skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Měření výkonu motoru - potřebuji testery
-> Gemini: Super, dej vědět jak si pochodil, případně pošli Wav... díkes
-> Daves:
chystam sa to vyskusat, potom mozno aj zverejnim grafy :)
chystam sa to vyskusat, potom mozno aj zverejnim grafy :)
-> Daves: to jsem kdysi na starém počítači dělal přes ten street dyno, nahrávaj jsem to na kazetový diktafon. výkon si už nepamatuju, ale ten soubor .wav ještě někde mám.
-> Staf1221:
To neni starostlivost, to je staveny zavodni motor
To neni starostlivost, to je staveny zavodni motor
daves: 84kW? to je teda dokladna starostlivost o motor ked dava tolko. neni to preklep?
Jinak mám tam i srovnání mého Rapida s motorem favorit 135 před výměnou rozvodů a vačky, kdy výkon byl někde kolem 44kW a po výměně rozvodů a vačky ze 110R se vyšplhal na 48kW. Kroutící moment zůstal stejný, jen se posunul do vyšších otáček.
-> Staf1221:
Ono dost toho lze vyčíst z toho odkazu...
Nejnižší výkon mi dala moje 120ka na plyn, pouhých 30kW. Ale o ten motor se nikdy nikdo nestaral, má najeto 188tisíc a už je dost v háji. Tadeášky 110R, kde je také motor ze 120, jen se o něj stará, a ukazuje 38kW. Zatím nejvýkonnější motor byl v Petrově 110R, kde je fávo s výkonem 84kW.
Ono dost toho lze vyčíst z toho odkazu...
Nejnižší výkon mi dala moje 120ka na plyn, pouhých 30kW. Ale o ten motor se nikdy nikdo nestaral, má najeto 188tisíc a už je dost v háji. Tadeášky 110R, kde je také motor ze 120, jen se o něj stará, a ukazuje 38kW. Zatím nejvýkonnější motor byl v Petrově 110R, kde je fávo s výkonem 84kW.
daves:
a ake auta si uz podrobil meraniu?
a kolko je par kW? pre mna je par = +-2. a ci je vykon 34 alebo 38 to uz je nejaky ten rozdiel. mozes napisat aspon ze aky najnizsi/najvyssi vykon si nameral na 120tkach?
a ake auta si uz podrobil meraniu?
a kolko je par kW? pre mna je par = +-2. a ci je vykon 34 alebo 38 to uz je nejaky ten rozdiel. mozes napisat aspon ze aky najnizsi/najvyssi vykon si nameral na 120tkach?
-> Staf1221:
opakovane mereni jednoho auta se nelisi
mereni ruznych aut stejneho typu se lisi dle stavu motoru, to je jasny. ale je to o drobnosti, o nabeh kroutaku, o par kw... prubeh
rozdilny motory se pak lisi hooodne, to je pravda
opakovane mereni jednoho auta se nelisi
mereni ruznych aut stejneho typu se lisi dle stavu motoru, to je jasny. ale je to o drobnosti, o nabeh kroutaku, o par kw... prubeh
rozdilny motory se pak lisi hooodne, to je pravda
-> COL:
rozumim ti, to uz je detail, muze to sypat data rovnou z ridici jednotky, import uz neni problem...
-> Labros:
No jo, to je blby... jestli nema line in... tak nahravej treba na kazetak :)
rozumim ti, to uz je detail, muze to sypat data rovnou z ridici jednotky, import uz neni problem...
-> Labros:
No jo, to je blby... jestli nema line in... tak nahravej treba na kazetak :)
daves: kolko aut si uz meral? ako velmi sa lisia namerane vykony rovnakych aut (napr skoda 120)?
-> Daves: Jo vidim, ty korekce jsou potencialnim zdrojem velkych chyb - pokud by nam slo o absolutni hodnoty. Koeficient treni se mysli Cx? Co jsou dal ty ztraty v %?
Ja tedy nevim, ale kdyz ladim, tak ladim a feedback potrebuju ihned - ne az nekdy vecer v teple, takze proc si nevzit notas s sebou.
Jak rikam, k relativni dokonalosti mi chybi "krabicka", ktera posype rovnou udaj o otackach do pocitace, abych to hned po zkusebni jizde vyhodnotil a podnikl podle toho dalsi zmeny.
Ja tedy nevim, ale kdyz ladim, tak ladim a feedback potrebuju ihned - ne az nekdy vecer v teple, takze proc si nevzit notas s sebou.
Jak rikam, k relativni dokonalosti mi chybi "krabicka", ktera posype rovnou udaj o otackach do pocitace, abych to hned po zkusebni jizde vyhodnotil a podnikl podle toho dalsi zmeny.
A je dobrý, že nás žádáš, abysme něco naměřili, přitom v popisu píšeš "Obvod používáte na vlastní nebezpečí."

jak jako myslíš, že ten signál dostaneme do MP3 přehrávače? Můj MP3 přehrávač nemá žádnej AUX vstup, jen mikrofon
Stačí se podívat a vidíš, že tam korekce jsou.
MP3 přehrávač je pouze jedna alternativa. Klidně můžeš připojit notebook přímo, nikdo ti nebrání.
Proč se používá MP3 je vysvětleno. Když někde měřím, nosím s sebou jen MP3 a krabičku s převodníkem. To si dám do kapsy u bundy. Baterka mi vystačí na celý den měření a naměřím toho kolik stihnu. Doma si to pak v klidu natáhnu do počítače a věnuju se zpracování. Zbytečný tahat s sebou notebook. Jde o přenositelnost.
MP3 přehrávač je pouze jedna alternativa. Klidně můžeš připojit notebook přímo, nikdo ti nebrání.
Proč se používá MP3 je vysvětleno. Když někde měřím, nosím s sebou jen MP3 a krabičku s převodníkem. To si dám do kapsy u bundy. Baterka mi vystačí na celý den měření a naměřím toho kolik stihnu. Doma si to pak v klidu natáhnu do počítače a věnuju se zpracování. Zbytečný tahat s sebou notebook. Jde o přenositelnost.
Program je hezkej, ale metoda sberu a zpracovani dat naprosto otresna. Pomerne hodne offline ukonu na to, abych se dostal ke grafu. Preci byl nebyl problem udelat male zarizeni, ktere bude ty otacky merit a posilat po seriove lince do notebooku... je to mensi pakarna, nez do toho tahat MP3 prehravac....
Ten zobrazovany vykon je cisty vykon, kterym je urychlovano auto bez korekci valiveho odporu, vzduchu atd. nebo se tam o korekce nekdo snazil? (ok, pro ladeni je to jedno, ale...:o) )
Ten zobrazovany vykon je cisty vykon, kterym je urychlovano auto bez korekci valiveho odporu, vzduchu atd. nebo se tam o korekce nekdo snazil? (ok, pro ladeni je to jedno, ale...:o) )
Prosím, prosím, smutně koukám, kdo bude mít o svátku či víkendu chvilku času, mrkněte na
web.daves.cz/index2.php?s es_web=2&...
oměřte svůj motůrek, vyzkoušejte, napište dojmy a prosím pošlete soubor mailíkem spolu s popisem měřeného stroje...
...potřebuji co nejvíce různých testerů, vzorků...
Děkuji, děkuji, děkuji všem, co se zapojí.
web.daves.cz/index2.php?s es_web=2&...
oměřte svůj motůrek, vyzkoušejte, napište dojmy a prosím pošlete soubor mailíkem spolu s popisem měřeného stroje...
...potřebuji co nejvíce různých testerů, vzorků...
Děkuji, děkuji, děkuji všem, co se zapojí.