Lpg volnoběh prosím pomoc

prohledat
42 příspěvků (zobrazeno 1 až 42) od 23.05.2007 do 25.05.2007, založil/a Vojtik
řadit dle data
18:41:43
25.05.2007
spartra
-> King: děkuji, já zapomínám to byla jistota1

alesoň vidíš že tam žádnej šroub není jako u brc
17:46:50
25.05.2007
King
-> spartra: Pěkná fotogalerie :)

-> Luděk: V podstatě už ti odpověděl Spartra. Zástavba na warana kombi ho stála tak nějak pod 20tkč, ale prej se to dědulovi vyplatilo. On to je extrémní kolenovrt, kterej než by si koupil shitonoviny typu Blesk, tak radši 20minut kvasí v Kauflandu u regálu s novinama a zadarmo je přelouská :)
15:21:07
25.05.2007
spartra
-> King: mno zajímavé já sem na ty obrázky3
15:20:16
25.05.2007
spartra
a hrej si5
15:19:44
25.05.2007
spartra
15:19:23
25.05.2007
spartra
15:19:01
25.05.2007
spartra
15:18:24
25.05.2007
spartra
15:17:50
25.05.2007
spartra
15:16:06
25.05.2007
spartra
15:15:28
25.05.2007
spartra
15:12:52
25.05.2007
spartra
15:12:14
25.05.2007
spartra
2

příčina bohaté směssky
zvětšit Lpg volnoběh prosím pomoc - obrázek od spartra vložen 25.05.2007 15:12:14
15:11:01
25.05.2007
spartra
no a pár obrázků1
zvětšit Lpg volnoběh prosím pomoc - obrázek od spartra vložen 25.05.2007 15:11:01
15:09:06
25.05.2007
spartra
-> Luděk: no co by ne stálo to na 2 takt kolem 16 tisíc, přidal se tam takovej japonskej sráč na mazaání motorů4
11:43:29
25.05.2007
Luděk
King 25.05.07 10:17:20 napsal: -> Vojtik:
Jednou jsem zažil i to, že maníkovi na warťasu zkolabovalo gumový těsnění pod obohacovacím elektromagnetem a trn obohacovače trvale tlačil na membránu - nešel nastavit volnoběh (bohatá směs) a kolem warťasu to smdělo víc, než obvykle


nechceš tím snad říct,že měl na dvoutaktním tříválci namontovaný LPG,že ...4
10:17:20
25.05.2007
King
-> Vojtik: Jinak to zmáčnutí obohacovače při volnoběhu dokáže zadusit volnoběh i na správně fungujícím lpg systému.

Jednou jsem zažil i to, že maníkovi na warťasu zkolabovalo gumový těsnění pod obohacovacím elektromagnetem a trn obohacovače trvale tlačil na membránu - nešel nastavit volnoběh (bohatá směs) a kolem warťasu to smdělo víc, než obvykle :)

Ale u BRC to nejspíš nehrozí, ale...
10:13:52
25.05.2007
King
-> Vojtik: Vzheledem k nejednotnýmu názvosloví - znamená to žes utáhnul šroub na reduktoru. To je jenom jemný nastavení volnoběhu. Kousek nad ním je imbus, kterej vypadá jako záslepka, protože je v reduktoru utopenej, ale to je hlavní štelovák bohatosti. Takže bych zkusil mosaznej šroubek trošku povolit a nejspíš trošku utáhnout ten imbus. Jestli se ti to stalo najednou, pak jedna z možností je nečistota na ventilku 2. stupně. Mělo by to jít vyčistit i na autě (aspoň u lovata to jde). Nejdřív bych spodním odkalovacím šroubem vypustil případnou sračku z reduktoru a pak sundat dekl velký membrány a celej prostor pod ní vyčistit. Obvykle se tam usazuje černej prach, ale objevujou se tam i větší "krystalky" humusu, kterej se usadí sedle ventilku a ten pak při ovládání membránou úplně netěsní a rozhazuje směs....

08:05:28
25.05.2007
Luděk
-> Vojtik: obohacení směsi Ti způsobí třeba to,že se Ti sníží přístup vzduchu do sání,ale pokud tvrdíš,že to chcípe,tak jde spíš o ochuzení směsi
08:00:52
25.05.2007
Vojtik
-> King: a co by teda mohlo způsobit náhlé a trvalé obohacení směsi? šroubek bohatosti jsem dotáhnul nadoraz a mlinko přizvednul sytič a jakštakš to drží volnoběh okolo 1 000 ot , po zmáčknutí obohacovače to hned chípne a po vytažení sytiče to letí na 4 000 ot , z čehož jednoznačně vyplývá bohatá směs na volnoběh. Když budu rozdělávat reduktor, vyteče mi voda, nebo jsou membrány od vody oddělené? Chce to asi vyndat z auta, že? Psal jsem to na začátku, ale pro upřesnění :je to BRC
23:00:06
24.05.2007
King
-> Luděk: Reaguju na tvoji větu: "....počkej,bohatost je na té velké hadici ten hlavní šroub....".

