
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
nedrží rychlost v kopci
-> Reeaper: jasny ze jo a jeste 4 nahoru a 4 dolu

-> Syny: a 4 doprava a 4 doleva máš? 
Stim už bys mohl marchovat 

-> Nwkt: tak to je šílený
zdědil si tuto schopnost po něm?




-> Nwkt: tak to je šílený


-> Nwkt: většinou to šlo u sovětských strojů

-> Syny: Si dělej prdel
otci se ještě ve škole povedlo tá obráceně diferák teď nevim na co, ale měl z toho prdel, 4 rychlosti dozadu a jedna dopředu


-> spartra: jasny...Mama 4 kvalty dopredu, pak prepnu tlacitko a mam 4 dozadu

-> bnjaro: www.velorexy.cz/ 

-> Syny: máš taky v ouže takovej zlepšovák

-> bnjaro: Videl si film "Vrchni prchni" ?

-> bnjaro: Velorex?
-> Luděk: no teraz asi zo seba vola spravim ja ale co je ten hadrak???
-> Luděk: To pak couváš 80 km/h a když to někam navalíš, tak tě maj i zabalenýho v pytli a nemusí tě vystříhávat z toho pletiva ze kterýho má konstrukci. 

Syny 09.05.07 12:28:43 napsal: -> Luděk: Jinac pri zpatecce se prece motor zastavi a zacen tocit opacne ne
no u hadráku to takhle funguje,tam máš pak na couvání 4 qalty
no u hadráku to takhle funguje,tam máš pak na couvání 4 qalty

-> Syny: hups
tak z toho se nevykecám 
ale já si říkal, že tak blbej bejt nemůžueš


ale já si říkal, že tak blbej bejt nemůžueš


-> Reeaper: To byl vtip - asi nevysel

-> Syny:
jak se ti motor ZASTAVÍ? Startuješ pak znova? neslyšíš snad motor pořád běžet? 


-> Luděk: ja myslim ze kdyz je motor vyplej, tak je mu jedno jestli se toci vlevo nebo v pravo kdyz pocukava z kopce... Jinac pri zpatecce se prece motor zastavi a zacen tocit opacne ne

-> Jirik : 

co ty víš, co měli v Titanicu za novoty 
Btw takže jakej převod je lepčejší na zabrždění? 1 nebo Zpátečka?
A převodove a motoru nevadí, když to auto nebrzdí i brzdy? já ručku zatahuju dycynky




Btw takže jakej převod je lepčejší na zabrždění? 1 nebo Zpátečka?
A převodove a motoru nevadí, když to auto nebrzdí i brzdy? já ručku zatahuju dycynky

-> Luděk: Kdepak, jsi mě nepochopil, jsou lidi, kteří si myslí, že za chodu motoru, když chceš couvat, tak po zařazení zpátečky se začne motor točit opačně.
Kua, to si vždycky vzpomenu na Titanic, jak tam zabrzdili ty pístnice až to otřáslo celým tím kolosem a začaly se točit opačně,.
Mno a když si něco takového myslí mechanik, tak to potěž pánbu.

Kua, to si vždycky vzpomenu na Titanic, jak tam zabrzdili ty pístnice až to otřáslo celým tím kolosem a začaly se točit opačně,.
Mno a když si něco takového myslí mechanik, tak to potěž pánbu.
-> Jirik : no,ale ono to tak přece je,když tam dáš zpátečku a budeš stát v kopci bez ručky,tak bude mít auto tendenci svoji hmotností změněnou v kinetickou energii snahu otáčet motorem proti směru jeho normálního chodu ...
nebo u hadráka se při couvání opravdu točí motor obráceně
jinak jednička je težší převod než zpátečka,takže Karle dolů s ojetema trenkama a odevzdávat


jinak jednička je težší převod než zpátečka,takže Karle dolů s ojetema trenkama a odevzdávat

To nevím, ale mě z některých debat přijde, že jsou zde i tací, kteří si myslí, že po zařazení zpátečky se začne točit motor opačně.
Znám vyučeného automechanika, který si to myslí.
Jinak mě drží tuník v kopci velmi pěkně (motor po GO) a Citron o tom ani nemluvě.
To že vám to třeba nedrží a kamarádovi ano, je kompresí. Kroužky apod. neudrží tlak. Nicméně ručku zatahuji v kopci vždycky u obou aut, jistota je jistota. Pak je dalším předpokladem fakt, že musí fungovat jak má, a ne že tam počítám zuby na věnci 3x dokola, než to začne aspoň trochu brzdit.


