
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Trysky 742.136
21:06:42
14.02.2012
14.02.2012

radar75
Díky, ja som sa stretol len s prvým výbehovým typom po Fiate s 1200, ale báčik už nemal náhradný karb a auto šiel predávať v celku a bratanec nal 15OO, ale všetko už dávno vyhodil do koša keď sa ho zbavil 

08:21:16
14.02.2012
14.02.2012

vhml
-> radar75: 1300 má difuzory 23/25 , 1500 má 24/26 a náležitě trošku vetsi trysky.
21:46:10
13.02.2012
13.02.2012

radar75
Alebo skôr si dať otázku aký je rozdiel medzi Polmom na 1200 a 1500, ak sa bavíme o 125P, aby sa nezháňal slabší karb, samozrejme pokiaľ niesu identické. Začal som sa aj ja dávnejšie po nich pozerať , ale nepoznám rozdiely a nepredpokladám žže sú identické, čo sa krmenia týka.
17:36:32
13.02.2012
13.02.2012

vhml
-> ondřej.mareček: DCHD je na něm napsáno tuším, ale nejvýraznější jsou prostě jen nápisy Polmo, jiný snad ani neexistuje
17:33:07
13.02.2012
13.02.2012

ondřej.mareček
-> vhml: kde se dá sehnat? viděl jsem ho v inzerci ale nemůžu to najít,nějaké označení?
17:29:15
13.02.2012
13.02.2012

vhml
-> ferrari: nacafani benzinu mi to vzdy zlepsilo, ale nikdy neodstranilo. Na zimu je jednoduchá rada. Zahodit bastl jménem SEDR a nasadit Polmo. V návodu píšou něco o tom, že plnej sytič se má dávat až pod mínus 20 a nestalo se mi, že by mi Polmo nechytlo v mrazech na otočení.
17:08:43
13.02.2012
13.02.2012

Minik03
-> ferrari: copak na to ma vliv pumpa?
17:01:44
13.02.2012
13.02.2012

ferrari
-> vhml: ale ak má Facet, aj tak ? 

11:56:57
13.02.2012
13.02.2012

vhml
-> ondřej.mareček: to je vlastnost. Naopak málokterá škodovka to nedělá.
11:49:04
13.02.2012
13.02.2012

ondřej.mareček
-> vhml: -> Matulo: jj, ted uz to celkem de,ale serou mě ty studené starty,ráno přijdu k autu a nastaruju ho a ned chcípne,na podruhé už chytne většinou už drží ale nědky chcípne znovu,když už drží nesmím nějakou chvíli šáhnout na plyn jinak chcípne,čím to?karburátor jsem sundal nechal seřídit a srovnat,dělá to stejně,čerpadlo mám facet...už nevím...mohlo by to mít něco společného s posilovačem?
15:14:06
10.02.2012
10.02.2012

Maťulo
-> ondřej.mareček: 1. stupen 112/190 a 2. stupen 130/160... na seriovy motor idealne... 

15:10:50
10.02.2012
10.02.2012

vhml
-> ondřej.mareček: 115/140 je divny. Strasne mala tryska.
A bez sytice chcipne, v techle mrazech mussi nechat sytic alespon kilometr...
A bez sytice chcipne, v techle mrazech mussi nechat sytic alespon kilometr...
15:06:25
10.02.2012
10.02.2012

ondřej.mareček
-> ALL: jaké by jste doporučili natryskování? Mám motor favorit 135,bez úprav,karburátor ze 130ky natryskování origo 136 a ted v tech mrazech to studené špatně chytá a bez sitiče to chcípe a kucká
jakmile se motor prohřeje jde to docela dobře jen je tam taková mezera mezi 2700-3000 ot. zkoušel jsem jezdit i toto a bylo to o chlup lepší ale... 115/210 a 115/140 .. .

