pretesnenie ventiloveho vika

prohledat
44 příspěvků (zobrazeno 1 až 44) od 16.08.2006 do 16.02.2015, založil/a minno
řadit dle data
20:47:25
16.02.2015
Bukaj
-> dragon_cb_cz: Paulin jsem vozil na delší trasy na Pionýru a je to tuba velikosti menšího Chemoprenu...

...jediná nevýhoda Paulinu je, že rychle zasychá na povrchu - na větší plochy je to nepraktické.
10:17:03
16.02.2015
dragon_cb_cz
-> Jozka: 4 5
09:00:12
16.02.2015
Jozka
-> dragon_cb_cz: Tak to se ti hluboce omlouvám.. 38 Ti joudové totiž mají u tý tuby popletenou desetinnou čárku - což jsem přehlýdl..



www.motosluzby-riha.cz/pa ulin-tesnici-tmel
08:42:37
16.02.2015
dragon_cb_cz
-> Jozka: Prej lenochu:
zvětšit pretesnenie ventiloveho vika - obrázek od dragon_cb_cz vložen 16.02.2015 08:42:37
08:16:17
16.02.2015
Jozka
Ono to má konzistenci spíš laku, ten Paulin, lépěji se to "dávkuje" - patlám to leckams..
08:14:29
16.02.2015
Jozka
-> dragon_cb_cz: Rozklikej si to pořádně, lenochu ! 3 5 Kilový je nejspíš plechovka k nanášení štětcem.. tuba nevím kolik má, ale je to tak velikost zhruba někdejší "bílý lepící pasty"..4
08:08:57
16.02.2015
dragon_cb_cz
-> Jozka: No píšou skoro kilový balení, to je hodně velká tuba, ne? 1 Ten Lukopren je fakt maličkej, v pohodě ho vozím v automobilovej KáPéZetce 5
00:19:26
16.02.2015
Jozka
-> Zop: Používal jsem i Lukopren viz -> dragon_cb_cz: a dobrý, v současnosti většinou toto, zdá se mi lepší: www.tmel-paulin.com/. Tuba sice větší, ale taky se dá zavřít a vydrží dosti dlouho načnutá.



Mě se nějak nezdá to tvoje "dosednutí plechu víka na hlavu".. To se mi ještě nestalo - resp. stalo, ale jen na chvilku, než jsem ho na hlavě porovnal tak, jak by mělo "sedět". Nelze se přitom otrocky řídit svorníkma, který mohou být ohnutý..
23:40:11
15.02.2015
dragon_cb_cz
-> Zop: Podle mě tam fungovat nebude a ani si teda nejsem jistej, jestli ty víka maj přesně stejnej rozměr?



Co se týká silikonu, kup si malou tubičku Lukoprenu, dá se krásně znova uzavřít, stojí pár korun a vystačí na docela dost věcí...



EDIT: Třeba tady: www.levnetmely.cz/Lukopre n-S-9780-teplotne-odolne-8 6858/137-Lukopren-S-9780-t ubička-25-ml-barva-šedá-41
upraveno 1x, naposled 15.02.2015 23:41:36
17:42:20
15.02.2015
Zop
Dnes jsem zkoušel náhradní z vrakáče (po srovnání) na skleněné desce a s novým těsněním nezatížené jsou rozdíly max. 0,3mm. (Měřeno spároměrkama)
17:37:32
15.02.2015
darklord
-> Zop: zaklad je mat neskurvene nezohybane viko, co byva dost problem kedze to kazdy utahuje jak poloos.
17:30:43
15.02.2015
Zop
Poraďte prosím. Je možné na plechové ventilové víko Škoda 105L použít gumové těsnění z Favorita ? To gumokorkové ač je silné 4mm se i při utahovacím momentu 2-3Nm časem stlačí na 2mm, víko dosedne plechem na hlavu a při opětovné montáži již netěsní. Silikon nepomohl. Nebo je jednodušší nakoupit gumokorkové do zásoby a použít vždy nové ? Stačí přilepit do víka Chemoprenem ? Ten motorový silikon je dost drahý a než ho spotřebuji tak ztvrdne.
22:23:54
03.09.2006
PeterP136
-> Gryzly: Jaj, aha, sorry, to ma bobesh na svedomi :). Tvoj prispevok som si zapamatal viac, tak preto som ta z toho obvinil :))).
11:23:41
01.09.2006
Gryzly
-> minno: jo fakt nejstarší hlavu jsem viděl zatím 79, a dá se podle toho poznat stáří auta pokud je hlava origo.
21:47:42
31.08.2006
minno
-> Bobesh: 4
21:22:34
31.08.2006
Bobesh
-> minno 30.08.06 18:08:22: No sláááva156
17:48:40
31.08.2006
minno
-> Gryzly 31.08.06 11:37:36: to fakt? jj je to origo hlava a auto je r. v. 1988, teraz tam mám druhú hlavu, musím sa teda pozrieť aké je tam číslo.

