skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Pisty fabia
prohledat
43 příspěvků (zobrazeno 1 až 43) od 11.01.2007 do 30.07.2018, založil/a Pavel P@nkáč
-> Jura_Favorit 30.07.18 14:07:18: Pri ich cene? Neviem kolko by stalo to povlakovanie, ale 80EUR za piest mi pride cena celkom vysoka, ci?
-> T: Hydroxid sodný alias louh tam je. Koukal jsem na to už jak jsi mi to ukazoval v garáži.



-> T: výhoz...
-> T: to samé se stalo loni kamarádovi po koupeli v čističi motorů od Coyote...
Takže písty na vyhození - při jejich ceně nemá nějaké re-povlakování vůbec cenu řešit.
Takže písty na vyhození - při jejich ceně nemá nějaké re-povlakování vůbec cenu řešit.
-> MOLSO: takže jsem tomu moc nepomohl ? nějaký čistič a dlouho jsem to tam neměl....doma kouknu na složení...
-> T: čistil si ich v hydroxide ? ak áno, boli namočené moc dlho. Je to cínová vrstva na hliníku pre zníženie trenia
-> Urbi: Díky za odkaz, přeposláno 

Díky za info, předám to známému, co je shání.
-> Antony: ve škodovce. za asi devítku je kompletní sada s vložkama čepama
-> Antony: umím Kolbenschmidt, standartní rozměr 3500,-/kus, výbrusový 2600,-/kus... klidně SZ
oživím téma:
Kde sehnat seriový písty na fabii 1.4mpi? Ne Čínu. Díky.
Kde sehnat seriový písty na fabii 1.4mpi? Ne Čínu. Díky.
-> Minik03: to je mi jasný...jen fabka nemá takové vedení jako favo felda
-> Evž@: žádnej píst se nemůže kvedlat. Když ho dáš do vložky, měl by pomalu proklouznout až dolu, ale neměl by tam "žuchout"
Dotaz.Fábkový píst se ve vložce může kvedlat mírně do stran?(oproti fáčku např.)
-> Evž@: joo, pokud u motoru s KP 9,7 v serii si mel snížení na KP 11.1 tak když jí namontuješ na fábku budeš mít 11,4..
-> upír 130: jj..možná sem otázku položil nepřesně.....takže pokud tu hlavu dám na tu fábii budu mít tedy kompres cca 11,4 ....to sem potřeboval vědět
-> Evž@: říkáš to dobře, pokud budeš vycházet z komprese na tý upravený hlavě na motoru s 9,7:1 v serii, a dáš jí na motor s kompresí 10 což je felda mpi a fabka tak už tam budeš mít 0.3 víc.. ale otázku jsi měl položenou tak že pokud zaměníš hlavy tak okolik se změní komprese, ztoho vyplývá že se nezmění páč hlavy mají stejnej spalovák ale když řekneš že máš hlavu upravenou na 11,1 ve fávu a dáš jí na jinej motor s jinými písty tak tam je změna z těch 11,1 jasná..
-> upír 130: no mě jde o to že favo ma v serii kp 9.7 což mam ja...hlavu mam upravenou na kp 11,1....tu hlavu vemu a dám na motor který má v sérii kp 10:1 diky pístum..takže mě logicky musím ty 0,3 přičíst ne?
-> Evž@: hlavy jsou stejný takže budeš mít stejnou kompresi, pokud není snížená..
-> havlik: no jo....tak v tom případě budu mět kp vyšší o 0,3 ...ne?(protože dam hlavu na motor kde už je diky pístům vyšší kp v serii)
-> Evž@: hlava je stejná.. má to větší obsah tudíž větší kompresi o stejným spalováku, a aby nemuseli měnit hlavu a KP zůstal na 10:1 tak museli vybrat písty..
-> Evž@: facko vs felda MPI je taky 9.7:1 vs 10:1 a je to tim ze ma felda pist vyssi o 0.3mm tak predpokladam ze to bude uplne stejny pripad tady
-> havlik: seriova Fabka ma tušim 10:1 a favorit nějak 9,7....tak proto se ptam....A čím je to docílené že je stejný KP při vybraných pístech....vyšší píst nebo nižší hlava?
-> Evž@: komprese bude stejna
O kolik se zmenší KP když přehodím hlavu ze svojeho motoru favorit 136 na fabii kde jsou vybrané písty?....lze to vypočítat jen odečtením toho vybrání nebo je to složitější(výška pístu,horní úvrať atd).
-> TUNER: skoda ze jsou v haji koupil bych...
-> Pavel Korbelář: Já mam doma Téčka 77,ale 2 jsou KO.....))))
Takže asi půjdou všechny do šrotu...
Takže asi půjdou všechny do šrotu...
teda "je dočasně blokována z důvodu porušení licenčních podmínek serveru WebPark.cz"
Ty bláho, teď koukám, že zmizely celý stránky minosurkala.webpark.cz! To byly parádně udělaný stránky o všech škodovkách od Spartaka po novou Oktávku.


-> Vrba: I na to jsou knížky- celá dokumentace
10:1
-> Vrba: Je to 10>1, viz třeba skoda.panda.cz/clanek.php
3?id=103
-> Pavel Korbelář: To je v prdeli,driv aspon věděls o tom motoru vsechno,byly na to knížky kde to bylo popsany do posledního detailu a u parametrů auta byli aj parametry motoru.Dneska tam akorát najdeš kolik to žere paliva a kolik to má airbagů.No mě jde jenom o to jestli maj stejny kompresní poměr,a to asi maj,pochybuju ze na to budou dva druhy hlav....
-> Vrba: nevim treba je jenom rozdil v RJ tezko rict
-> favo110lrs: jak se pozná ta silnější a slabší fabie,případně v čem je tam rozdíl?Na motoru jen ve vačce,ne?Kompresi maj oba 10:1
-> favo110lrs: no to se mi nece to uz bych mozna vzal ty T-cka od tebe skoda ze nejsou aspon o kousek jeste veci vrtani..
-> Pavel Korbelář: jj a nebo ty fabijácký stocit a pak zase vsechno posunonout vlozky a snizit blok..
-> favo110lrs: aha no co se da delat tak palice bude muset byt o to vic snizena

nn vsechny jsou vybraný u fabie...
já mám probraný taky, ale třeba 50 kW je bude mít rovný, ale nevim to jistě
Jsou vsechny probrane jako 135-ka nebo jsou i rovne jako 136-kové????