skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Bmm 50kw + Cimbu chip
prohledat
115 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 16.06.2007 do 03.08.2020, založil/a Skoda RBK - zrušená registrace
-> Milan 136: Jak říkáš - je to rozumnej soft na diagnostiku, ale na vše ostatní je prostě "hloupej"...
-> Tomaso435 18.07.20 16:08:10: fabie bude mít flashovací jednotku, tam může po kabelu změnit "vše"
u starých se prostě musí vypájet šváb

-> Tomaso435: Vag comem určitě nic 

Jo sry Felda:)))) já motam fabii MPI
-> Tomaso435: Nevím jak u MPi, ale u OCT mi Zdeněk švába měnil. Osobně jsem byl u toho.
A nevím, co bys tam VAG-COMem chtěl měnit. To je na tohle poměrně hloupej software. ;-)
A nevím, co bys tam VAG-COMem chtěl měnit. To je na tohle poměrně hloupej software. ;-)
-> Tomaso435: No já jsem mu jednotku posílal a něco tam letoval, to je metoda když tam někdo nechce jet.. Tak nevím kdo viděl, že to děla bez rozdělání jednotky.. Ono je vcelku jedno co to udělá na brzdě, protože přechody atd. brzda nepozná.. A když je cítit, že se s tím autem jede líp, je to asi pozitivní..
Mě by hlavně zajímalo v čem v řj když si otevřu VAG COM když se pohrabu, to udělá "tu změnu" ala čip. Cimbu se hrabe v řj pomocí kabelu klasické diagnostiky a jednotku jako takovou vůbec nevyndává ani neodpojuje . Mění tam místo zápalu v určitých otáčkách takže takový to občasný zakopnutí MPi a houpavý výkon se stoupáním otáček se tím odstraní. Blbě řečeno pohne prostě s rozdělovačem :D ale určitě nemění mapy, to by asi "diagnostikou" nešlo...
Proto je ASI jedinej kdo nepájí nic v řj , nic tam nemění a netrva to x hodin a nevytváří žádné své mapy a názvy ři jako třeba pražský sportmotor kde název řj nese ve vagcomu jejich jméno a to na stk může bejt průser... Ale asi bych zásahy cimbu nenazýval Chip, nýbrž nějaký polazení detailů na který fabrika prostě srala...
A co se týká měření, po cimbu lze naměřit i méně než před :D ale kultivovanost motoru je lepší a tim asi i spotřeba. .
Proto je ASI jedinej kdo nepájí nic v řj , nic tam nemění a netrva to x hodin a nevytváří žádné své mapy a názvy ři jako třeba pražský sportmotor kde název řj nese ve vagcomu jejich jméno a to na stk může bejt průser... Ale asi bych zásahy cimbu nenazýval Chip, nýbrž nějaký polazení detailů na který fabrika prostě srala...
A co se týká měření, po cimbu lze naměřit i méně než před :D ale kultivovanost motoru je lepší a tim asi i spotřeba. .
-> upír 130: Jinak to jejich veškeré obchodní info máš na těch jejich stránkách, takže zbývá obětovat 3ku a jít si to někam změřit.
www.cimbu.cz/index.php?pa ge=ecu&a...
www.cimbu.cz/index.php?pa ge=ecu&a...
-> upír 130: Tohle pokud se nebudeš měřit, tak jsou to jen spekulace, nevím jestli ta jednotka umí reagovat na změny hardwaru. Pokud je motor sériový a pouze se vymění jednotka tak asi lepší, otázka jestli se to popere se zmenou KP, časování nebo výfuku.
Ahoj, obnovil bych tohle téma, a protože je už starý, tak určitě tu budou lidi, co maj další zkušenost s montáží cimbu jednotky do mpi 50kw. Zajímaly by mně vaše zkušenosti, ať s úpravou motoru, nebo jen na sérii, případně co vám přineslo víc, jestli jen úprava nebo chip. Klidně jen pocitově, nebo klidně protokol z brzdy, nebo třeba jen zkouška proti kopci ve dvou bodech, cokoli, díky.. Právě jsem prošel touto úpravou :)
Vlastní čertsvá zkušenost s Cimbu chipem na 1,3 MPI 50KW,motor se znatelně zklidnil při přechodech,je daleko kultivovanější při přidání i odstavení plynu a celkově se chová kulturněji než série.Za sebe můžu vyjádřit jen spokojenost (a že sem hodně kritická osoba na podobné
věci) a poděkovat Vicimu,který jako jeden z mála ví co dělá a říká.
věci) a poděkovat Vicimu,který jako jeden z mála ví co dělá a říká.
-> Labros
Asi si nerozumíme.... Reagoval jsem tím na Tunera#2,proč se možná povedlo polepšit HTPéčko...
Asi si nerozumíme.... Reagoval jsem tím na Tunera#2,proč se možná povedlo polepšit HTPéčko...
ja jednou blbe dopadl. varuju pred firmou Tommu Motor Tunig ze Studenky - Ing MUCK!!
Když jste u toho přečipování feldy, tak si dejte, abyste nedopadli nějak takhle
www.hetcl.cz/index.php?id 1=3&...
www.hetcl.cz/index.php?id 1=3&...
-> Dedla: Kromě toho podle mě nemá smysl dělat škrticí klapku co bude otvírat na 60%, to už je lepší udělat menší klapku která bude otvírat na 100%
Taky mám čip od Cimbu + vačku a řeknu vám jsem z toho celej rozladěnej.Má to detonační spalovaní a odchází Lambda sonda za druhou.Tak kde je problém