Jinak mě drží tuník v kopci velmi pěkně (motor po GO) a Citron o tom ani nemluvě.
To že vám to třeba nedrží a kamarádovi ano, je kompresí. Kroužky apod. neudrží tlak. Nicméně ručku zatahuji v kopci vždycky u obou aut, jistota je jistota. Pak je dalším předpokladem fakt, že musí fungovat jak má, a ne že tam počítám zuby na věnci 3x dokola, než to začne aspoň trochu brzdit.

-> Syny: sou to borci ni boha na krpálu, nebo na nájezdech by se to šinulo dolu,to mělo kompresi řádnou11,5:1

Ja teda nevim, ale kdyz dam v prudkym kopci jednicku, tak mi to taky poskakuje dolu... Proto zatahnu i rucni brzdu a pohoda

tak já nefim,ale mě to drží i v prudkým kopci na jedničku..ono třeba v zimě když je mínus dvacet bych tam tu ručku nedal..ani normálně ne,protože když si jí tam dám,tak na ní zapomenu..jednu už dřív se mi stalo,že to sotva jelo,než jsem z dvojky hodil trojku auto skoro stálo,bylo mi to divný,ale na ručku jsem nevzdych..přijedu před barák,sotva zaparkuju,sáhnu po ručce že jí vytáhnu a ona už byla nahoře
krve by se ve mě nedořezal 


-> Karel.: tak to teda ne!!! ja ti přece nepůjčím moje jediný, který si pěkně pravidelně ob den otáčím obrázkama dopředu a dozadu

-> Qwert..: tak mi pujč prosím jedny i nevypraný to je fuk


-> Karel.: začni hledat...na příští týden hlásí ochlazení


-> Dušan: neva, na smetišti nějaký najdu

-> Karel.: nevsázel bych se
-> Karel.: myslím že nebudeš mít v čem chodit

-> Dušan:
jo vidím, stav se a vsadím se že to na zpátečku z kopce ani nehne vsázím trenky ze fvčerejška


-> Karel.: tam vůbec nejde o to, že ten motor se musí točit jedním směrem, tj. ve směru běhu motoru. Prsotě když tam dáš zpátečku, tak se ti bude točit tou silou motor obráceně. Vidíš v tom nějakej problém ?

-> Dušan: je blbost aby to přetočilo zpátečku to bych chtěl vidět


-> Jarda:
a co děláš s těma zbývajícíma??



-> Qwert..: chces rict opotrebovana a neudrzovana skodovka
me to drzi na 7. zubu....



no tak podle mě je jedno jestli 1 nebo zpátečku, protože ten motor se může klidně točit i na druhou stranu. Jinak 1 je tuším lehčí kvalt než zpátečka tudíž by to měla udržet víc. Ono záleží jakej to má být kopec. Je jásný že 45° to asi neudrží ale podle mě klasický stání v kopci pod 25° to musí udžet. A pokud ne tak ručka to jistí, pokud to nejistí tak nebrzdí jak má.
aha no tak já zkusím tu zpátečku dík za radu měl jsem strach jestli není vadný motor
-> jirkaR: jenže to není škodova

no když ji dám u tipa který má skoro 1,5 tuny tak tam to drží jinak zkusím tu zpátečku
-> jirkaR:
janě, že je pokud je velkej kopec tak ti to udrží jedině zpátečka, na 1 to rozlačíš bude se normálně toči!!ale dávat 1 z kopce to nevím jak tě to napadlo



tak je to normální?
-> jirkaR: Když sem zastavil u registrace v Běšinách a nechal tam jedničku tak mi to taky skákalo dopředu

cihlu pod kolo...
mě to teda když dám jedničku udrží i na prudkym kopci. ale pro jistotu zatáhnu i ručku.

ta to taky neudrží to auto by mělo držet i na jedničku
-> jirkaR: Zatáhnout ruční brzdu na to tam je
chci se zeptat když nechám stát auto v kopci a dám za jedna tak to neudrží čím to může být že by komprese co s tím mám dělat?