skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rozebrání motoru do šrotu
19:46:20
24.10.2006
24.10.2006

skolin
-> Tom.t: DOBREJ BYL! ale když jsem zjistil že je to 120 tak ho nikdo nechtel.
13:48:14
22.10.2006
22.10.2006

Pavel P@nkáč
-> Tom.t: tak co nejaky koruny to hodilo

13:21:31
22.10.2006
22.10.2006

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Pavel Korbelář: ty likvidátore


10:39:08
22.10.2006
22.10.2006

Pavel P@nkáč
Vyplati se to a dva vecery? ja kdyz jsem se to naucil tak jsem jeden delal tak max. za 2h mel jsem za zimu udelanych 180kg


22:59:55
21.10.2006
21.10.2006

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> skolin: no kdyz si ho chtel prodat a byl dobrej tak proc ho rozebiras?
asi moc dobrej nebyl ..


21:38:46
21.10.2006
21.10.2006

skolin
Tak už jsem to rozebral, nevim jestli to je 130, ale asi ne, myslel jsem že jo, ale když jsem ho chtel prodat tak jsem zjistil že to bude stará 120, byl totiž v rapidu a měla to být 130, ale určitě neni. Schválně ještě přeměřim píst. Jinak jsem to už kompletně rozebral, zabrolo mi to dva večery. Za tu práci to nestojí,ale po veřerech jen tak pro zábavu a pro odreagování to neni špatný:-) Jinač bude aspoň na pivko, jelikož za hlínu je u nás 40Kč/kg. Jak je to ale s tou vačkou?
19:57:51
21.10.2006
21.10.2006

Mr.Din
pokaždý když sem rozebíral nákou šádesu, tak sem rozebrali motor..., je to sice prasečina, ale myslim si že se to vyplatí..., si s tim dát tu práci..
11:21:49
21.10.2006
21.10.2006

Max
-> skolin: to vypustim olej,sundá filt a odvezu to do šrotu celý. Dával mi myslim kolem 5kč/kilo. A když vezmu kolik s tim strávim času a jak budu zasranej...tak mi to za to nestojí. Mám plno jiný potřebnější práce

00:53:57
21.10.2006
21.10.2006

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> skolin: cistej blok ma myslim 9,5kg ... a nebyla to nahodou 130-tka?

18:55:46
20.10.2006
20.10.2006

skolin
Jasně, to znám, ty štefty tam moc zarezlí nejsou, rozebrat to všechno jde dobře. Spíš mě zajímalo kolik je tam cca kilo tý hlíny. -> Martin_86: snažil jsem se ho prodat, ale nikdo už to nechce. Jinač byl ale v cajku - těsnění ok, nové rozvody, dobrý olej, plně funkční, ale měl nalítáno asi kolem 150Tis. A jak je to s tou vačkou? byla tam totiž měněná, ale nevim jaká to je.
15:28:44
20.10.2006
20.10.2006

pajavlk
-> skolin: je s tím strašná práce jestli to byl nákej zanedbanej motor kde se nikdy nic neměnilo tak to v podstatě nemá cenu z toho něco dolovat většinu šteftů stejně urveš protože sou zarostlí v bloku a jak je zalomíš tak je konec u nás to berou jako nečistej hliník když z toho čuměj štefty a tak nákou kačku za to dostaneš ale nic převratnýho taky si to objedou magnetem jestli nekecáš žes to všechno vytahal 

22:20:05
19.10.2006
19.10.2006

Libor
-> Martin_86: a o jaky dily treba? kontaktuj me kdyztak na icq nebo i.d. zpravy. mam tady pod rukama spoustu dilu z celejch skodovek co jde jinak do zeleza nebo hliniku
21:42:15
19.10.2006
19.10.2006

Martin_86
smim vedet proc to rozebiras?ja bych mel mozna zajem o nektery dily....
21:31:36
19.10.2006
19.10.2006

Pavel P@nkáč
-> skolin: musis hledat kolik za to davaji kdyz jsem delal hlinik ja tak to bylo 20-40Kc za kilo..
21:19:24
19.10.2006
19.10.2006

skolin
Máte stim někdo skušenosti jesli se to vůbec vyplatí? vytahovat s toho ty štěfty a tak? a kolik dávaj za litinu ve zběru? Taky by mě zajímalo podle čeho poznám jaká je vačka, jestli ostrá, klasika a tak.