-> dragon_cb_cz: Paulin jsem vozil na delší trasy na Pionýru a je to tuba velikosti menšího Chemoprenu...
...jediná nevýhoda Paulinu je, že rychle zasychá na povrchu - na větší plochy je to nepraktické.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
pretesnenie ventiloveho vika
20:47:25
16.02.2015
16.02.2015

Bukaj
10:17:03
16.02.2015
16.02.2015

dragon_cb_cz
-> Jozka:



09:00:12
16.02.2015
16.02.2015

Jozka
-> dragon_cb_cz: Tak to se ti hluboce omlouvám..
Ti joudové totiž mají u tý tuby popletenou desetinnou čárku - což jsem přehlýdl..
www.motosluzby-riha.cz/pa ulin-tesnici-tmel

www.motosluzby-riha.cz/pa ulin-tesnici-tmel
08:42:37
16.02.2015
16.02.2015

dragon_cb_cz
-> Jozka: Prej lenochu:
08:16:17
16.02.2015
16.02.2015

Jozka
Ono to má konzistenci spíš laku, ten Paulin, lépěji se to "dávkuje" - patlám to leckams..
08:14:29
16.02.2015
16.02.2015

Jozka
-> dragon_cb_cz: Rozklikej si to pořádně, lenochu !
Kilový je nejspíš plechovka k nanášení štětcem.. tuba nevím kolik má, ale je to tak velikost zhruba někdejší "bílý lepící pasty"..



08:08:57
16.02.2015
16.02.2015

dragon_cb_cz
-> Jozka: No píšou skoro kilový balení, to je hodně velká tuba, ne?
Ten Lukopren je fakt maličkej, v pohodě ho vozím v automobilovej KáPéZetce 


00:19:26
16.02.2015
16.02.2015

Jozka
-> Zop: Používal jsem i Lukopren viz -> dragon_cb_cz: a dobrý, v současnosti většinou toto, zdá se mi lepší: www.tmel-paulin.com/. Tuba sice větší, ale taky se dá zavřít a vydrží dosti dlouho načnutá.
Mě se nějak nezdá to tvoje "dosednutí plechu víka na hlavu".. To se mi ještě nestalo - resp. stalo, ale jen na chvilku, než jsem ho na hlavě porovnal tak, jak by mělo "sedět". Nelze se přitom otrocky řídit svorníkma, který mohou být ohnutý..
Mě se nějak nezdá to tvoje "dosednutí plechu víka na hlavu".. To se mi ještě nestalo - resp. stalo, ale jen na chvilku, než jsem ho na hlavě porovnal tak, jak by mělo "sedět". Nelze se přitom otrocky řídit svorníkma, který mohou být ohnutý..
23:40:11
15.02.2015
15.02.2015

dragon_cb_cz
-> Zop: Podle mě tam fungovat nebude a ani si teda nejsem jistej, jestli ty víka maj přesně stejnej rozměr?
Co se týká silikonu, kup si malou tubičku Lukoprenu, dá se krásně znova uzavřít, stojí pár korun a vystačí na docela dost věcí...
EDIT: Třeba tady: www.levnetmely.cz/Lukopre n-S-9780-teplotne-odolne-8 6858/137-Lukopren-S-9780-t ubička-25-ml-barva-šedá-41
Co se týká silikonu, kup si malou tubičku Lukoprenu, dá se krásně znova uzavřít, stojí pár korun a vystačí na docela dost věcí...
EDIT: Třeba tady: www.levnetmely.cz/Lukopre n-S-9780-teplotne-odolne-8 6858/137-Lukopren-S-9780-t ubička-25-ml-barva-šedá-41
17:42:20
15.02.2015
15.02.2015

Zop
Dnes jsem zkoušel náhradní z vrakáče (po srovnání) na skleněné desce a s novým těsněním nezatížené jsou rozdíly max. 0,3mm. (Měřeno spároměrkama)
17:37:32
15.02.2015
15.02.2015

darklord
-> Zop: zaklad je mat neskurvene nezohybane viko, co byva dost problem kedze to kazdy utahuje jak poloos.
17:30:43
15.02.2015
15.02.2015

