para z vyfuku - poradte pls !!!!!!!!!!!!!!

prohledat
25 příspěvků (zobrazeno 1 až 25) od 09.02.2007 do 18.02.2007, založil/a Martin_86
řadit dle data
10:05:23
18.02.2007
King
-> Billislav: Byl by třeba problém na studeným motoru před startem sundat svíčky a kouknout se, jestli některá z nich není vlhká? 4 Pakliže ne, nový svíčky nestojej majlant, takže bych zainvestoval do nový sady (pro jistotu). Emulze na víčku se v zimě tvoří i autům, který nemaj problém s pronikáním vody do oleje. Hloupá otázka - ventilový vůle máš nastavený správně? tzn. cca 0,2mm při 20C? Sice použít použitý těsnění je kuriozita, ale budiž :), nicméně i tam platí, že se hlava měla po pár stech km dotáhnout a ventily doštelovat, jinak hrozí "traktor" po startu....
20:43:56
16.02.2007
Billislav
Tak toto som si inak vsimol...Mam bohovsky problem startovat,na dva,na tri valce,kudol bielej pary,ale ked to po chvili chyti na styri a rozbehne sa,nie je problem 150km/h a ide ako pila...
17:29:10
13.02.2007
pajavlk
-> Billislav: jj prasklá vložka viděl sem na vlastní oči dvě prasklý vložky když se podiváš skrz ní do slunce tak sou vidět taková vláskové trhliny .. ale ten motor cca po 10 kilometrech začínal vařit ale zase jel na 4q (byla to 120tka seriová) podle tacháku 150.. zajímavý že tyhle zkurvený motory jedou nejlíp 1
16:49:42
13.02.2007
Max
-> Billislav: když to neni těsnění ani hlava,muže to být naprasklá vložka,nebo trochu utopená vložka. Ale to je většinou důsledkem nějaké větší havárie...uvaření,přidřen í a pod.
12:56:55
13.02.2007
Billislav
Zdar...Je to podobny problem ako moj,ak mate niekto napad,poradte prosim...S-Rapid,motor 120LS...Zacalo to chytat na tri valce,niekedy ani to nie,z vyfuku biela para,na vicku od oleja emulzia...Vzdy po chvili para zmizla,a motor bezal normalne...Podozrenie-pra sknuta hlava...Dal som druhu,tesnenie,a to taku,ktoru som zobral z doteraz bez problemov beziaceho motora...A znovu to iste...Zahada je,ze voda sa z nadrzky nestraca,aspon nie nejak viditelne,motor sa neprehrieva,kuri to normalne...A dve-tri minuty po nastartovani motor bezi bez problemov,az na bielu emulziu na vicku oleja a obtiazne nastartovanie...Celkovo to vypada tak,ako keby do spalovacieho priestoru na jednom valci kvapkala voda,ale uz naozaj neviem odkial...Nejake napady? Alebo mohla by toto sposobovat prasknuta vlozka?
13:32:36
10.02.2007
Syny
-> Martin_86: Prave, ja to taky planuju na ouz dat...1
13:26:47
10.02.2007
Martin_86
-> Syny: Mkova je jen ta predni...bohuzel....ale musim rict, ze je to znat....sedi to jak zehlicka.
13:25:51
10.02.2007
Syny
-> Martin_86: Ja stejne ted nic kupovat do jara nebudu... Pak uvidim... Jestli se odhodlam tunit mi auto nebo ne... Spis me zaujali ty eMkovy napravy 4
13:04:26
10.02.2007
Martin_86
-> Syny: No to uz je asi 3 motor a hlavu uz jsem sundaval asi 5x a vzhledem k tomu, ze nemam k dispozici dilnu, tak uz nechci udelat nejakou chybu abych to zas musel rozebirat.



Jinak diky moc za rady.

