jo karby se dělali do rozvojovejch zemí.
781 jsou favořiti
791 jsou krátké felicie ale karoserie, nebo typ vozidla, motor se i do felicii i do těch MPi typ 781.
motor v MPi Feliciich je 781.136M, v prvních feliciich BMM je motor 781.136B, jen karburátorové verze nemívali písmeno jen čísla 781.136. Ale to neplatí o fávu 50kW s motorem 781.136X a o elektronicky řízeném karbecu na 781.135E
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
781.136
-> Rapid135: Felcky se snad vyráběly v karb. verzi pro země, kde se na ekologii zatím kálí z vysoka(?) :)
-> Skoda RBK: naprosto netusim,toto tam bylo napsany. teoreticky to i znamena MPi ale to druhy tezko bude karbec v te dobe uz se me to nezda. jakoze muzou to mit oni debilne popsany coz sem nejednou cetl,trebas vzduchovej filtr na s125GLS.
Rapid135: a aký je rozdiel medzi 791.135 a 791.135i, 791.136 a 791.136i
791 je asi opravdu MPi felda new xicht protoze dkyz sem este delal v mototechne tak na jedne krabce s rozvodama bylo pro motory skoda do 07/97 a na jedne bylo pro motory s791.135, 791.135i, 791.136, 791.136i od 08/97
A už je to povolený nebo je to pořád jen nedoporučený?
-> FORM: 791 byly snad az feldy s novym ksichtem
Nebyly felicie 791, nebo tak nějak? každopádně 781 je typ přezdívaný favorit, 742 je škodule
Mno a aby toho nebylo málo tak já napíšu že to může bejt z fe/fa/fo = Felda/Favorit/Forman

diky vsem

ešte aj ja napišem že je z favorita
-> Trax: Může to být Favorit aji felicie
Favorit 136ka
Co je to za motor a popripade z ceho? Diky moc...