
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
měrka oleje 781.13..
tak si tam nechte TIGem navařit novej nálitek 

Lidi, proc to resite..... reseni je v reseni, pak to uz bude sranda viz.:
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
-> Honza M: Materiálu tam je tak 7mm jako imitace by to šlo
-> ps: A když by se do stejného místa vyvrtala jenom imitace? Kolik tam je místa aby to nešlo skrz?
-> Rapid135: Na měrku tam není nálitek a pod nálitkem chybí materiál abys mohl měrku vyvrtat do stejného místa jako na originál bloku je tam jako půlkruh musíš díru posunout asi o centimetr a chytá klika
no prave klui voto de,kdyz by to takle slo praktikovat tak fuck off fizli a shanet fakany do roku 89 co maji ten nalitek velkej,jak ho ma tatkuv motor 781.136. no myslenka to nejni spatna

-> Rapid135: podle mě zaleží na uhlu, pokud to natočíš moc dovnitř tak se bude dotýkat.
-> Rapid135: Tady máš text z jedné diskuze na skoda110r.cz :
Já jsem předělal měrku podle er.motoru.Když jsem odvrtal díru a zastrčil měrku s erka tak ukazovala něco více oleje (chybějící nálitek).Ale to nebyl problém.Větší problém byl ten,kdýž jsem zároveń ladil ventily,tak se mi v jedné poloze zasekl motor.Nešlo s ním otočit do prava.Otočil jsem o jednu otáčku zpět a opět se to kouslo.Po sundání vany jsem zjistil že náráží spodní překlad ojnice 1 válce o tu měrku.Musel jsem uvnitř bloku profrézovat vodící drážku a vše bylo OK.
Já jsem předělal měrku podle er.motoru.Když jsem odvrtal díru a zastrčil měrku s erka tak ukazovala něco více oleje (chybějící nálitek).Ale to nebyl problém.Větší problém byl ten,kdýž jsem zároveń ladil ventily,tak se mi v jedné poloze zasekl motor.Nešlo s ním otočit do prava.Otočil jsem o jednu otáčku zpět a opět se to kouslo.Po sundání vany jsem zjistil že náráží spodní překlad ojnice 1 válce o tu měrku.Musel jsem uvnitř bloku profrézovat vodící drážku a vše bylo OK.
proc by potom narazela klika,to me nejak nejde do hlavy kdyz pajsl je stejnej
-> Honza M: mno jo ale ty bloky sou de facto stejny a ten nalitek na merku je stejnej co sem zkoumal na svym motoru a na tom co mam v garazi.
-> Gryzly: ale jak tipnout kolik tam můžu vyvrtat abych nebyl skrz? :)
-> Honza M: já bych jen vyvrtal dírku, z měrky bych nechal dole jen centimetr vyřezal závit a zašroubil do závitu v dírce. a do puvodní díry bych dal špunt.
prej potom o to naráží klikovka... Jsem četl na nějaké diskuzi. Větší problém než měrka je malej nálitek na číslo
kluci zkouseli ste nekdo na tymdle bloku provrtat dirku na nalitku tam kde ma 742.1... merku oleje tak,aby ju tam mel taky? no dyby to klaplo tak by bylo po problemech s fanousama.jen co sezenu zadreny facko tak to prubnu.na frezce to musi jit jak nic ale otazka je kdo ma frezku.....