omrzlý splynovač Lpg

prohledat
9 příspěvků (zobrazeno 1 až 9) od 08.12.2006 do 08.12.2006, založil/a Vojtik
řadit dle data
17:37:29
08.12.2006
King
16:28:20
08.12.2006
mig 125
-> King: mohol by si prosim ta napisat url toho LPG forum? ja som to nikde vedel najst diky
16:26:25
08.12.2006
spartra
jo měl jsem též, propláchnul jsem to jakousi sračkou, už byl klid5
14:10:05
08.12.2006
King
-> Vojtik: Ono je dokonce tak "akční", že se na lpg konfeře objevily úvahy o využítí chladu z reduktoru pro klimatizaci kabiny9 1 Je teda na jednu stranu pravdu, že se reduktor zahřívá zbytečně na vysokou teplotu, ale jak to končí, když ohříváš málo vidíš sám :)
13:28:17
08.12.2006
Vojtik
-> King: to sem netušil, že je to tam tak akční s tim mrazem, myslel sem si, že to jen v zimě zařívá, aby to líp splynovalo1 sem zas o něco chytřejší, díky
13:23:51
08.12.2006
King
-> Vojtik: Tak to asi bylo docela dobrý opravit :) Stačí, aby cirkulace chladící kapaliny přes reduktor byla menší, než potřebuje a lokálně ti prostě bude mrznout - halt princip ledničky :)
13:15:38
08.12.2006
Vojtik
předtim byl do série s topenim, jenže to skoro netopilo, páč z tohoo splynovače šla studená voda, tak jsem ho zapojil do série s vyhříváním sacího ptrubí, stejně jak to má mladá na Myšákovi ( obě auta jsou 136 ). Teď to topí pěkně, ale zas to dělá tohle. Je pravda, že jedna hadice s vodou k tomu splynovači je malinko víc ohnutá a tim přiskříplá, ale voda tam proudí, tak ji zkusim nějak porovnat, nebo tam dát nějaký kolínko a uvidíme
12:08:08
08.12.2006
King
Normální to není :) Typoval bych to na nějakou poruchu cirkulace vody v reduktoru. Píšeš, že zbytek reduktoru je "normálně" teplej. Znamená to, že je pořádně horkej (teoreticky skoro 80C)? Každopádně bych se to pokusil v první fázi pořádně odvzdušnit odvzdušnit (celou chladící soustavu). Ještě možná trošku popiš, jak máš reduktor do chladicí soustavy zapojenej.
10:30:28
08.12.2006
Vojtik
Nevíte prosím někdo, jestli je normální, aby byl za provozu omrzlej splynovač LPG? mě to moc normální nepřijde...Někdy je to v pořádku, ale občas za jízdy zjistim, že to nedrží volnoběh a když jsem zjišťoval, čim to je, tak jsem zjistil, že vždycky, když to takhle nedrží volnoběh, tak že je splynovač omrzlej kolem šroubku na štelování volnoběhu až k jeho spodní části ale zbytek je normálně teplej od výhřevu vodou. Taky jsem zjistil , že v takovýmto případě to dává moc bohatou směs a po vypnutí klíčku to abnormálně dlouho ještě syčí. Mám tenhle střep s plynem pouze měsíc, tak mi prosím někdo poraďte, děkuji
Extreme Tyres