Budík tlaku oleje - rada

prohledat
20 příspěvků (zobrazeno 1 až 20) od 28.06.2007 do 02.06.2024, založil/a Faňas
řadit dle data
22:57:49
02.06.2024
George_S
A tady odbočky nebo tomu říkají adaptér
zvětšit Budík tlaku oleje - rada - obrázek od George_S vložen 02.06.2024 22:57:49
22:56:39
02.06.2024
George_S
Tady je obrázek čidla
zvětšit Budík tlaku oleje - rada - obrázek od George_S vložen 02.06.2024 22:56:39
22:46:40
02.06.2024
George_S
Abych pravdu řekl tak jsem to tu slyšel poprvé že by vedla hadička k budíku. Já jsem si kupoval normálně s čidlem do motoru s kabelem do budíku. A čidlo dělají s dvěma kontakty jeden do budíku a druhý ke kontrolce nebo se dá přikoupit odbočka i redukovaná kde se našroubuje původní čidlo ke kontrolce a čidlo k budíku nebo našroubuješ zmíněné dvojité čidlo tlaku a do druhé teplotní čidlo a dáš si i budík teploty oleje.
upraveno 1x, naposled 02.06.2024 22:55:00
00:10:25
20.05.2024
Boco
Ja mám na bloku origo 110R spravenú úpravu na plnoprietokový filter a v prírube je čidlo na teplotu oleja a tlaku zo žigula. Budík na tlak bude asi nejaký VW, funguje to bez problémov už roky
zvětšit Budík tlaku oleje - rada - obrázek od Boco vložen 20.05.2024 00:10:25
15:17:05
14.05.2024
Hanz1912
-> Bery: na volnoběh při teplotě oleje 90° a volnoběh klasika těch cca 900 tak skoro 1,5 baru. A ve vyšších otáčkách max 4,1 nebo 4,2 asi. To vypnutí klíčku zkusím. To mě nenapadlo
13:49:15
14.05.2024
Bery
A kolik ti to maže? volnoběh, v otáčkách? a pak třeba takový indicie jako když chcípneš motor, za jak dlouho se rozsvítí čidlo mazání - jesli ihned, tak něco asi bude volnější...
10:57:10
14.05.2024
Hanz1912
-> Borderer: to asi nebude můj případ. Snad. Motor má najeto 26000km z nových origo dílů. Už jsem jeden budík měnil protože začal ukazovat nějak málo. A taky ručička lítala. Vyměnil jsem budík a chvíli byl klid a pak zase začalo
10:03:23
14.05.2024
Borderer
-> Hanz1912: Asi tě nepotěším, ale přesně tohle chování na tlakoměru mne dělal motor, když byl KO na klice. Tlak oleje lítal podle toho, jak lítala klika v šále a olej měl větší/menší mezeru k úniku. Vyměnil sem šály a bylo po problému.
06:16:07
14.05.2024
Hanz1912
Zdarec. Trochu mě štve jedna věc. Při nastartování se ručička lehce třepe. Čím víc se olej zahřívá, tím více se ručička třepe. Ale když tomu šlápnu třeba na 6000ot tak to přestane a ustálí se. Zkoušel jsem i ovzdušnit u budíku když motor běžel ale nepomohlo. Setkal se s tím někdo? Budík mám z erka a hadice od motoru k budíku v kuse
17:30:56
04.07.2007
Gryzly
-> Bobesh: Tak takovej měl brácha v Garde. bylo to udělaný spíš jako tachometr, než jako palivoměr.
18:45:52
03.07.2007
Bobesh
-> Luukkyy: Naprosto souhlasím,na tenhle fakt jsem úplně zapoměl ale jinak se onen budík vůbec neliší,prostě u erka to měří tlak oleje a u AVIe tlak vzduchu v soustavě posilovače. U svýho jsem ho vyměnil za tlakoměr z Karosy,pro přesnější odečítání,tj. škála nebyla nahoře a náhon odspoda ale škála okolo a náhon zprostřed.
13:38:13
03.07.2007
Luukkyy
-> Bobesh: -> Gryzly: Avie tlakoměr oleje nikdy neměla. Měla tlakoměr vzduchu v brzdové soustavě 4
10:29:09
03.07.2007
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
Mam EQUUS teplomer oleja a je to smejd smejdovaty, ukazuje to asi teplotu na proxima centauri, ale teplotu oleja urcite nie, pocas jazdy to stale nahodne kolise medzi 50 a 110, cidlo mam na Erke v prietokovom srobe na ktory sa pripaja hadica co ide k chladicu oleja.... Ak je aj tejn tlakomer taky kvalitny..... tak by som ho radsej nedaval do auta.... Inak, ten budik som mal aj rozobraty, lebo som ho transplantoval do skodovackeho budika a vnutornosti vyzeraju, za ich skladali v Kamobodzi po pracovnej dobe.....
09:21:00
03.07.2007
Radar
tor Faňas: Condrad má v katalogu budík EQUUS v sadě i s čidlem, ale stojí to cca 900,- Kč, což není zrovna málo. K tomu čidlu se dají dokoupit redukce s různejma závitama. Ta stojí tuším 130,-
09:28:41
29.06.2007
Bobesh
-> Faňas: Na vrakovišti,po burzách atd. nebo po net obchodu od CONRADa nebo EQUUSu novou sadu ale mě se nelíbí vzhled a po funkční stránce jsem taky neslyšel zrovna samou chválu.
09:02:38
29.06.2007
Faňas
Dik.Zkusim to nejak vymyslet.Nechce se mi tam ten z erka dávát, protoze kdyby někde něco netěsnilo, tak budu mít olej z motoru fuc a třeba plnou podlahu.Nevíte teda kde bych sehnal ten elektrickej s čidlem?

08:21:14
29.06.2007
Bobesh
-> Faňas: Můžeš to udělat jako na Erku,pod kontrolkovým čidlem byla redukce a na ní průtok. pancéřová hadice do držáku na nosník (kvůli výkyvům agregátu) a dál pokračovala klasická trubka jako na brzdy,spojku,benzín až pod palubku,tam opět přechod na pancéřovku a do budíku. Nebo se zeptej Vojtíka,ten to má dělaný dle sebe. Nebo použít elektrickej,pak pouze připojíš vepředu budík a dozadu táhneš kabek k čidlu. Je to ovšem trochu problém sehnat budík i čidlo v sadě a aby bylo funkční,nový stojí majlant .
08:14:24
29.06.2007
Bobesh
-> Gryzly: AVIA měla stejnej s Erkem a byl mechanickej. Elektriku měli třeba VAZ 2103 (LADA 1500-1600),NIVA,pak třeba ARO 240 ale český povozy nee,krom ZETORu a tam se používal maďarskej.
00:03:47
29.06.2007
Gryzly
brácha měl v garde hadičku natáhnutou až do palubky, dělal to minulý majitel.

elektrický tlakoměry prej m+ěla Avia a s budíkem velkým jako palivoměr v šáde.

Jinak pohledej na vrakovišti v jiných autech. A dá se to sehnat i od firmy Conrad, ale docela drahý.
23:03:22
28.06.2007
Faňas
Zdravím.Potřebuju radu.Chci si dát do auta budík tlaku oleje.Koupil jsem si klasický budík + přirubku k čidlu na hadici.Myslím, že s tím budou hrozné galeje tahnout hadici od motoru až pod palubku tak si říkám jestli bych raději neměl koupit elektronický.Nevíte, kde sehnat?A popř. jestli se dá sehnat budík s čidlem přímo na blok 742.136?
Extreme Tyres