Sání na Webry

prohledat
44 příspěvků (zobrazeno 1 až 44) od 31.10.2006 do 17.12.2011, založil/a sesty
řadit dle data
21:33:11
17.12.2011
Milan 136
zajímavě řešené sání1

ze 110r.cz
zvětšit Sání na Webry - obrázek od Milan 136 vložen 17.12.2011 21:33:11
18:08:29
09.02.2011
Eidy
-> m8rinek: Existuje spousta postupů, jak lze to a ono udělat na hulváta a ono to funguje. 1
14:53:14
09.02.2011
m8rinek
-> Eidy: tady stejně kolega neví co vlastně chce;). Odlehčování pístů jsem zapomněl, díky Davesovi víme, že to jde i flexou :D.
14:36:51
09.02.2011
darabos
-> petr s: uz mam skoro vsetko, aby to ficalo, ale teraz ma prioritu ten palubny pocitac, chcem to dotiahnut uz k hotovemu vyrobku.
14:35:23
09.02.2011
vhml
-> Luky.: jenže setrvák se ti točí. Píst se musí pokaždý zastavit a znova rozject
14:33:44
09.02.2011
Luky
-> Eidy: jaký má přínos odlehčení pístů a ojnic oproti odlehčení setrváku, které moc přínos nemá? Oboje jsou to přeci pohybující se hmoty, jejichž setrvačnost musí být rozpohybována
14:33:37
09.02.2011
Jakub Vedral
-> darabos: Asi začneme nejdříve seriovým a pak se uvidí. Opravdu zatím nevím. Téhle myšlence jsem se docela dost bránil.
14:32:30
09.02.2011
petr s
-> darabos: Jak pokračuješ?
14:31:42
09.02.2011
darabos
-> Jakub Vedral: ale to vstrekovanie nebude ani tak lacnejsie...jedine ked pouzijes seriove z MPI a podobne.
14:27:19
09.02.2011
Jakub Vedral
Od začátku byla rozhodnuto nechat si motor postavit. Jde mi hlavně o rozdílné názory mně a kamaráda. Já se stále cítím zastáncem klasiky (karburátor) a kamarád radí vstřikování. Chtěl jsem otestovat motor na karburátorech a tak mi přijde zbytečné kupovat sání, když by se dalo s trochou materiálu a šikovnosti vytvořit. (pro můj účel by stačilo) Ale asi nakonec podlehnu myšlence vstřikování a nějaké webery řešit nebudu.
14:17:53
09.02.2011
Eidy
-> m8rinek: No tak na hlavě všechno co jsi napsal + třeba odlehčit písty a ojnice, k tomu dobrou vačici, obohatit karbec a výkon je na světě.

Edit: Ale o tom jsem tu nic nečetl.
upraveno 1x, naposled 09.02.2011 14:18:32
13:55:33
09.02.2011
m8rinek
-> Eidy: tak ono se toho zas tak moc na motoru dělat nedá, alespoň ne v pozemský míře....



Hlavní věc je to, že koně dělá hlava, takže větší ventily, kanály, zakrácený vodítka, vydlabanej spalovák... Víc si toho moc nedokážu asi ani představit v ,,domácích,, podmínkách...
13:20:29
09.02.2011
vhml
-> 4dams: samozrejme ze jsou, kdyz karb má 40mm a hlava sotva 30



-> Jakub Vedral:
do karburátorů investuj až úplně naposled, to je jenom třešnička na dortu, výkon se dá najít i levněji...
13:01:31
09.02.2011
4dams
taký malý dotaz... niesu tie trubky čo idú z webrou do hlavy trochu kuželovité?
12:46:59
09.02.2011
Eidy
-> Jakub Vedral: Píšeš, že upravíš celej motor, ale zrovna odlehčení setrváku a řemenice a leštění sání nejsou zrovna performance úpravy. Vyvážení po odlehčení je samozřejmostí. Neříkám, že je to špatně, ale je to pouze doplněk k hlavním úpravám. Ty plánuješ jaký? Kromě vačky nic nevidím. Bez urážky. Možná začínáš a máš pocit, že takovýhle motor pojede jak dělo. Žel bohu, není tomu tak.
12:21:17
09.02.2011
Jakub Vedral
úprava bude celého motoru. leštění sání, vačka 280/280(???), odlehčení setrvačníku a řemenice, vyvážení kliky se setrvákem atd. Další možností mimo weberů byl DDSR. Webery mám doma, jen je natryskovat
12:19:06
09.02.2011
m8rinek
-> Eidy: Jak pravíš, osadit seriovej motor Weberama za 15, je málo muziky za moc peněz...
12:12:46
09.02.2011
Eidy
-> Jakub Vedral: Sice ses neptal zdali ano či ne, ale chceš slyšet rady od ostatních. Čili moje rada je nacpat těch minimálně 15000Kč, co by tě stály Webery se sáním, do něčeho smysluplnějšího, jako úprava hlavy, výběr vhodné vačky a přetryskování SEDRu nebo spádovýho Webra ze žiguta atp. Pojede to daleko líp, než jen na samotný webery. To ovšem platí za předpokladu, že máš v plánu pouze Webery a jinak nic. P/okud máš v plánu kompletní úpravu motoru, jako bych nic neřekl.
upraveno 1x, naposled 09.02.2011 12:14:01
12:09:48
09.02.2011
m8rinek
-> Jakub Vedral: rádius si zvol, tak aby Ti to vyšlo, oni jsou větve sklopený k sobě a na litym těžko změřit, trubkový nemam u sebe. Nakonec dojdeš k tomu, že je nejlepší si ho koupit ;).
12:06:24
09.02.2011
Jakub Vedral
Chci laborovat s favo motorem ve 120ce a co jsem tak četl, tak má sání přes hlavu lepší kroutící moment v nižších otáčkách. Ale rád se nechám poučit a určitě si přečtu rady a připomínky ostatních.
12:01:20
09.02.2011
m8rinek
-> Jakub Vedral: sání přes hlavu na co?
11:50:43
09.02.2011
petr s
-> Jakub Vedral: Mají mít spád 4-8 stupnú
11:49:07
09.02.2011
Jakub Vedral
Nechci zakládat nové téma, tak se zeptám tady.

