skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vana + sací koš
-> m8rinek: Odpovím si sám, ano sací koše jsou různé. Pro vanu s plechem na dně nelze použít starší provedení sacího koše, vychází příliš ke kraji.
Využiju téma, je sací koš na š100 a š120 nějak zásadně odlišnej(Myšleno provedení bez ventilu)? Vany jsou stejně hluboké. Resp asi je, když mi to mírně koliduje. Potvrdí to někdo? :))
-> Dušan: Aha, díky moc. 

-> ADOS: nejak od r87
-> Dušan: To sú tie čo boli ku koncu výroby?
-> ADOS: bloky maji par vylepseni. Hlavne zesileni bloku aby se nepopadaly vlozky, atd.
-> Dušan: To iba v tomto? Alebo aj niejaké vzdialenosti od os válcov a priemery dačoho?
-> ADOS: kdyz se odivas na cislo motoru tak stary provedeni ma jen jeden radek a neni tam napsano primo 105,120 atd. Dvouradek uz ma napred cislo motoru a v druhym typ
Aj ja využijem tému. Som škodovák amatér. GO motora som ešte nerobil a motor vnútri som videl iba keď som menil tesnenie na vani a menil olej. Čo je to ten "dvouřádkovej blok" a čo ten "jednořádkový blok"? Teda aký je rozdiel.

-> ondie: 120tka 130tka i 105tka měly stejné koše 84-87 a pak od 87 výš opět
-> Dušan: ok,díky.. 

-> ondie: jj dvouradkova 130 je jistota
-> Dušan: takže dvouřádkovej blok je jistota ?
-> ondie: bude sedet ten i ten. 120 ka jak ktery.
Použiju tema.
Když chci na blok Felicia dát hliníkovou vanu,bude mi sedět sací koš z 742.13,742.135 a 742.136 ...je tak ?
Respektive ta použitelnost (záměnnost) je dána blokem o objemu 1289ccm,anebo spíše tím,že ten blok musí být dvouřádkový ? (v tom případě by byl koš prvních 130tek nepoužitelný a koš posledních 120tek použitelný?)
Prosím o osvětu...díky.
Když chci na blok Felicia dát hliníkovou vanu,bude mi sedět sací koš z 742.13,742.135 a 742.136 ...je tak ?