j maxi tak tak.... jak jsme psal pokud nekdo ma zajem cimbu zkusit, muzu slouzit. prehodim, nastavim vagem, da mi zalohu 2500 a muze jezdit. za tyden bud rekne ze chce a zustane to tak a nebo ze nechce a vse se zas vrati... :-)
Několik lidí kolem mě si dávali čipovat feldu. Nejčastěji cimbu. Samozřejmě že mi tvrdili,jak to jede...aby ne když je to stálo 5tis. Ale objektivní posouzení je jen a pouze...jak psal Vici na brzdě.
podstatný už bylo napsaný....přínos to má,ale ne přínos poníku. Já osobně bych za to 5tis nedal ani omylem. Když se vymění alespon vačka a jsou k tomu patřičný data,pak je to už o něčem jinym...
Konkrétně u toho BMM mi neni jasný kde by se ty koně nahanly
podstatný už bylo napsaný....přínos to má,ale ne přínos poníku. Já osobně bych za to 5tis nedal ani omylem. Když se vymění alespon vačka a jsou k tomu patřičný data,pak je to už o něčem jinym...
Konkrétně u toho BMM mi neni jasný kde by se ty koně nahanly

-> Dedla: To bych spíš věřil naopak, že ten "E" plyn bude otvírat na 60%, jestli otvírá lanko se lehce ověří
-> Dedla 23.06.07 13:03:32: To mě bylo právě divné a je mě to jasné 