Zop
Poraďte prosím. Je možné na plechové ventilové víko Škoda 105L použít gumové těsnění z Favorita ? To gumokorkové ač je silné 4mm se i při utahovacím momentu 2-3Nm časem stlačí na 2mm, víko dosedne plechem na hlavu a při opětovné montáži již netěsní. Silikon nepomohl. Nebo je jednodušší nakoupit gumokorkové do zásoby a použít vždy nové ? Stačí přilepit do víka Chemoprenem ? Ten motorový silikon je dost drahý a než ho spotřebuji tak ztvrdne.
22:23:54
03.09.2006
03.09.2006

PeterP136
-> Gryzly: Jaj, aha, sorry, to ma bobesh na svedomi :). Tvoj prispevok som si zapamatal viac, tak preto som ta z toho obvinil :))).
11:23:41
01.09.2006
01.09.2006

Gryzly
-> minno: jo fakt nejstarší hlavu jsem viděl zatím 79, a dá se podle toho poznat stáří auta pokud je hlava origo.
21:47:42
31.08.2006
31.08.2006

minno
-> Bobesh:

21:22:34
31.08.2006
31.08.2006

Bobesh
-> minno 30.08.06 18:08:22: No sláááva

17:48:40
31.08.2006
31.08.2006

minno
-> Gryzly 31.08.06 11:37:36: to fakt? jj je to origo hlava a auto je r. v. 1988, teraz tam mám druhú hlavu, musím sa teda pozrieť aké je tam číslo.
-> PeterP136: už som na to všetko prišiel ako to funguje sám:-)
-> PeterP136: už som na to všetko prišiel ako to funguje sám:-)
12:55:40
31.08.2006
31.08.2006

Gryzly
-> PeterP136: jak jako já? Já se nebavil o pořadí ale o čase výroby.
12:41:59
31.08.2006
31.08.2006

PeterP136
-> minno: TO je poradie v akom palia sviecky, a teda aj poradie ako ich nastrkat z rozdelovaca. TO co uviedol gryzli je to iste ale pre negramotnych ktory nevedia citat a to poradie sa im musi povedat :). Gramotnejsi ale zabudlivejsi ako napriklad ja :) si to precitaju na hlave valcov. Proste sviacka pri ktorej je 1 ide ako prva potom ta pri ktorej je dvojka atd. Gryzly uvadzal poradie od remenice.
11:37:36
31.08.2006
31.08.2006

Gryzly
tady na té fotce je to pekne vidět. na ty hlavy se značil rok výroby. bylo to odlitý pod logem škoda. třeba tady číslo 88 znamená rok 1988. je to tak Minno? Já třeba ted mám hlavu s číslem 00 (2000)
20:42:12
30.08.2006
30.08.2006

minno
-> rolls: ani ja kua, a este taku krivu
mam uz vyse roka a 12000 km inu. aj tato bola cista, ale teraz sa vala kade tade tak je zagebzdena


20:04:12
30.08.2006
30.08.2006

rolls
-> minno: taku zajebanu hlavu by som na svojeje shade mat nechcel



18:22:39
30.08.2006
30.08.2006

minno
-> ps:
no tak mi to hned nezapalilo, uz tomu rozumiem a ventilove vole som si nahodou nastavil sam tak hus, ju?


18:09:16
30.08.2006
30.08.2006

petr s
-> minno: Tak byly ožralí a přehodily číslice
18:08:22
30.08.2006
30.08.2006

minno
uz som to inac pochopil ale bolo to narocne 


18:04:54
30.08.2006
30.08.2006

minno
-> Bobesh:
-> Gryzly:
vy svine
musel som kvoli vam odbehnut v tej zime do garaze a vyfotit vam moju staru palicu
na terajsej je to rovnako.
neviem ako vy, ale ja tam vidim oznacenie valcov v poradi 1, 4, 2, 3
-> Gryzly:
vy svine


neviem ako vy, ale ja tam vidim oznacenie valcov v poradi 1, 4, 2, 3

18:02:55
30.08.2006
30.08.2006

minno
-> Gryzly:
robíš si prdel, chlápatko? ťa pošlem za jížikom do senníka


11:12:21
30.08.2006
30.08.2006

Athlonek
-> Gryzly:



