skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Brusná pasta na ventily
Nebite ma laika ale ventily na favo hlavach sa zabrusuju? V knizke som nasiel zabrusovanie ventilov spominane len pri liatinovych hlavach. Ide to vobec? Nikdy som favo hlavu nemal rozobratu ale otacaju sa v nej ventily vo voditkach?
-> FORM: -> Gemini: diky

-> FORM: tak tak, guferka treba vymenit stoja cca 90-100 korun, kliestami sa vyberu, nasadia sa nove a ockovym klucom 10-11 sa zatlacia -e.a.s.y.
-> Tom.t: Lepší bude když si někde půjčíš přípravek na vyndavání ventilů, guferka najdeš až sundáš ventilové pružiny, určitě je vyměň.
*mali
dojebavam tu ludi za pravopis a sam uz neviem co pisem, uz je vela hodin

dojebavam tu ludi za pravopis a sam uz neviem co pisem, uz je vela hodin

-> Gemini: už sa teším
a maly by tam byť nejake guferka ktore sa menia aby neprenikal olej, ale netušim kde sa to nachadza a ako sa to meni
šak pozrem a uvidim, vezmem hlavu domov a po večeroch sa pohrajem



-> Tom.t:
ano, klinky, budou litat
ano, klinky, budou litat

-> Carlos81: tak to je v poho ..
kdyz uz jsme u tematu ventily , taky se chystam rozebrat hlavu z motoru 742.136, komplet vyčistit, nove štifty, zabrousit ventily, otazecka, jakym zpusobem se u techto hlav ventily vyndavaji - je to stejny jako u litinovych hlav 100-130 - jsou tam ty priblbly klinky, nebo je to snad reseno nejak lip? predpokladam ze to bude asi stejny, takze klinky budou litat po pokoji
kdyz uz jsme u tematu ventily , taky se chystam rozebrat hlavu z motoru 742.136, komplet vyčistit, nove štifty, zabrousit ventily, otazecka, jakym zpusobem se u techto hlav ventily vyndavaji - je to stejny jako u litinovych hlav 100-130 - jsou tam ty priblbly klinky, nebo je to snad reseno nejak lip? predpokladam ze to bude asi stejny, takze klinky budou litat po pokoji

-> Tom.t: Kolem 40 Kč
-> Carlos81: kolik stoji ta pasta ?
-> Carlos81: jo to ti vezme neboj :)
Mám na sedlech takový drobný rejhy, tak doufám, že to ta brusná pasta zabrousí. Už jsem koupil střední

-> Gemini: no ty leda pokud by byla fakt vyklepaná ale řekl bych že se síš vyplatí sehnat jinou hlavu. Ja je nepoužívám.
-> Johny Death:
spravil som uz vela vela hlav a nalieval som iba prvu, ked som si nebol isty tesnostou
a frezy na sedla pouzivate ?
spravil som uz vela vela hlav a nalieval som iba prvu, ked som si nebol isty tesnostou
a frezy na sedla pouzivate ?
-> Gemini: no možná spíš nalít technickej benzín do tech panálků a zjistit jestli nekde prolíná nebo ne. Vzduch nepoznáš.
-> Carlos81: jasný hned sem zase o něco chytřejší

-> havlik: Mám sundanou hlavu, čistil jsem jí od toho napečenýho černýho bordelu. Očistil jsem i ventily a chci je tou pastou zalapovat v těch sedlech aby to dobře těsnilo. Na těch sedlech jsou vidět drobný škrábance, tak by to měla ta pasta vyhladit
ze zlozis hlavu, fuknes do kanalikov a musi to drzat tlak, ak to niekde fuci, tak rozobrat, zabrusit , zlozit, skusit
skusa sa to aj nalievanim naftou
skusa sa to aj nalievanim naftou
-> Carlos81: aha a to se pozná nějak že netěsní?

-> havlik: Aby těsnili

a k čemu je to dobré?
-> ps: Dík
-> Carlos81: Hrubá dělá rýhy střední je na ventily akorát a jemná jenom zaleští
-> ps: Ok, dík. Takže pasta je hrubá, střední a jemná a pro tenhle účel vyhoví ta střední?
-> Carlos81: střední bývalé mototechny
Potřeboval bych poradit jakou brusnou mám koupit na zalapování ventilů v hlavě a kde se obyčejně taková pasta prodává...