-> Mantrabeach: mas pravdu, motory maju rezervu a slusnu......no zmenou bohatosti zmesy a posunutim obmedzovaca hore 5kW neziskas, ziskas inymy upravami , pomocou ktory dostanes do motora viacej zmesy, vo vyssich otackach a z lepsim prieplachom
Skdoa ze se neozval jeit. ten byl pred a po na brzde s 1,6 a pred i po nabrzdil dle ocekavani to same. ale chip si nechal protoze se s tim pak lip jede..... byl to chip cimbu
Většina "čiptuningářů" jsou lháří a podvodníci s tím co nabízejí! Podle mě patří do kriminálu,protože ze svých zákazníků dělají objeti klamavé reklamy!
Jinak jak už jsem psal: Důležité je měřit PŘED a PO. Může si to nechat změřit každý jedinec sám! Ale zase mu je líto bankovek,že jo?! (např.:cena jednoho měření u Auto jarov je téměř 2000,-Kč)
Už k tomu nemám co víc dodat...
-> Tuner#2
Továrník p.Čepek by v životě nesledoval podobné fóra a u ž vůbec ne tyto ptákoviny komentoval.
Na 1.2 HTP je klidně možný,že jim ten "E" plyn konečně otvírá klapku na plno e ne na nějakejch cca 60%...
Továrník p.Čepek by v životě nesledoval podobné fóra a u ž vůbec ne tyto ptákoviny komentoval.
Na 1.2 HTP je klidně možný,že jim ten "E" plyn konečně otvírá klapku na plno e ne na nějakejch cca 60%...
ale byla by vhod ta brzda od nekoho kdo na nejaky fabii nebo felde cip ma...
ale jo to ono to výkon přidá ale je to celkem neznatelný třeba u ty felicie ale spíš bylo znát jak to šlo líp a nevadlo to ve vyšších ot. každopádně čiptuning je super věc jnak relativne levne s minimalním zásahem poladit auto =)
zajímavý téma.Mě by teda docela zajímalo proč dneska nabízej firmy chiptuning když to podle vás nic nepřidá.Nemyslím teď turbomotory,to je něco jinýho,ale prostě klasickej atmosférák.Nechápu proč by nešlo změnou dat v ŘJ přidat nějakýho toho šemíka.Vždyť ty motory maj rezervu z fabriky aby vydržely co nejvíc ve všech podmínkách.To mi nikdo neodepře.Jinak se řadím k -> Tuner#2: a souhlasím s ním.mě neříkejte že žádnej člověk co si koupil třeba fabii a nechal si ji načipovat s ní nebyl pak na brzdě?
jezdil sem s feldou II 1.3MPI 50kW a po chipu se nechala vytacet vic diky posunu omezovace a pres 5tis. ot. to tolik nevadlo ale spis se pri bezny jizde tak nejak zlepsil celkove chod motoru o nejakym narustu vykonu se asi moc mluvit neda ale ten motor sel tak jakoze lip...kultivovanejc tot asi vse...u atmosfery
-> Labros: Bylo to psáno ve Škoda speciálu a psali, že to bylo jen řídícím SW, bez mechanických úprav, ale je možné, že tam byla rezerva jak píšeš

kazda seriova felda ma vyssi vykon ako 50kW cize 51 a viac...... cize 54kW-50kW =to je ten slubeny chiptuning
Na ty fabii jsem slysel, že to je jen úpravou ŘJ a prý by i starý HTP 40kw a 47kw meli jit "nacipovat" novym softem z novy fabie aby mely pak taky 44kw a 51kw. Tohle jsem teda jen slysel, nevim co je na tom pravdy
-> Jirik : Toď sen kašdého čezkého Otunera.

No já četl, že je to tak, že si automobilky nechávají rezervu, aby mohly po faceliftu zvýšit výkon. Nevím, nepodepsal bych se pod to. Například mapa předstihu je taková "konzervativnější&qu
ot; že se by se dala ještě trochu vylepšit. Myslim že novou fabii dávat na brzdu jak navrhuje Vici nemusíme, že už to udělali ve fabrice a výsledku můžeme věřit. Pokud nejde o tovární úpravu, ale nějakou tuningovou firmu, pak můžou provést obohacení, sice podle mě obohacení při plném výkonu umí i sériová jednotka, ale podle motorářů praktiků jde obohacením udělat větší nárůst výkonu než v sérii (a pod to se podepíše už i Saky) - a spotřeba a emise?? proboha to na tomhle webu někoho zajímá??
-> Tuner#2: U tý fábky II 1.2 mohli třeba udělat i lepší vačku...
-> Tuner#2: U tý fábky II 1.2 mohli třeba udělat i lepší vačku...
A nechcete Pipíškovu brutální úpravu výkona ?
Tzv. cyp tunynk ?
Tzv. cyp tunynk ?

