-> Luděk: Interval výměny 60tkm není žádný dogma, takže 100tkm bez problémů docela věřím - první membrány jsem měnil po 80tkm spíš ze zvědavosti :)
Reaguju spíš kvůli tomu bludu, kdy píšeš, že šroub na hadici je šroub bohatosti. Ventil na hadici je u všech systémů omezovač max. průtoku plynu. Samozřejmě ovlivňuje bohatost od částečnýho zatíže po maximum výkonu, ale jeho vliv na volnoběh je minimální. Pro štelování volnoběhu (bohatosti směsi volnoběhu) je šroub na reduktoru a ve většině případů se mu i říká "šroub bohatosti". BRC má na reduktoru šrouby 2 - jeden je utopenej (imbus) = bohatost řekněme hrubě a ten šroub do ruky = bohatost volnoběhu jemně.
-> Vojtik: Garantuju ti, že memrány jsou tam max. 2 a žádná volnoběžná neexistuje

Jestli někdo bude tvrdit, že jsou tři, pak membrána 1. stupně (redukce tlaku) je snad nezničitelná a volnoběh nijak neovlivňuje.
V nedávným spartrově tématu je detailně popsaný, co zkontrolovat a jak diagnostikovat....