-> PeterP136: už som na to všetko prišiel ako to funguje sám:-)
12:55:40
31.08.2006
Gryzly
-> PeterP136: jak jako já? Já se nebavil o pořadí ale o čase výroby.
12:41:59
31.08.2006
PeterP136
-> minno: TO je poradie v akom palia sviecky, a teda aj poradie ako ich nastrkat z rozdelovaca. TO co uviedol gryzli je to iste ale pre negramotnych ktory nevedia citat a to poradie sa im musi povedat :). Gramotnejsi ale zabudlivejsi ako napriklad ja :) si to precitaju na hlave valcov. Proste sviacka pri ktorej je 1 ide ako prva potom ta pri ktorej je dvojka atd. Gryzly uvadzal poradie od remenice.
11:37:36
31.08.2006
Gryzly
tady na té fotce je to pekne vidět. na ty hlavy se značil rok výroby. bylo to odlitý pod logem škoda. třeba tady číslo 88 znamená rok 1988. je to tak Minno? Já třeba ted mám hlavu s číslem 00 (2000)
20:42:12
30.08.2006
minno
-> rolls: ani ja kua, a este taku krivu1 mam uz vyse roka a 12000 km inu. aj tato bola cista, ale teraz sa vala kade tade tak je zagebzdena1
20:04:12
30.08.2006
rolls
-> minno: taku zajebanu hlavu by som na svojeje shade mat nechcel 3 3 5
18:22:39
30.08.2006
minno
-> ps: 39 no tak mi to hned nezapalilo, uz tomu rozumiem a ventilove vole som si nahodou nastavil sam tak hus, ju?30
18:09:16
30.08.2006
petr s
-> minno: Tak byly ožralí a přehodily číslice
18:08:22
30.08.2006
minno
uz som to inac pochopil ale bolo to narocne 1053
18:04:54
30.08.2006
minno
-> Bobesh:

-> Gryzly:

vy svine1 musel som kvoli vam odbehnut v tej zime do garaze a vyfotit vam moju staru palicu1 na terajsej je to rovnako.

neviem ako vy, ale ja tam vidim oznacenie valcov v poradi 1, 4, 2, 34
zvětšit pretesnenie ventiloveho vika - obrázek od minno vložen 30.08.2006 18:04:54
18:02:55
30.08.2006
minno
-> Gryzly: 3 robíš si prdel, chlápatko? ťa pošlem za jížikom do senníka128
11:12:21
30.08.2006
Athlonek
-> Gryzly: 3 3 3
10:42:43
30.08.2006
Gryzly
-> minno: to bude výrbní číslo tvojí hlavy. 1423 a nebo čas. asi to dělali na odpolední 14:23 já ted snídám jogurt a je tam datum výroby a zatím je čas 11:15. to bude určitě stejný.
06:59:08
30.08.2006
minno
-> Bobesh: nj, keby tam bolo 1 3 4 2 tak to chápem, ale práveže tam sú čísla v poradí 1 4 2 3 alebo tak nejako, proste na konci je 3
01:09:40
30.08.2006
Bobesh
-> minno 29.08.06 23:15:31: pořadí zapalování,tj. jak "bouchaj" hrnky za sebou (1342)
23:15:31
29.08.2006
minno
-> rolls: 3

-> Gryzly: jasnacka3

uz je to "serizene"52

ale mam otazku: co oznacuju tie cisla 1 4 2 3 na hlave pri svieckach? valce sa predsa cisluju smerom od rozdelovaca postupne 1 2 3 4, ci nie?1
15:12:55
29.08.2006
Gryzly
-> minno: to je v pohodě, myslíš že v servisech udržujou stálou teplotu 20°C i v létě i v zimě?
11:51:18
29.08.2006
rolls
-> minno: tak nastartuj motor a zohrej ho na 20 stupnov 3
11:47:55
29.08.2006
minno
este otazka, vola ventilov sa ma robit pri teplote 20C, a co ked je teraz vonku 10 stupnov? :-))
19:14:59
17.08.2006
minno
u nas mali len jeden typ, take nejake gumene ci ake to je co som kupil, je take hrubsie
11:15:54
17.08.2006
trestament
my jsme zatim dycky davali jen tesneni a nikdy nic neprosakovalo...u nas maj dve tesneni: korkovy, a nejaky asi gumovy ...ja daval korkovy
10:44:43
17.08.2006
Labros
bych tam žádnej silikon nedával, až budeš seřizovat ventily tak to budeš pak muset zase minimálně očišťovat a odmašťovat a popř. zase natírat silikonem, pokud tě to bude ještě bavit
22:09:26
16.08.2006
minno
oki, Ď
22:03:26
16.08.2006
Bobesh
-> minno: Drogerie,Autodíly,občas i na lepších benzínových pumpách ale draho,zkus drogerii. Prodávají se většinou v umělohmotných kartuších ale pokud nepřetěsňuješ často a potřebuješ jen to víko,tak si spíš půjč od někoho na ten trošek,ono to časem rádo vytuhne a pak to můžeš vyhodit.
21:58:53
16.08.2006
minno
no hlava bola robena pred rokom a viko je bez deformacii takze tak. a ten teplotne odolny silon sa da kde kupit (keby som nahodou potreboval)
21:55:08
16.08.2006
Bobesh
-> minno: Pokud máš dosedací plochy na hlavě i víku čisté a víko bez deformací,tak stačí jen těsnění ale omáznout jemně silikonem je taková jistota,sichr. Zkus to s těsněním a když poteče nebo bude sáknout,odmasti a mázni silikon (pro spal. motory,je teplotně odolnej)
21:52:30
16.08.2006
petr s
-> minno: Stačí nové těsnění jinak červený tmel do 300 stupnů když necháš staré
21:50:27
16.08.2006
minno
ako sa utesnuje ventilove viko po demontazi / opatovnej montazi? staci len nove tesnenie, ci sa tam dava aj nejaky silikon alebo ina sracka? konkretne myslim plechove 120-tkove viko.
Extreme Tyres