Dokážete mi někdo změřit, jaký poloměr ohybu je u sání přes hlavu, jeho délků a průměr kanálů? Případně jestli mají být webery ve vodorovné poloze nebo mají mít nějaký úhel??

Díky všem
21:42:19
01.11.2006
dial K for Karlos
-> Pepino RS: Já zase viděl sání pro jeden karburátor rozvětvené na osmikanál na favorita a to tuším pouze na průměr 37, což si myslím se taky mine účinkem. Ale jak je vidět, asi to obojí jde.
21:39:09
01.11.2006
Pepino RS
-> Karlos: vydel jsem sveho casu "Y" sani se kterym dostanes na 5 kanal 2 webry, ale podle mne to je stejne k nicemu ty dva sou na petikanal moc, ten jeden je tak akorat.. 4
19:49:22
01.11.2006
dial K for Karlos
-> sesty: Jak říká Havlík, i kdyby ses zbláznil, tak 2 webery na pětikanál nedostaneš, není kam ! Motor 130 (pětikanál) má v hlavě pouze 2 sací kanály, pokud chceš 2 webery, musíš mít napřed osmikanálovou hlavu (4 sací kanály - řekněme fávomotor) .
17:39:59
01.11.2006
Esso
jenom dodada dotaz i kdyby bylo to sani rovne nema byt nejak prene dlouhe bay to fungovalo jak ma a to zalezi vzdy na tom co to je za motor??
09:15:48
01.11.2006
PatRS
btw hosi nema niekto doma sanie na webre ale na original RS alebo 1150 hlavu co by bolo napredaj?.........so stvorcovimy kanalmi.....7
22:29:19
31.10.2006
Gemini
musi to byt cez hlavu ??? ked to das priamo, niekto ti to spravy za par korun , rovne trubky , priruby a je to !!
20:54:38
31.10.2006
petr s
-> sesty: A není jednodušší položit webra na papír a přírubu obkreslit a sání si udělat?
20:52:26
31.10.2006
sesty
stačili by nějaký plánky.......nevíte někdo o nich???42
20:51:43
31.10.2006
havlik
-> sesty: a kam to tam chceš přidělat když máš jen 2 díry na sání? to budeš prát z toho druhýho karbece to vejfuku?
20:51:23
31.10.2006
sesty
-> Crestik: tak se koukni na www.speedpro.cz do sekce rally bazar..... :-)

20:50:45
31.10.2006
sesty
a jelikož mám 2 webry,tak potřebuju tyto 2 sání........a jedno stojí 3500kč
20:50:03
31.10.2006
sesty
budu to dávat na 130 (mám 5ti kanál)
20:08:14
31.10.2006
ondie
..jo přesně tak..já mám pocit že do sebe mícháš dvě věci najednou...buď to chceš na 5kanál a použiješ to sání,co je tu na fotkách anebo to máš na 8kanál a dáš tam to sání úplně jiný (a existuje i takový,jakýs asi myslel ty,když si násobil tu cenu dvěma)



19:55:55
31.10.2006
Crestik
laický dotaz, co na tom stojí 3500? Jako pochopil bych 1000Kč
19:27:12
31.10.2006
petr s
hlavně řekni na jaký motor to chceš
19:17:10
31.10.2006
sesty
nebo aspon podrobnější foto........děkuji

19:16:44
31.10.2006
sesty
-> ondie: ok,dík.....já je viděl na www.speedpro.cz taky za 3500kč na jeden karburátor.......a 7000kč za 2 sání fakt nemám,ale nějaký plánky by taky mohli být,nee?? 4
19:07:14
31.10.2006
ondie
víc nevim..když tam polovíš v hystorii inzerátů,tak najdeš
19:04:29
31.10.2006
ondie
-> sesty: to je jen na jeden Weber ne ?? ..je to na 5kanál přes hlavu jako měla anglická 130Sport ? Před časem se vyskytovaly inzeráty na různé svody na web.skodateam.cz
zvětšit Sání na Webry - obrázek od ondie vložen 31.10.2006 19:04:29
18:31:04
31.10.2006
favo110lrs
stoji snad 3500,-
18:29:42
31.10.2006
sesty
čau lidi, nevíte někdo kde bych sehnal toto sání na webry,nebo aspon plány na výrobu?? Díky moc
zvětšit Sání na Webry - obrázek od sesty vložen 31.10.2006 18:29:42
Extreme Tyres