skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vana + sací koš
-> m8rinek: Odpovím si sám, ano sací koše jsou různé. Pro vanu s plechem na dně nelze použít starší provedení sacího koše, vychází příliš ke kraji.
Využiju téma, je sací koš na š100 a š120 nějak zásadně odlišnej(Myšleno provedení bez ventilu)? Vany jsou stejně hluboké. Resp asi je, když mi to mírně koliduje. Potvrdí to někdo? :))
-> Dušan: Aha, díky moc. 

-> ADOS: nejak od r87
-> Dušan: To sú tie čo boli ku koncu výroby?
-> ADOS: bloky maji par vylepseni. Hlavne zesileni bloku aby se nepopadaly vlozky, atd.
-> Dušan: To iba v tomto? Alebo aj niejaké vzdialenosti od os válcov a priemery dačoho?
-> ADOS: kdyz se odivas na cislo motoru tak stary provedeni ma jen jeden radek a neni tam napsano primo 105,120 atd. Dvouradek uz ma napred cislo motoru a v druhym typ
Aj ja využijem tému. Som škodovák amatér. GO motora som ešte nerobil a motor vnútri som videl iba keď som menil tesnenie na vani a menil olej. Čo je to ten "dvouřádkovej blok" a čo ten "jednořádkový blok"? Teda aký je rozdiel.

-> ondie: 120tka 130tka i 105tka měly stejné koše 84-87 a pak od 87 výš opět
-> Dušan: ok,díky.. 

-> ondie: jj dvouradkova 130 je jistota
-> Dušan: takže dvouřádkovej blok je jistota ?
-> ondie: bude sedet ten i ten. 120 ka jak ktery.
Použiju tema.
Když chci na blok Felicia dát hliníkovou vanu,bude mi sedět sací koš z 742.13,742.135 a 742.136 ...je tak ?
Respektive ta použitelnost (záměnnost) je dána blokem o objemu 1289ccm,anebo spíše tím,že ten blok musí být dvouřádkový ? (v tom případě by byl koš prvních 130tek nepoužitelný a koš posledních 120tek použitelný?)
Prosím o osvětu...díky.
Když chci na blok Felicia dát hliníkovou vanu,bude mi sedět sací koš z 742.13,742.135 a 742.136 ...je tak ?
Respektive ta použitelnost (záměnnost) je dána blokem o objemu 1289ccm,anebo spíše tím,že ten blok musí být dvouřádkový ? (v tom případě by byl koš prvních 130tek nepoužitelný a koš posledních 120tek použitelný?)
Prosím o osvětu...díky.
-> Tuner#2: nemám na 136 ale pouze do 130
jako, že 136 mají jinej sací koš víme, i bez knížky,že, on je prakticky stejenej akorát ten držák byl krátší +- 1 cm
jako, že 136 mají jinej sací koš víme, i bez knížky,že, on je prakticky stejenej akorát ten držák byl krátší +- 1 cm
-> rsvancara: No super a ty starší mají tuším na konci 1čku a ty úplně první měli 0. Takže prostě 136tka měla jiný koš.

Kos saci uplny na 742.135/6 od 04/87 ma cislo 114-040103, vana ma cislo 114-002071
-> spartra: Tak to nevím jaký máš seznam dílů, ale pokud máš i na 136tku, tak je tam 84 - 87 a pak 87 - 89 pod jiným číslem. Dnes na to doma kouknu a dám to zítra sem.
-> Tuner#2: sem se juknul do sezanmu dílů a, je tam akorát od 8 83 do 7 84 dál 8 84, nic o tom nepíšou, tak že můlže bejt i abnormální, je to nerozebíratelný díl
-> Tuner#2: no kdepak .-))
motor bude emkovej ale LS
motor bude emkovej ale LS

-> spartra: Myslel jsem že bude mít Větévka komplet užovku
Jinak se podívej do seznamu dílů a Mko mělo na 100% dva druhy. To poslední číslo bylo od 87 - 89 a před tím už emko bylo dávno.
-> VeTëV: Až pojedu nakupovat, tak se poptám

-> VeTëV: Až pojedu nakupovat, tak se poptám

-> Tuner#2: skoda ze nevis kde - no ja na emko po roce 87 - sice mam uzovku, ale motor bude Mkovej

-> Pavel P.: by to nebyl Laco živka

-> spartra: nevim třeba to je nějakej Franta Vopršálek...

-> Pavel P.: tak lepší by bylo jméno

-> lubor: tak jsem to neřešil jsem sehnalmotor a von tom byl sací koš 742,135/6 jako skoro novej

-> Tuner#2: tak užovka mu je k prdu, ta nemá redukční ventil, byl v bloku ne
emko budou mět asi jedno ne


-> VeTëV: JJ na 120cku myslím v pár krámech měli, ale musel bych to znova obvolat. Ještě je tam rozdíl užovka a Mko, nebo jak se to lámalo, protože třeba na GLSu je hlubší AL vana.
-> Tuner#2: a ty s pruzinou na 120 maj u vas? cena?
Jinak sací koše byli dle dílů 3 druhy a 136 má ten od roku výroby 87 - 89, ale číslo si už nepamatuju, můžu na něj doma juknout. taky jsem to tu řešil. Všude mě nutily koše na 120cku, že jsou prý stejný. Ono můžou asi bejt, je otázka, zda je stejná i pružina u kuličky?
-> lubor: Vanu už asi neseženeš a nebo se štěstím, ale sací koš možná jo, v celé Plzni a okolí (obvoláno asi 20 prodejen) byl před 2 měsíci poslední. Takže tam ještě šance na zapadlý je.

-> spartra: neřeknu... nevim jak se jmenuje jen mám na něj číslo. měl prej kdysi prodejnu s dílama.
-->Sparta:no tak v Prondu už ho těď určitě neseženeš.Měl jsi ho tehdy koupit;).
-> Pavel P.: nová paka,práskni ho, možná ho znám, mám ho za kopcem

no nutil mě to v prondu, já zarytě odpíral
se mě zdá 300 kaček moc


-->PavelP:No to bys byl fakt hodný,zkusím mu zavolat a třeba to výjde.Kdyby to nebyl takový problém sehnat,nepíšu to tady.
-> lubor: .. a je z Nový Paky.
-> lubor: vim o jednom chlápkovi co byl na burze a měl plnej vozejk dílů ze zrušenýho krámu a vanu i sací koš tam měl určitě . kdyžtak napiš do ID pošlu ti na něj číslo. ale nevim jestli to ještě bude platit je to tak rok.
-->Sparta:Já potřebuju kontakt na někoho kdo mi ten nový koš prodá, jestli víš tak mi napiš a nebo to dej sem.Vanu potřebuju taky-ale novou,vycházím z toho co mi řekl člověk kterého Saky nejspíš asi dobře zná,a má firmu v Hostivaři;).Ty věci musí! být nové-stačí mi číslo na prodejnu,a nebo alespoň město a ulice(kontakt už si zajistím).Díky.
ä kde ten kos maji?
sací koš se dal sehant kolem 300 kaček novej na 742.135/6, vanu si sežen motor za odvoz a máš to

Prosím někoho,kdo ví kde bych tyto díly mohl zaručeně ještě sehnat nové,aby mi poskytl kontakt na prodejnu(třeba nějaká stará,ale ještě zcela nevybraná prodejna mototechny atp.)
Vanu potřebuji hliníkovou (š120 - 136),a sací koš nový,na stejný typ vozu.Díky za typ,fakt mi to pomůže.
Vanu potřebuji hliníkovou (š120 - 136),a sací koš nový,na stejný typ vozu.Díky za typ,fakt mi to pomůže.