14:44:04
15.02.2009
15.02.2009

Evž@
-> Gemini: neptal se -> Petrr: ale já
...to je staré téma

13:37:07
15.02.2009
15.02.2009

Gemini
-> Petrr: vtom ze ti nejde motor nehladaj v tryskach.......teraz cez zimu jazdim na 112/200 dif 22 , ide to super odspodu a da sa jazdit za 6 litrov
12:21:35
14.02.2009
14.02.2009

Evž@
-> darklord: co mi to pomůže....tyto tabulky mám všechny doma

01:06:52
14.02.2009
14.02.2009

darklord
17:24:28
13.02.2009
13.02.2009

Evž@
-> petřík: tak 130-136 má difiky 22/24 a já mám 22/23...v tom bych až tak velké mínus neviděl
17:21:28
13.02.2009
13.02.2009

petřík
-> Evž@: no já bych hlavně jako výchozí materiál použil asi karbec ze 130-136 než tenhle no..už jenom z toho duvodu že ten tvuj byl dělanej na nacelejch 1200 kubickejch a ty máš o deci víc... takže i difuzory budou asi pro tvuj objem malý z toho edsru.
15:44:13
13.02.2009
13.02.2009

Evž@
čau...nebudu zakládat nové téma.....mam v autě nově motor Fa 136,vačka 280/280,hlava - 1 mm a živím to karbecem EDSR 2926 z GLSky...trysky jsou série 112/130 a vzdušníky taky 170/160....jede to sice dobře ale cítím že motor má v sobě ještě nějaké rezervy...ten správný zátah má jen když sešlápnu plyn uplně na podlahu....chtělo by to zvětšit trysky?
23:23:28
05.09.2006
05.09.2006

Labros
-> King: Přesně - karbec s 120LS tryskama mi jezdil na favo motoru bez problémů, ale ten samej karbec přetryskovanej na 136 mi na lepším 136 motoru dělal bordel - výkon ok, ale přechody v nízkých otáčkách humus nad humus.
16:37:50
05.09.2006
05.09.2006

King
Jinak souhlas s COLem. Na neupraveným motoru je původní natryskování OK. Spíš než měnit trysky bude potřeba zjistit, co je špatně (přisávání vzduchu, ucpaný kanálky, špatnej předstih popř. nevhodnej průběh atd.) Jiná situace je při použití např. S120 sedru na 136ce - tam je asi nejrozumnější použít natryskování podle 120LS a časem sehnat SEDR pro 136.
16:33:43
05.09.2006
05.09.2006

King
-> Petr F.: Zvětšení vzdušníku znamená každopádně ochuzení směsi.
-> Jerrys136: Má tohle velkorysý natryskování ještě jiný výhody kromě zbytečně vysoký spotřeby a smradu?
Tohle natryskování (zhruba) mám na přebroušeným SEDRu (24/26) aby to aspoň rozumně jelo na benal, ovšem v defaultním 22/24 SEDRu se to může chovat zajímavě :)
-> Jerrys136: Má tohle velkorysý natryskování ještě jiný výhody kromě zbytečně vysoký spotřeby a smradu?

22:00:48
31.08.2006
31.08.2006

COL
Z principu systemu solex, ktery vyuziva vzduchovou kompenzaci, neni mozne aby zvetseni vzdusniku neco obohatilo. Bude-li vzdusnik nekonecne veliky, nebude hlavni system vubec funobat. Podivejte se na obrazky a zamyslete se nad tim, udeljte si orientacni vypocty, nebo kouknete do knihy, kde uz jsou... ne vse co pise j. cech na techwebu je pravda... ted zrovna frcim na dovcu, tak k tomu nemuzu vic napsat. tak zatim...
21:14:53
31.08.2006
31.08.2006

Petr F.
-> Crestik: To tak bude.

17:08:38
31.08.2006
31.08.2006

Crestik
-> COL: není to náhodou tak, že zvětšení vzdušníku obohatí směs v nižších otáčkách a tryska ve vyšších?
16:35:25
31.08.2006
31.08.2006

Jerrys136
1.st. 125/160
2.st. 145/170
2.st. 145/170
14:59:14
24.08.2006
24.08.2006

Petr Abrahámek
nebo weber

12:18:21
24.08.2006
24.08.2006

Labros
doporučuju karburátor LEKR
17:29:26
23.08.2006
23.08.2006

COL
Nejlepsi bude asi seriove osazeni... jinak pri problemech se spodkem by mohlo pomoci zmensit vzdusnik hlavniho systemu.... a trysku taky, pac jinak se to obohati v celem rozsahu...
15:09:59
23.08.2006
23.08.2006

Petrr
Zda se mi ze mam porad chudou směs at ladim jak ladim proste se to dole nerozbíha.
15:09:11
23.08.2006
23.08.2006

Petrr
Jakou máte zkusenost popripade jaky trysky doporucujete do tohoto motoru + karburator SEDR