skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
omrzlý splynovač Lpg
-> mig 125: pandora.idnes.cz/conferen
ce/lpg
-> King: mohol by si prosim ta napisat url toho LPG forum? ja som to nikde vedel najst diky
jo měl jsem též, propláchnul jsem to jakousi sračkou, už byl klid

-> Vojtik: Ono je dokonce tak "akční", že se na lpg konfeře objevily úvahy o využítí chladu z reduktoru pro klimatizaci kabiny
Je teda na jednu stranu pravdu, že se reduktor zahřívá zbytečně na vysokou teplotu, ale jak to končí, když ohříváš málo vidíš sám :)


-> King: to sem netušil, že je to tam tak akční s tim mrazem, myslel sem si, že to jen v zimě zařívá, aby to líp splynovalo
sem zas o něco chytřejší, díky

-> Vojtik: Tak to asi bylo docela dobrý opravit :) Stačí, aby cirkulace chladící kapaliny přes reduktor byla menší, než potřebuje a lokálně ti prostě bude mrznout - halt princip ledničky :)
předtim byl do série s topenim, jenže to skoro netopilo, páč z tohoo splynovače šla studená voda, tak jsem ho zapojil do série s vyhříváním sacího ptrubí, stejně jak to má mladá na Myšákovi ( obě auta jsou 136 ). Teď to topí pěkně, ale zas to dělá tohle. Je pravda, že jedna hadice s vodou k tomu splynovači je malinko víc ohnutá a tim přiskříplá, ale voda tam proudí, tak ji zkusim nějak porovnat, nebo tam dát nějaký kolínko a uvidíme
Normální to není :) Typoval bych to na nějakou poruchu cirkulace vody v reduktoru. Píšeš, že zbytek reduktoru je "normálně" teplej. Znamená to, že je pořádně horkej (teoreticky skoro 80C)? Každopádně bych se to pokusil v první fázi pořádně odvzdušnit odvzdušnit (celou chladící soustavu). Ještě možná trošku popiš, jak máš reduktor do chladicí soustavy zapojenej.
Nevíte prosím někdo, jestli je normální, aby byl za provozu omrzlej splynovač LPG? mě to moc normální nepřijde...Někdy je to v pořádku, ale občas za jízdy zjistim, že to nedrží volnoběh a když jsem zjišťoval, čim to je, tak jsem zjistil, že vždycky, když to takhle nedrží volnoběh, tak že je splynovač omrzlej kolem šroubku na štelování volnoběhu až k jeho spodní části ale zbytek je normálně teplej od výhřevu vodou. Taky jsem zjistil , že v takovýmto případě to dává moc bohatou směs a po vypnutí klíčku to abnormálně dlouho ještě syčí. Mám tenhle střep s plynem pouze měsíc, tak mi prosím někdo poraďte, děkuji