teplotni cidlo

prohledat
24 příspěvků (zobrazeno 1 až 24) od 23.04.2007 do 12.08.2016, založil/a Driver
řadit dle data
11:42:49
12.08.2016
peti
-> Sejki:



este mala oprava pri 90°C - 23,5 Ω mam tam preklep
11:04:35
12.08.2016
Sejki - zrušená registrace
-> peti: diky
10:37:12
12.08.2016
peti
-> Sejki:



120°C - 10,2 Ω

90°C - 13,5 Ω

40°C - 137,0 Ω
20:36:13
11.08.2016
Sejki - zrušená registrace
Neví někdo hodnotu odporu teplotního čidla v hlavě u skoda 120 při 100°C ? Diky
21:38:07
08.11.2011
Markop
-> Induktor: U monovstřiku je to v polních podmínkách (tedy bez čtečky) stejné. Pokud blbne volnoběh, nebo to chcípá a je jasné že motor nepřechází do stabilizovaného volnoběhu, jsou hejblátka okolo škrticí klapky první co se kontroluje.

Teprve potom je na řadě zapalování, dodávka paliva, netěsnosti a podobně.
20:58:09
08.11.2011
Induktor
Tak odpor na tom motorku nastavovače byl nekonečný, takže asi je to na výměnu motorku, nebo celé klapky. Tak díky za radu. Jen se tak už pro zajímavost zeptám, jaký by byl postup na bmm? Stejný? nebo je tam něco jiného co by to mohlo být?
20:05:03
07.11.2011
Markop
-> Induktor: Samozřejmě že se to dá vyzkoušet.

Ten nastavovač má šestipinovou svorkovnici. Piny 1 a 2 jsou motorek nastavovače, ale nejdříve změř odpor mezi piny 3 a 4, ty patří spínači volnoběhu. Musíš naměřit nulový, nebo jen malý odpor, při otevření klapky nekonečný odpor. Pokud spínač volnoběhu pracuje, změř odpor mezi piny motorku. Napětí tam nepřipojuj, mohl bys ho poškodit!
15:44:00
07.11.2011
Induktor
Tak nastavovač asi nefunguje. Sundal jsem kryt otočil klíčkem a ani se nepohnul. Dá se do něj nějak přivést napětí?
18:43:58
06.11.2011
Markop
-> Induktor: Ta je černá vždy :-)

Ale vyčistit jí můžeš. A zjisti jestli fachčí nastavovač. Pokud to bude OK a nepomůže to, tak na diagnostiku.
18:26:23
06.11.2011
Induktor
Jo, spotřeba je taky vysoká, tak kolem 10L/100km poklidným stylem jízdy. Je pravda že i škrtící klapka je černá jak uhel.
18:13:59
06.11.2011
Kuladmin
-> Induktor: Vycistit a nastavit klapku a zkontroluj tesneni mezi hlavou a sacim potrubim - mel jsem tady taky jednu Mpi feldu kde to takhle bralo falesny vzduch a otacky delaly podobny hlouposti.
18:09:00
06.11.2011
StepaNoFUN
-> Induktor: Když by bylo v háji čidlo, tak to bude moc žrát... Každopádně diagnostika by řekla víc. V bloku hodnot jde čidlo zjistit velice jednoduše. každopádně si myslím, že to bude klapka - výměna kus za kus. Opravovat se to dá jenom velmi problematicky pokud vůbec. Já se o to jednou pokusil na 1.6 a stejně to nebylo ono... :-/ Vyčistit ji můžeš zkusit (pak udělat základní nastavení!) ale pokud už dělá takovejhle bordel, tak si myslím, že to má za sebou... :-/

Edit: Jelikož je to MPi, tak bych ještě zkusil přehrát software v jednotce... ale to by to spíš jenom drželo vyšší volnoběh. Ale za pokus by to stálo než měnit hned klapku, hlavně pokud nemáš jinou na vyzkoušení.
upraveno 1x, naposled 06.11.2011 18:11:02
18:02:30
06.11.2011
Markop
-> Induktor: Nastavovač škrticí klapky
18:01:22
06.11.2011
Induktor
-> Stepan FUN: Aha, jakože špinavá, nebo tam je taky nějaký krokový motorek ne? Jestli není špatný. Jak by se projevovalo to čidlo?
17:59:19
06.11.2011
StepaNoFUN
-> Induktor: Spíš klapka než čidlo...
17:52:16
06.11.2011
Induktor
Zdravím, nechci zakládat nové téma, tak vytáhnu toto staré. Známá má na Felicii 1,3 MPi 50kW problém, když nastartuje tak má motor tak 650 otáček a většinou chcípne musí držet plyn nějakou dobu, když je zahřátý na provozní teplotu má asi 1200 otáček. Může to být teplotní čidlo ze kterého bere ŘJ signál? Co by to ještě mohlo být?
upraveno 1x, naposled 06.11.2011 17:53:36
22:53:05
26.04.2007
King
-> Driver: Nejčastější příčinou je termostat v řiti....
14:36:52
24.04.2007
petas
-> Syny: Tak tak ... taky jsem ve 105ce jezdil na 60 a myslel si že to je čidlo a byl to termostat.
21:41:24
23.04.2007
Syny
-> Driver: a nebo je v riti termostat 4
21:10:55
23.04.2007
Driver
jo tak diky6 aspon vim ze to je cidlo a ze motor se zahreje.ted se jenom naucim ze 60=80°C1 a nekdy ho vymenim az se me bude chtit

20:22:19
23.04.2007
vhml
ja taky dlpuho sahle premejslel nad tim, proc se uavodni motor neohrejva a ejhle, ono tam bylo jiny cidlo
20:19:55
23.04.2007
venni
já měl teďkon čidlo z fáčka v erku a ukazovalo mi to 95- 100 .Koupil jsem čidlo na 120 a budík ukazuje 60-70 takže nádhera 4 Prej maj ty čidla jiný odpory,ale nevim proč teda.
20:15:00
23.04.2007
havlik
a dělá ti to v čem 120? nejspíš tam budeš mít čidlo z fáčka
20:13:04
23.04.2007
Driver
je mozny ze me teplotni cidlo meri o 20°C min???nebo to proste bud meri nebo ne.kontakt na tom cidle se trochu vyklal tak jestli to treba neni ono.
Extreme Tyres