PS:uhle ses celkem pozitivne vyjadroval k mymu autu,tak jen pro info - bude k prodeji
13:00:41
10.02.2007
Syny
-> Martin_86: Tak kdyby te sla voda do spalovani, tak bys to poznal na vykonu a mozna by i z vody byli citit spaliny... Tekze ja bych to zas tak tragicky nevdel... Nekolikrat i s teplim motorem sem stal nekde amel to na vonobehu a tky mi to mirne kourilo, kdyzsem to proslap tak to zakourilo vic a zas to prestalo a po cvilce zas zacalo... Takze bych to mc nehrotil toto... Pokud to jede tak jak ma a neztraci se te ted voda, tak to neres...
12:58:06
10.02.2007
Syny
-> King: Atomovej hrib 3 3 3 Ted si me fakt rozesmal timhle prirovnanim 3 3 3
12:45:44
10.02.2007
Martin_86
No jasny,ale me to neustava ani pri teplym motoru.....
12:41:58
10.02.2007
King
-> gabo00000: A spalování benzínu jakožto koktejlu uhlovodíků má nějakou vyjímku z vodní páry na výstupu?4

Jinak pokud vím, tak ve vejfuku je po vypnutí motoru nějaká ta decka zkondenzovaný vody, která se po následující startu zase vesele vypařuje, takže Synyho "atomovej hřib" po zimním startu není nic nevysvětlitelnýho :)
12:34:04
10.02.2007
Syny
-> Martin_86: Jo a to s tou teplotou 75 stupnu, to mam presne taky... Na 75ti se to zastavi a kdyz se otevre termostat tak to spadne na 70... Takze bud termostat nebo spatnej budik teplomeru 4
12:33:12
10.02.2007
Syny
-> Martin_86: V zime je to naprosto normalni.. To bych vubec neresil... Ja kdyz sem nastartoval kdyz yl 1 nad nulou tak sem zamoril celou nasi ulici bilim kourem... Kdyz se to zahralo tka to zmizelo nebo to bilo jen minimalne... Trba kdyz se to proslaplo tka to zakourilo... Ale to je normalni bych tek... Podivej se na tkovyho favorita, tomu kouri vejfuk furt i kdyz e ohratej motor...
09:00:56
10.02.2007
gabo000000 - zrušená registrace
a na lpg sa ani necuduj...ked sa spaluje olyn tak 10000%vznika vodna para
09:00:25
10.02.2007
gabo000000 - zrušená registrace
aj ja som robil go a ide mi para s fyfuku...fespektyve ja mam iny tlmic amoc pary uz nevyde vychadza z neho vody....normalne to na studyny motor kvapka z vyfuku....podla mna je to prirodzené.....benzin ked hory vznika aj vodna para... a podla mna to nerobi ziadne tesnenie ani nic podobneho ....a keby to bolo tesnenie tak na viecku kde nalievas olej z druhej strany by mala byt emulzia a mala by ti z nadoby kubudat voda...a aj v oleji by bola voda...4

/musim tu dodat ze je to moj subjektivny nazor lebo vela ludi potom protireci a zjebuju sa a hadaju..../
23:13:41
09.02.2007
Martin_86
-> Bagrr: jj,byla.......dotahoval jsem ji na 3x postupne po mensich hodnotach...
23:11:26
09.02.2007
Martin_86
-> Martin_86: jo....
23:09:18
09.02.2007
Bagrr- máma mele Emu
-> Martin_86: Byla hlava po ujetí 500km znova dotažená?
23:09:11
09.02.2007
Martin_86
jo a motor se neohreje na vic nez 75 stupnu
23:08:03
09.02.2007
Martin_86
No, me voda ubejvala,ale nejsem si jistej, jestli jsem to mel dobre odvzdusneny....jinak tesneni pod hlavou je novy a hlava byla srovnana. Zapomnel jsem jeste napsat, ze zacne kourit,pak kour ubyva a ubyva a kdyz pridam,zase se objevi oblak koure.Zatim jsem to teda zkousel jen na parkovisti,bojim se s tim nekam jet.
23:04:19
09.02.2007
bitmap - zrušená registrace
Me to bile kouri i po dlouhe jizde, ale nic se nedeje. Dela to uz pres rok od repase motoru a vymeny vejfuku, voda neubejva, nevari to, jede to slusne, takze je to asi u nekterejch auto normalni.
22:53:42
09.02.2007
Pavel P..
může to být jen prasklý těsnění pod hlavou, a to ti to bíle kouří i potom co se motor ohřeje ?
22:52:32
09.02.2007
Martin_86
jde mi z vyfuku bily kour, mam pocit ze je to voda.....znamena to nutne, ze je praskla hlava?



Jinak motor je komplet pretesnen.Jde o 105ku na LPG.
Extreme Tyres