
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
felicia 1.6 Turbo
prohledat
55 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 31.10.2006 do 03.11.2006, založil/a gabo000000 - zrušená registrace
19:51:17
03.11.2006
03.11.2006

gabo000000 - zrušená registrace
novadi ci cesky a ci nie , len je to kus na p..u.

09:01:45
03.11.2006
03.11.2006

Bery
-> gabo00000: jo tak poinformovat...tak to jsi měl napsat hned zezačátku a my to tu nemuseli zasírat komentama...A ty si sem můžeš po jednom vkládat smajlíky....
chjo,je to vyčerpávající....
chjo,je to vyčerpávající....
08:45:29
03.11.2006
03.11.2006

Max
-> favo110lrs: tahle 1,6ka jezdila už v golfech,akorát ji pak s mpi a velkou slávou nacpali do feldy. Nelze od toho čekat zázraky...
20:29:47
02.11.2006
02.11.2006

DuriQ
favo110lrs: mno 1.6 je VW motor z GOLFA 2 ale trochu modernizovany striekackou
zlate casi skodovke uz odbili 


19:34:11
02.11.2006
02.11.2006

favo110lrs
-> Nwkt: tebe jsem se neptal...:)
no jo ale já to bral jako za celou firmu:)

19:24:51
02.11.2006
02.11.2006

Nwkt
-> favo110lrs: V Plzni a 1.6 neni českej motor
19:24:29
02.11.2006
02.11.2006

gabo000000 - zrušená registrace

19:23:50
02.11.2006
02.11.2006

gabo000000 - zrušená registrace

19:23:18
02.11.2006
02.11.2006

gabo000000 - zrušená registrace
doma
19:17:27
02.11.2006
02.11.2006

favo110lrs
-> Jirik: newim kde zijes?????
19:17:13
02.11.2006
02.11.2006

gabo000000 - zrušená registrace


19:14:38
02.11.2006
02.11.2006

spartra
ano jiříčku, vyrobily ho soudruzi v ndr


19:07:27
02.11.2006
02.11.2006

Jirik - zrušená registrace
-> favo110lrs: Ještě že ho nevyrobila. 

18:55:07
02.11.2006
02.11.2006

favo110lrs
1,6 .55kw nejhorsi motor co kdy škoda vyrobila...**
18:51:46
02.11.2006
02.11.2006

gabo000000 - zrušená registrace
ja este newem co budem robit len som sa tak cel poinformovat ci to neni moc volovina bo ja nemam moc skusenost s feldou

09:53:51
02.11.2006
02.11.2006

Bery
nic extra...
ale logicky - felda 1,3 vydržela tisíce,pak 1,6ka musí držet hafo:-)
Chyba!!
ale logicky - felda 1,3 vydržela tisíce,pak 1,6ka musí držet hafo:-)
Chyba!!

07:57:49
02.11.2006
02.11.2006

TUNER
-> Bery: A tu 1,6ku jste na to přizpůsobovali...?
16:28:17
01.11.2006
01.11.2006

Bery
tak víme,nejsme žádný amatéři.Taky jsme si ubírali tlaky na turbu a stejně-občas to hoří...dá se to,jezdí tu pár aut,ale je to práce.Tonda něco najezdil,ale to jak rychle schořela ta 1,6 - to jsme nikdo nečekal
14:12:17
01.11.2006
01.11.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Ubrat palici je laicky řečeno snížit hlavu - nechytám Tě za slovo, ale tak to prostě je. Já jsem taky kdysi věděl, že se hlava jen snižuje a nějaký úpravy spalováků a jejich tvar šly mimo mě... takže asi tak.

14:09:13
01.11.2006
01.11.2006

havlik
-> TUNER: jak komu

14:08:38
01.11.2006
01.11.2006

TUNER
ubrat palici ve spalovacim prostoru je snad samozřejmý...

14:02:14
01.11.2006
01.11.2006

havlik
-> Tuner#2: jasný
14:01:48
01.11.2006
01.11.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik: Však já vím, to je nby se toho někdo mylně necyhtil a pak mu nenadával

13:59:36
01.11.2006
01.11.2006

havlik
-> Tuner#2: však myslim že Tuner myslel ubrat spalováky jen to špatně podal
13:59:00
01.11.2006
01.11.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Pokud ubereš hlavu, tak snad jde KP nahoru - musely by se vybrat spalováky a dát naopak silnější těšnění aby KP šel dolů ne? A konec konců ten Rapid co je v Chrástu (pokud ho ještě Řánek má) měl těch motorů už taky požehnaně - podle mě to na to není.
13:48:03
01.11.2006
01.11.2006

TUNER
No ono by stačilo ubrat palici a snížit kompresní poměr a ty písty by dle mýho něco vydrželi....a né posadit turbo na normální motor...

