pinokio110
Claymore-kupoval jsem v Mototechně bloky 130-byly bez čísel,takže raznice-čísla seděly a vše v pohodě,je to nákej pátek,nevím jestlise dneska ještě prodávaj bez čísel.
17:54:43
04.07.2007
04.07.2007

Gryzly
-> petr s: To chcu vidět jak určijou jestli mám 105, 120, 120LS, 130. když jim zamaluju barvu na hlavě. To je pak na dohodě. Jedno auto co jsem měl, tak tam v roce 1992 dělali přímo v Mladé boleslavy generálku mototru výměnným způsobem (majitel byl státní podnik), do Š120LS z roku 1984 dali motor Š130, uplně nový. v papírech bylo napsáno číslo motoru výměnné. (běžné u firem za komančů) a když se to v roce 1997 přepisovalo z s.p. na a.s. tak na dopravce napsali přidělili číslo a napsali typ Š120LS, takže v tom autě je motor Š130 legálně veden jako Š120LS. na dvoupístkách a kyvce. Na emisích sje mbyl dvakrát a jen obsal přidělené číslo motoru a po typu nepátral. A to logo na hlavě je jedinej poznávací znak z venku.
14:08:47
04.07.2007
04.07.2007

Claymore
jj, dík moc za názory... Já jenom jestli s tim pak nebudou nějaký problémy...
23:54:14
03.07.2007
03.07.2007

BoRiS!!!
-> Claymore: Je to podle me take new blok par takhle znacenych kousku jsem tu mel.
23:01:26
03.07.2007
03.07.2007

petr s
-> Gryzly: Typ by ti měli určit na STK jestli jsou tak dobří
22:57:22
03.07.2007
03.07.2007

Gryzly
-> petr s: a jak to je ted? 4íslo motoru se neeviduje. koupíš nový blok a číslo motoru ti asi nepřidělí když se neeviduje. a typ motoru ti nemužou přidělit, protože ten je jako daný konstrukcí. Takže pak nebudu mít na bloku ani číslo ani typ?
Brácha má ve Fáčku z roku 1996 předělené číslo motoru a je tam jen číslo. typ je jen v techničáku.
Brácha má ve Fáčku z roku 1996 předělené číslo motoru a je tam jen číslo. typ je jen v techničáku.
14:06:52
02.07.2007
02.07.2007

Claymore
jj v Rapidovi už ho mam... ale mam vydanej novej techničák.. a tam o tom autě je napsaný uplný....
12:58:34
02.07.2007
02.07.2007

Matsoft
-> Claymore: pokud je to cista plocha, tak to byl motor staveny do new bloku nebo new motor. tak to jsi stastny clovek. ten pokud ho das do 130/rapid zlegalizujes jako prd.
10:34:25
02.07.2007
02.07.2007

Claymore
tam neni vubec nic.. tam je jenom čistá plocha...
10:27:37
02.07.2007
02.07.2007

petr s
-> Claymore: a za rozdělovačem?
09:57:48
02.07.2007
02.07.2007

Claymore
tak tady to je, ale nejde to pořádně nafotit
09:49:00
02.07.2007
02.07.2007

Claymore
jj, jdu to nafotit
09:48:38
02.07.2007
02.07.2007

Claymore
vlastně nikde neni žádný číslo... jenom G
09:25:05
02.07.2007
02.07.2007

Matsoft
-> Claymore: udelej foto.. pokud nemas nic ani za rozdelovacem, tak je to new blok motoru a ten se da zlegalizovat.
09:23:14
02.07.2007
02.07.2007

Claymore
vlastně nikde neni žádný číslo... jenom G
09:22:14
02.07.2007
02.07.2007

Claymore
žádný jiný číslo nikde neni

07:26:30
02.07.2007
02.07.2007

petr s
-> Claymore: Tak hledej číslo za rozdělovačem
07:23:34
02.07.2007
02.07.2007

Claymore
781.136 nacpanej v rapidovi

00:31:55
02.07.2007
02.07.2007

Matsoft
-> Claymore: a co to ma byt za motor?
00:11:06
02.07.2007
02.07.2007

Claymore
zátra dodam foto
00:10:25
02.07.2007
02.07.2007

Claymore
Jak je možný, že když sem se dneska konečně pustil do čištění motoru sem na bloku tam kde má být normálně číslo motoru našel jenom na středu G... a pro rejpaly.. i po sebevětšim čištění sem nenašel stopy po broušení... a vypadá to profesionalně vyražený....