To je prostě blud 4 Šáhnout mi na emisích na šroub na hadici, dostal by přes pracky :)

Vliv na bohatost šroub na hadici taky trošku má, ale primárně je to šroub max. průtoku. Znova opakuju, že vliv šroubu na hadici na volnoběžnou směs je minimální a daleko víc volnoběh olvlivňuje šroub na reduktoru. To, že nějaký pako na emisích uspokojí analyzátor zaškrcením hadice je věc jedna a to, že po vyjetí z emisí, je majitel zoufalej ze zdechlýho auta je věc druhá 4

-> spartra: Znám zevnitř jenom Lovato "klony" :) Tlustá membrána je redukční ventil (1. stupeň a zároveň těsnění vodního prostoru). Malá membrána jako podtlakovej odblok "velký" membrány. A velká membrána, která podle podtlaku v oblasti mixu reguluje průchod plynu přes ventilek 2. stupně. Průtok přes ventilek při volnoběhu se nastavuje šroubkem na reduktoru, kterej pak přes pružinku a páčku tlačí na velkou membránu a určuje bohatost směsi volnoběhu....
16:19:22
24.05.2007
spartra
-> King: mno jako jsou tam 3 mebrány 2 na plyn a 1 na vodu ne9 bo brc to má jinak9
11:04:01
24.05.2007
Luděk
-> King: pokud si dobře přečteš téma od začátku,tak jsem mu na seřízení volnoběhu doporučoval toto:

Luděk 23.05.07 08:14:25 napsal: no,podle mě se Ti změnil z nějakého důvodu poměr vzduch/LPG a přisává Ti to někde vzduch ... hledej nějakou netěsnost (třeba ta guma okolo trubky do airboxu), jinak volnoběh se dá přidat na reduktoru otočením takového válečku,ale nejdřív hledej ten problém

jinak píšeš,že já píšu bludy,ale je zajímavý,že když jdeš na emise,že Ti bohatost směsi při měření seřizujou právě tím hlavním šroubem na průtok plynu ... ono je to nejspíš tím,že má na tu směs maximální vliv4
22:38:13
23.05.2007
King
-> Luděk: Interval výměny 60tkm není žádný dogma, takže 100tkm bez problémů docela věřím - první membrány jsem měnil po 80tkm spíš ze zvědavosti :)

Reaguju spíš kvůli tomu bludu, kdy píšeš, že šroub na hadici je šroub bohatosti. Ventil na hadici je u všech systémů omezovač max. průtoku plynu. Samozřejmě ovlivňuje bohatost od částečnýho zatíže po maximum výkonu, ale jeho vliv na volnoběh je minimální. Pro štelování volnoběhu (bohatosti směsi volnoběhu) je šroub na reduktoru a ve většině případů se mu i říká "šroub bohatosti". BRC má na reduktoru šrouby 2 - jeden je utopenej (imbus) = bohatost řekněme hrubě a ten šroub do ruky = bohatost volnoběhu jemně.

-> Vojtik: Garantuju ti, že memrány jsou tam max. 2 a žádná volnoběžná neexistuje4 Jestli někdo bude tvrdit, že jsou tři, pak membrána 1. stupně (redukce tlaku) je snad nezničitelná a volnoběh nijak neovlivňuje.

V nedávným spartrově tématu je detailně popsaný, co zkontrolovat a jak diagnostikovat....
18:45:16
23.05.2007
spartra
tak 3 druhy asi jako na karb a bmm

mě stála sada na lovtec 450 kaček, musíš mět stejnou, jako tam máš4
17:22:43
23.05.2007
Vojtik
Tak jsem to v práci trošku poladil tak, že jsem dotáhl šroubek bohatosti směsi na volnoběh nadoraz zašrouboval a malinko přizvednul páčku sytiče a chodí to stejně jako dřív, ale stejně nejsem spokojenej páč je tam určitě něco v nepořádku, že to dává na volnoběh tak bohatou směs. Jinak tam jsou prej 3 membrány, tak to asi zkusim kuchnout a kouknu na tu volnoběžnou5
14:39:06
23.05.2007
WGeorge
-> llukass: ono nezalezi jak dlouho to tam je, ale taky na tom kolik se na tom najede. Preci jen 100k uz je docela dost. Samozdrejme to chce nejprv vyzkouset vsechny moznosti prisavani falesnyho vduchu a pod. nez se zacit rovnou hrabat v reduktoru, ale stejne bych si asi vsadil na ty membrany:)
13:59:00
23.05.2007
llukass
-> Vojtik: a přívod teplýho vzduchu pokud tam nemáš tu hadicu se uzavře.
13:57:34
23.05.2007
llukass
hlavně taky občas bývá problém přisávání vzduchu odtud - bod 1. Dává se tam podobný kousek hadičky jak máš bod 2. cca3-4cm přišroubuješ to tam samořezkama4
zvětšit Lpg volnoběh prosím pomoc - obrázek od llukass vložen 23.05.2007 13:57:34
13:52:01
23.05.2007
llukass
-> WGeorge: sice to výrobce doporučuje, ale my jsme měli ¨plyn brc na žigulovy 10let a v životě jsme na tom membrány neměnili, známej má formana na lpg taky brc a už to bude mít taky 10let a na membrány se ani nešáhlo.

