Zahadny nalitek na hlinikove hlave.

prohledat
20 příspěvků (zobrazeno 1 až 20) od 09.12.2006 do 02.08.2011, založil/a bitmap - zrušená registrace
řadit dle data
15:12:46
02.08.2011
vhml
-> Luky.: tak tak, převodovka Pickup je strašný dogma. Je to běžná převodovka od roku 93.
15:12:02
02.08.2011
Capricorn
-> Luky.: Do Pičkapa se nedávala žádná unikátní převodovka, která by se do jiných verzí nemontovala. Šla tam jen ta „krátká“ tj. ta se stálým převodem 4,167 která se od 1.93 montovala jak do Favoritů tak Formanů sériově (do tohohle data jen na přání nebo jako zvláštní výbava). Apropo ani u Felicií tam žádná „kratší“ nebyla.
12:40:23
02.08.2011
MOLSO
-> papek: a 42, 43 a 46kW si kde nechal ?
11:58:30
02.08.2011
papek
Favority sa vyrábali 40 Kw a 50 Kw tak to može byť tým.
14:19:51
28.07.2011
storm123
Dneska jedu na dílnu tak na to mrknu jaký je na ní číslo a písnu ho sem ať někdo poradí já se v tom nevyznám.
11:53:15
28.07.2011
Luky
-> storm123: nemá to třeba převodovku z pickupa? Ta je taky znát...
06:27:28
28.07.2011
storm123
Možná je to tak jak řikáte, ale už sem pár fáček řídil a ani jedno z nich nejelo tak dobře jako tohle. Tam kde jedu se svym do kopce 100km/h na 5 tak tohle pořád výrazně zrychluje. Je fakt, že je to karbec a ten je živější než bmm ale určitě nemůže bejt až takhle moc.
18:31:12
27.07.2011
Dymák
Hehe, tento magický nálitek je tam proto, neboť soudruzi v AZNP šetřili na finálním opracování odlitku hlavy - je to místo, kudy vlévali materiál do formy...
17:51:36
27.07.2011
jarda.u1
-> storm123: za ty roky se v tom uz pravdepodobne nekdo vrtal a mohl pouzit jinou hlavu,nez tam skutecne patri...
15:35:37
27.07.2011
vhml
-> storm123: muze bejt upravenej, nemusi. Nase 50kW s 300tis km jede vyrazne lip nez tchanova 50kW s najetejma 100tis. Hledali jsme pricinu rozdilu velmi inenzivne, nenasli. Filtry, tlaky, vsechno v pohode.
15:12:27
27.07.2011
storm123
Trochu oživim tohle téma.

Já to mám na 135 z roku 93 a původně s tim autem podle techničáku jezdila BIS. koupil sem ho od známýho na díly za pár šlupek. A řekl bych že musí bejt nějak upravenej protože podle mojeho 50kw BMM je to neskutečná pila. V techničáku je ale klasika 43kw.
20:54:43
11.12.2006
Pavel P@nkáč
Tak to mam taky na jednom motoru co ted stavim 136-ka
13:50:45
11.12.2006
Athlonek
13:11:07
11.12.2006
Vojtik
já měl v tom nálitku vyražený M
20:18:01
10.12.2006
bitmap - zrušená registrace
-> FORM: No, tohle je asi z pulky devadesatyho roku. Treba bude nejak upravovana a omylem mi ji tam hodili, protoze to auto proti moji 135 jede neskutecne.

-> Athlonek: Jojo, pujcil sem si to z Aua5p.car.cz42 Jenom nechapu, proc maj v muzeu ekotronika, ne normalni Pierbuirg, Jikov karbecovy. I motor, co je tam prezentovany jako favomotor je nejak podivne "elektrifikovany&quo t;.

Takze hlava a nalitkem znamena "mozna tam nejsou sedla na bezolovo?"
12:34:20
10.12.2006
Athlonek
-> bitmap: Koukam že je to fotka z muzea Favorit s řízeným karburátorem.
10:23:05
10.12.2006
FORM - zlomená ojnice
Ten nálitek mají hlavy na 742.135/136 a na prvních favoritech, dělalo se to takhle do určitého roku, 88? nevím
23:59:36
09.12.2006
black_dragons
-> bitmap: mam to same a mam motor 1364
23:50:17
09.12.2006
Dušan
-> bitmap: slyšel jsem, že se tak značily hlavy pro 742.135/6. Dle mě je to spíš starší typ hlav na favorita, ikdyž nové nejsou v ničem jiné. Možná snad u starých s nálitkem nebylo jisté zda jsou na bezolovo ( na to je tam jiné místo které to určuje ) a u nových bez nálitku je to na bezolovo všechno
22:05:41
09.12.2006
bitmap - zrušená registrace
Co znamena ten nalitek v kolecku?

Na 135 ho nemam, na 136 jo. Neni to znaceni nejakyho supervykonnyho prototypu? 1

zvětšit Zahadny nalitek na hlinikove hlave. - obrázek od bitmap - zrušená registrace vložen 09.12.2006 22:05:41
Extreme Tyres