skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
čísla motorů
prohledat
55 příspěvků (zobrazeno 51 až 55) od 14.04.2007 do 03.08.2025, založil/a Shade Nouf
5ku mel Rasta ve 105tce a to tahalo jako splaseny,uplne klidanko tocil 5000-6000 na jakejkoliv kvalt
-> p.b.: No tak jsem se ani neseknul.
ještě to doplním: na novější značení na blocích od modelu 88 se motor 120LS značil v druhém řádku číslem 129. 12 jako že to je motor 1,2l a 9 zustává stejná jako u staršího značení.
ještě to doplním: na novější značení na blocích od modelu 88 se motor 120LS značil v druhém řádku číslem 129. 12 jako že to je motor 1,2l a 9 zustává stejná jako u staršího značení.
Jé, na TechWebu, to určitě nekde bylo., plácnu jen co vím z hlavy.
Určitě:
2-120
6-Garde
Takže asi:
1-105
a pak ještě asi 5 je chladírenská jednotka. to byli motory, který se prej dávali do návěsu kamionů a poháněli chlazení v tom návěsu.
Určitě:
2-120
6-Garde
Takže asi:
1-105
a pak ještě asi 5 je chladírenská jednotka. to byli motory, který se prej dávali do návěsu kamionů a poháněli chlazení v tom návěsu.
Už jsem to tady prolezl odvrchu dolů, ale nenašel jsem nic, kde by se řešily čísla motorů. Mám na mysli za lomítkem. 130-ky mají /7, ale jaký čísla se používaly dál a na jaký typ motoru???
dik
dik