-> Vojtik: prvně bych to zkusil seřídit a pak teprv bych kuchat směšovač.
13:04:09
23.05.2007
Luděk
-> WGeorge: mám na LPG 100k km a nikdy na to nikdo ani nešáhnul,jen měním svíčky,filtry a občas seřídím ventily
12:47:38
23.05.2007
WGeorge
a kolik jsi na to nalital od posledni vymeny membran? Protoze to bud nekde prisava vzduch, ale takz mozno jsou v haji u membrany a chce je to vymenit- ty se maj meni cca po 50k km me treba vydrzeli asi 70, ale pak jsem byl rad ze mam v nadrzi benzin abych mohl doject so servisu na vymenu.
12:12:19
23.05.2007
llukass
-> Vojtik: kdy jsi naposled měnil filtr vzduchu? Pokud to na benzín valí v pořádku tak si to jeď nechat seřídit na plyn. Ono je taky potřeby to za čas jednou seřídit. 4
12:10:56
23.05.2007
Luděk
a kolik by jsi jich tam chtěl mít? Vyzkoušej jednoduchou věc,přicpi trochu sání vzduchu a uvidíš,jestli se Ti zvýší otáčky,pokud ano,tak Ti to přisává někde vzduch
12:03:03
23.05.2007
Vojtik
a na volnoběh tam už jiná membrána neni?
12:00:23
23.05.2007
Luděk
prasklá membrána se projeví tím,že je málo plynu a neustále se musí přisycovat zazračným tlačítkem (alespoň tak mi to bylo řečeno)
11:58:52
23.05.2007
Vojtik
no já taky, takovej malej mosaznej vroubkovanej na boku reduktoru, kterym se šteluje bohatost směsi na volnoběh. Zas tak blbej nejsem, abych utáhnul bohatost hlavní směsi. To bych do práce asi nedojel3
11:54:13
23.05.2007
Luděk
počkej,bohatost je na té velké hadici ten hlavní šroub,já mluvím o malém šroubku na volnoběh na reduktoru
11:27:51
23.05.2007
Vojtik
Mě se právě zdá, že to dává moc plynu, páč když jsem ten šroubek bohatosti utáhnul, tak se to malilinko zlepšilo - párkrát se to okulí než to chcípne, taky když vytáhnu sytič, tak to vylítne na 4 000 ot, což předtim taky nedělalo Jak se projeví prasklá membrána? Málo, nebo hodně plynu ?
08:14:25
23.05.2007
Luděk
no,podle mě se Ti změnil z nějakého důvodu poměr vzduch/LPG a přisává Ti to někde vzduch ... hledej nějakou netěsnost (třeba ta guma okolo trubky do airboxu), jinak volnoběh se dá přidat na reduktoru otočením takového válečku,ale nejdřív hledej ten problém
08:11:08
23.05.2007
Vojtik
Tady jsou nějaké fotky toho pekáče, možná to pomůže



skoda.stable.cz/cz/index. php?id=4&i...
08:08:47
23.05.2007
Vojtik
Prosím lidi, co mají LPG, jestli by mi neporadili, páč mě zradilo LPG u mý winterkáry, se kterou díky levnému provozu na LPG jezdm do práce stále, ale včera mi zničeho nic přestala nadobro držet volnoběh. Když jsem odjížděl z domu a zavíral bránu tak držela v pohodě a když jsem přijel k mladý, tak to okamžitě chcíplo a dneska jsem to cestou do práce zkoušel a pořád chcípe, nemá to žádnou snahu držet. Hadičku na snímání podtlaku jsem přesponkoval a je v pořádku a nic se nezměnilo. Aby to drželo volnoběh, tak musim mít malinko vytáhlej sytič a drží to těch 1000 ot. Na benzín to funguje normálně bez sytiče cca standart 900 ot. Napadlo mě, jestli nemůže bejt špatná nějaká membrána, páč se mi zdá, že to dává moc plynu, ale jistě to nevim. Jedná se o systém BRC r.v. 98, trubka na plyn ke směšovači vede dírou do filterboxu. Jestli někdo tušíte, tak mi prosím poraďte, předem moc díky
Extreme Tyres