10:42:43
30.08.2006
30.08.2006

Gryzly
-> minno: to bude výrbní číslo tvojí hlavy. 1423 a nebo čas. asi to dělali na odpolední 14:23 já ted snídám jogurt a je tam datum výroby a zatím je čas 11:15. to bude určitě stejný.
06:59:08
30.08.2006
30.08.2006

minno
-> Bobesh: nj, keby tam bolo 1 3 4 2 tak to chápem, ale práveže tam sú čísla v poradí 1 4 2 3 alebo tak nejako, proste na konci je 3
01:09:40
30.08.2006
30.08.2006

Bobesh
-> minno 29.08.06 23:15:31: pořadí zapalování,tj. jak "bouchaj" hrnky za sebou (1342)
23:15:31
29.08.2006
29.08.2006

minno
-> rolls: 
-> Gryzly: jasnacka
uz je to "serizene"
ale mam otazku: co oznacuju tie cisla 1 4 2 3 na hlave pri svieckach? valce sa predsa cisluju smerom od rozdelovaca postupne 1 2 3 4, ci nie?

-> Gryzly: jasnacka

uz je to "serizene"

ale mam otazku: co oznacuju tie cisla 1 4 2 3 na hlave pri svieckach? valce sa predsa cisluju smerom od rozdelovaca postupne 1 2 3 4, ci nie?

15:12:55
29.08.2006
29.08.2006

Gryzly
-> minno: to je v pohodě, myslíš že v servisech udržujou stálou teplotu 20°C i v létě i v zimě?
11:51:18
29.08.2006
29.08.2006

rolls
-> minno: tak nastartuj motor a zohrej ho na 20 stupnov

11:47:55
29.08.2006
29.08.2006

minno
este otazka, vola ventilov sa ma robit pri teplote 20C, a co ked je teraz vonku 10 stupnov? :-))
19:14:59
17.08.2006
17.08.2006

minno
u nas mali len jeden typ, take nejake gumene ci ake to je co som kupil, je take hrubsie
11:15:54
17.08.2006
17.08.2006

trestament
my jsme zatim dycky davali jen tesneni a nikdy nic neprosakovalo...u nas maj dve tesneni: korkovy, a nejaky asi gumovy ...ja daval korkovy
10:44:43
17.08.2006
17.08.2006

Labros
bych tam žádnej silikon nedával, až budeš seřizovat ventily tak to budeš pak muset zase minimálně očišťovat a odmašťovat a popř. zase natírat silikonem, pokud tě to bude ještě bavit
22:09:26
16.08.2006
16.08.2006

minno
oki, Ď
22:03:26
16.08.2006
16.08.2006

Bobesh
-> minno: Drogerie,Autodíly,občas i na lepších benzínových pumpách ale draho,zkus drogerii. Prodávají se většinou v umělohmotných kartuších ale pokud nepřetěsňuješ často a potřebuješ jen to víko,tak si spíš půjč od někoho na ten trošek,ono to časem rádo vytuhne a pak to můžeš vyhodit.
21:58:53
16.08.2006
16.08.2006

minno
no hlava bola robena pred rokom a viko je bez deformacii takze tak. a ten teplotne odolny silon sa da kde kupit (keby som nahodou potreboval)
21:55:08
16.08.2006
16.08.2006

Bobesh
-> minno: Pokud máš dosedací plochy na hlavě i víku čisté a víko bez deformací,tak stačí jen těsnění ale omáznout jemně silikonem je taková jistota,sichr. Zkus to s těsněním a když poteče nebo bude sáknout,odmasti a mázni silikon (pro spal. motory,je teplotně odolnej)
21:52:30
16.08.2006
16.08.2006

petr s
-> minno: Stačí nové těsnění jinak červený tmel do 300 stupnů když necháš staré
21:50:27
16.08.2006
16.08.2006

minno
ako sa utesnuje ventilove viko po demontazi / opatovnej montazi? staci len nove tesnenie, ci sa tam dava aj nejaky silikon alebo ina sracka? konkretne myslim plechove 120-tkove viko.