-> Vici: Vím, že toho papír snese hodně, ale pořád si myslím, že něco málo to musí udělat...
Dedla = p.Čepek a nebo kolega?
Dedla = p.Čepek a nebo kolega?

a jsou od Cimbu
Jinak mam chiple RJ na 1,3MPi 50 i na 1,6 a sla by i na 1,3MM. klidne zdarma zapujcim pokud si zaplatite mereni na brzde :-)
-> Tuner#2: clanky jsou clanky... asi tak. muselo by jit na brzdu stejen auto s tim puvodnim a pak optimalizovanym softem a by se pak videlo..nebo nevidelo
-> Skoda RBK: poud je Cimbu seriozni firma tak Dedla je jeste 100x serioznejsi - www.motor-excel.cz
-> Vici: Jak je možné, že se to povedlo teda fabrice na 1,2HTP? Četl jsem o tom článek a bylo to prý jen optimalizací SW.
Sériový dada ŘJ zas tak mizerný nejsou,aby se jejich optimalizazací něco razantně změnilo.
Vy,co se v tom aspoň krapek vyznáte,tak si vemte DOBŘE seřízenýho karbecovýho sériovýho Favorita,nebo klasickou Škoduli a pokuste se různou kombinací, "lepší" volbou trysek a vzdušníků karburátoru a také kombinací pružinek a závaží odstrědivé regulace rozdělovačě (zkrátka změnou charakteristiky) dostat navíc nějaký KW a Nm.
Nepovede se vám to!
Každý se o tom přeci můžete přesvědčit na vlastní kůži a to měřením PĚD a PO nějakém zásahu na nějaké válcové brzdě,která je cenově dostupná pro obyč lidi jako jsme my.
Vy,co se v tom aspoň krapek vyznáte,tak si vemte DOBŘE seřízenýho karbecovýho sériovýho Favorita,nebo klasickou Škoduli a pokuste se různou kombinací, "lepší" volbou trysek a vzdušníků karburátoru a také kombinací pružinek a závaží odstrědivé regulace rozdělovačě (zkrátka změnou charakteristiky) dostat navíc nějaký KW a Nm.
Nepovede se vám to!
Každý se o tom přeci můžete přesvědčit na vlastní kůži a to měřením PĚD a PO nějakém zásahu na nějaké válcové brzdě,která je cenově dostupná pro obyč lidi jako jsme my.
-> Vici: Vici 21.06.07 21:37:58 napsal: mam ti nakreslit podobny? kolik kw chces aby to po uprace melo? no neviem ale Cimbu je podla mna dost seriozna firma ktora urcite nekeca
Neviem aky je Dedla v tomto smere profik ale radsej sa spytam osobne niekoho kto sa fakt vyzna lebo tu niekto napise daco a hned sa vsetci ohanaju pi.......nami
tak ked sa absolutne nic nezmeni (P, Mk) tak potom by ten motor mal slapat presne tak isto ako pred upravou ne?
Neviem aky je Dedla v tomto smere profik ale radsej sa spytam osobne niekoho kto sa fakt vyzna lebo tu niekto napise daco a hned sa vsetci ohanaju pi.......nami
tak ked sa absolutne nic nezmeni (P, Mk) tak potom by ten motor mal slapat presne tak isto ako pred upravou ne?
-> Vici: to jsem uváděl jako příklad
ono tam totiž ve 120tce není moc dalších elektricky řízených parametrů, teda kromě centrálu a el. oken


jenze u mpicka v serii nemas predstih rozhaseny ale v poradku. cili neni tak moc co ptimalizovat aby doslo k nejakemu velkemu narustu...
osobně by mě to taky zajímalo, proč to nejde. Z dříve jinde napsaného jsem pochopil, že Dedla nepatří k 90% virtu, co si někde přečetli o snížení hlavy a teď to všude doporučujou, tak by mě zajímalo i nějaké rozumné vysvětlení, proč to pocitově jede opravdu líp a v hodnotách, byť jen v okamžitých a jen v určitých otáčkách, není rozdíl
Podle mě je to optimalizace práce motoru směrem k lepšímu...třeba něco jako když je u 120tky rozhozený předstih, taky to víc žere, nejede, a jen to seřídí někdo zkušený, rázem je vše jinde, tak jaktooo


mam ti nakreslit podobny? kolik kw chces aby to po uprace melo?

a Dedla by to netvrdil kdyby to mockrat na brzde vyzkousene nemel...
-> Vlda: hosi jeste jednou si prectete co napsal dedla a pripadne ja. ono to lepe pojede, jizda s tim bude prijemnejsi, muze i klesnout spotreba ale k zadnemu narustu vykonu nedojde....