12:39:24
01.11.2006
01.11.2006

MATTESS
-> Bery: -> Tuner#2: všechno se má dělat s mírou (nebo Mírou??
)

12:30:54
01.11.2006
01.11.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bery: Bylo pěkný, jak to šlo hned od spoda - žádné vytáčení, ale bohužel životnost je asi mizivá a nebo tomu chce podrobit vše okolo, ale stejně to nebude ono. těm slovákům to fungovalo, ale konec konců tam dělali i Cecila a ten už taky zaklepal (ne jejich vinou) ale prostě je to už na ten motor moc - stejně jako 500HP na EVO

12:26:16
01.11.2006
01.11.2006

Bery
-> Tuner#2: jj,ten motor z feldy 1,3 mám doma rozebranej.Nevydržel píst,tak jsem si ho vzal já na nový motor....
Tonda koupil 1,6ku,po delší době jí tam nacpal,ale životnost byla dost krátká.A teď se mu do toho nechce,takže bůhví co bude.
Tonda koupil 1,6ku,po delší době jí tam nacpal,ale životnost byla dost krátká.A teď se mu do toho nechce,takže bůhví co bude.
12:08:38
01.11.2006
01.11.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bery: To byl ten Tvůj kamarád z loňskejch Běšin? Dokud to ale jelo, tak to jelo pěkně.

11:18:58
01.11.2006
01.11.2006

strucy
feldu 1,6 turbo robili v RK firma motortech , bola aj na predaj
08:47:13
01.11.2006
01.11.2006

Bery
jeden srpnový pokus - š130 - dříve s motorem 1,3 turbo(felicie blok)a protože motor zakukal,vyměnil se za 1,6 felicie,přeházelo se krmení a po první projížďce motor zakukal.Na 4 válci chyběl píst.Ještě ted leží ve vaně toho motoru:-)
21:37:25
31.10.2006
31.10.2006

RadstaR
-> gabo00000 31.10.06 16:52:52: Ano. Kamos ma sice Renault 9, ale ma v nem prave motor z renaultu 11 a je to 1.4 Turbo samozrejme s karbecem.
17:57:15
31.10.2006
31.10.2006

spartra
tuner, ach tak, jsem zas o něco chytřejší

16:54:19
31.10.2006
31.10.2006

gabo000000 - zrušená registrace
a okrem toho nechce sa mi moc robit medzikusy
16:53:55
31.10.2006
31.10.2006

gabo000000 - zrušená registrace
ja by som si to radsej rozdal z feldou
16:52:52
31.10.2006
31.10.2006

gabo000000 - zrušená registrace
a ten renault 11 je 1.4i?
16:45:43
31.10.2006
31.10.2006

gabo000000 - zrušená registrace
ta keby bolo take weci tak lahko zohnat!!

13:01:44
31.10.2006
31.10.2006

aDAm
-> RadstaR: akorat tech moc neni videt
12:22:11
31.10.2006
31.10.2006

RadstaR
Renault 11 se delal 1.4 Turbo
11:17:06
31.10.2006
31.10.2006

TUNER
-> gabo00000: Myslim že je jednodužší zastavět motor kterej se s turbem už vyráběl,než na nějakej atmosferickej motor to turbo roubovat...

11:12:15
31.10.2006
31.10.2006

TUNER
-> spartra: Byli tam i 1,7 atmosféry gétéčka.Ty turba byli ale 1,4.
2 litr v turbu by v tej době v takovym autě asi nezkousli...
2 litr v turbu by v tej době v takovym autě asi nezkousli...

10:32:21
31.10.2006
31.10.2006

spartra
no já myslím, že tam byla 1,8 nebo 2 litr

10:30:06
31.10.2006
31.10.2006

gabo000000 - zrušená registrace
iba?
10:29:47
31.10.2006
31.10.2006

havlik
-> gabo00000: turbo je snad 1.3 nebo 1.4
10:28:38
31.10.2006
31.10.2006

gabo000000 - zrušená registrace
v reautoch 5 su ake motory? myslím s akým objemom?
10:27:03
31.10.2006
31.10.2006

havlik
-> gabo00000: no když chceš krmit motor turbem s karbecem tak na to musíš mít i uzpůsobenej karbec takže prostě sehnat karburátor z nějakýho turbomotoru
10:22:47
31.10.2006
31.10.2006

gabo000000 - zrušená registrace
skusit dat karbec z renaultu?
10:18:14
31.10.2006
31.10.2006

havlik
-> gabo00000: hm tak pak leda nabastlit na sání karbec z nějakýho turbomotoru např renault 5 a pak už jen zkoušet a zkoušet
10:17:04
31.10.2006
31.10.2006

gabo000000 - zrušená registrace
pocuvajte chlapci ja som cital na webtechu ze ako je to s i-ckom ale ja cem dat 1.6ku motor do skodovky ale uvazujem viac o riesení s karburatorom. injektor je podla mna velmi komplykovaný a celá prestavba s ickom je moc komplykovana
